Miksihän se tuntee itsensä? :lol2:USA:ssa lomaileva seksitanssija kertoi Hymy-lehdelle lähettämässään viestissä, että tavalliset ihmiset ovat kannustaneet häntä pistämään elämänsä kirjan kansien väliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksihän se tuntee itsensä? :lol2:USA:ssa lomaileva seksitanssija kertoi Hymy-lehdelle lähettämässään viestissä, että tavalliset ihmiset ovat kannustaneet häntä pistämään elämänsä kirjan kansien väliin.
Ei ainakaan kauniiksi:(Miksihän se tuntee itsensä? :lol2:
Isä käytti hyväksi: 12-vuotias raskaaksi
Kuinka sairas täytyy olla, että menee tekemään tällaista. Siinä on lapsen elämä pilalla.
Ei voi ymmärtää.:curs:
Just olin laittamassa saman.
Noo, ehdonalasta jonkun verran ja tyttö isän kanssa saman katon alle jälleen asumaan...
74. (seitsemännenkymmenennenseitsemännen) kerran.
EHDONALAINEN vapaus ja EHDOLLINEN vankeus on eri asia.
Jere-ketjussa näytetty tietämys lakiasioista sen kun jatkuu
Verotoimistossa seksiskandaali
Löytäjä järkyttyi siitä niin paljon, että hän kertoi omalle miehelleenkin asiasta vasta vuoden päästä. Kaksi kuukautta hän näki jatkuvasti painajaisunia, nimettömänä pysyttelevä työntekijä harmittelee.
Mitenköhän käy, kun seksiskandaalin löytäjänaiselta menee neitsyys :lol2:
Just olin laittamassa saman.
Noo, ehdonalasta jonkun verran ja tyttö isän kanssa saman katon alle jälleen asumaan...
Verotoimistossa seksiskandaali
Löytäjä järkyttyi siitä niin paljon, että hän kertoi omalle miehelleenkin asiasta vasta vuoden päästä. Kaksi kuukautta hän näki jatkuvasti painajaisunia, nimettömänä pysyttelevä työntekijä harmittelee.
Mitenköhän käy, kun seksiskandaalin löytäjänaiselta menee neitsyys :lol2:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1529333
Vittu mä toivon että joku kävisi pieksemässä ton jätkän!:curs:
Isä käytti hyväksi: 12-vuotias raskaaksi
Kuinka sairas täytyy olla, että menee tekemään tällaista. Siinä on lapsen elämä pilalla.
Ei voi ymmärtää.:curs:
Viimeks jotkut pojat pakotti lapsen polttamaan, nyt vanhemmat itse opettavat polttamaa pilveä. On tää kans :curs:
http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1529356