Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paljon muuten on mennyt veronmaksajien rahaan tohon Auerin keissiin? Ei saatu haluttua tulosta ni piti vetää uusintakierros. Joskus muistan lukeneeni lehdestä että Suomen poliisi yritti selvittää sitä hätäkeskuksen nauhaa pari vuotta ja sitten lähetti FBI:lle ni ne selvitti sen nauhan varttitunnissa.

Maksoi mitä maksoi. Pääasia on kuitenkin se, että murhaaja on jäänyt kiinni.

Ei kai se ees ois, koska istuis sillon sitä toista tuomiotaan lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Ne ei ois koskaan tulleet edes selville :).

Anyway, tuo elinkautinen onkin aika jännä, kun perustappajat pääsee parilla vuodella. Ois perheriidan lopuksi tappanut ja tunnustanut --> max 3 vuotta.

USkonnot, sama vaiva suomessakin, ilmenee eri tavoin.

Miks tostakaan ei voi kirjoittaa sen oikealla nimellä? Raiskausyritys ihan varmasti. Jos saisin tietää, että mulla ois 2kk elinaikaa, niin ei tarvisi kyllä hetkeäkään miettiä miten sen ajan käyttäisi. Saatana että mulla kiehuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks tostakaan ei voi kirjoittaa sen oikealla nimellä? Raiskausyritys ihan varmasti. Jos saisin tietää, että mulla ois 2kk elinaikaa, niin ei tarvisi kyllä hetkeäkään miettiä miten sen ajan käyttäisi. Saatana että mulla kiehuu.

Kappas vaan oli päivittänyt sen raiskaukseksi. Toi iltasanomat :face: Aika vitun oleellista tuntomerkeissä se, että onko kaveri vaalea, aasialainen, ählämi vai naapuri..

Amorellan matkustaja ihmettelee: Miksi puskimme avomerelle? - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

voi hyvää päivää näitä "merenkulun ammattilaisia" voidaan ainakin olettaa että amorellan kapteeni tietää aika paljon paremmin aluksen kunnon ja sen että voiko sillä edes ylipäätään ajaa, alus oli vielä pitkään pysähdyksissä irroituksen jälkeen kun merivartio saapui tursaksella paikalle eli eiköhän se kiulu syynätty aika tarkkaan että on siirtymä kelpoinen ja kun kerran satamaan täytyi päästä niin mihis helvettiin ton olisi pitänyt toi laiva ajaa että tämä "merikarhu" olisi ollut tyytyväinen....

Oho, tältä Talent-Elmeri näyttää nyt: Penkistä nousee 160 kiloa!

Nevahööd tosta tyypistä, mut kuvaa repesin:D kova luu, itte en jaks penkata sataakuuttakymppiä

elmeri_inline.webp

Kuinkahan se Simppakin aikanaan sekosi niin pahasti. HPR:n aikoihin Simo vaikutti vähintään yhtä terävältä kuin Sarasvuo. Rahkeita olisi ollut vaikka mihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom