Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kevan tj:n edut ovat aiheuttaneet suuren kohun. Onko tuo Keva miten käytännössä rahoitettu? Onko se avo-BMW käytännössä jotenkin verorahoilla kustannettu?

Kevan tj:n edut ovat aiheuttaneet suuren kohun. Onko tuo Keva miten käytännössä rahoitettu? Onko se avo-BMW käytännössä jotenkin verorahoilla kustannettu?

Avo-bemusta maksetaan listan mukainen verotusarvo. Täysin eri juttu sitten on se, että ämmä ei saa vanhaa katiskaansa myytyä ja kiristää KeVan lunastamaan sen ja todennäköisesti myymään karemalla tappiolla. Ja sitten skipataan kilpailutuslainsäädäntö. Mutta ehkä se ei tunnu niin pahalta, kun KeVa hankkii miljoonalla pari kämppää missä veropetoksen kautta saa budjailla. Ja kun asiasta kysellään, niin syy on henkilöstöhallinnon ääliöissä. Että johtaja ei kyllä itse tästä tiedä mitään kuten ei paljon muustakaan vilungista.

Mun tarttis kans hankkia työsuhdeauto. Ostaisko mun firma meikän vanhan auton vaikkapa 40t€ hintaan? Ostaisiko mikään normaali yritys, mikä ei eläisi veronmaksajien selkänahalla?

Kenkää pitäisi tuolle pomolle antaa heti eikä mitään erorahoja. Poliisitutkinta. Ja KeValta uusi kämppä. Vaikka keravalta joku tukirahoitettu yksiö eläväisestä ja värikkäästä naapurustosta.

Hämmentävä tulos: Näin suklaa vaikuttaa vatsarasvaan | Terveys | Iltalehti.fi

Paljon suklaata kuluttavilla teineillä on usein vähemmän vatsaan kertynyttä rasvaa.

Kaiken kukkuraksi tulos pysyi samana riippumatta muista mahdollisista tekijöistä, kuten liikunnan määrästä, hedelmien ja kasvisten syömisestä, tyydyttyneiden rasvojen käytöstä, seksin harrastamisesta ja energian kulutuksesta.

Yllättävät tulokset perustuvat Nutrition-lehdessä julkaistuun Granadan yliopiston tutkimukseen.

Alkuperäinen artikkeli, tutkimusta en jaksanut kaivaa:
Chocolate-Eating Teens Have Less Total, Abdominal Fat: Study

En vain usko tuota millään. Tietysti suklaata syömättömät teinit usein korvaavat sen sipseillä ja irttareilla, mutta on se nyt vaan yleensä sellainen 550kcal/100g. Jos normiruokavalion päälle vedät patukan tai pari päivässä niin kyllä se nyt vaan aika monella ihmisellä näkyy, mulla ainakin saatana :D

Edit: Tietenkin asiaan liittyy kaikennäköisiä lieventäviä asianhaaroja, kuten se, että 12-17 vuoden iässä suuri osa ylimääräisestä energiasta menee kasvamiseen, jolloin suklaan syöminen ei näy niin dramaattisesti kuin aikuisena. Myös flavonoideja tuossa sitkeästi tarjottiin, mutta vaikea uskoa että enemmistö tutkimukseen osallistuneista söisi tummempaa suklaata, sen kulutus lienee aika hyvin suhteessa siihen minkälainen suklaajakauma hyllyltä löytyy.

Itse olin teininä just näitä... kaikki ruoka ja alkoholi omnomnomnom.. ei tunnu missään. Sit tuli prkle ikävävuosi 25.... sama syömä ja juoma tahti ja paino pomppas 72->92.... Joka taas oli kuin ei vitt... Josta pääsin eroon 27 ikävuonna...
Kyllä ikä ja kalorit vaikuttaa toisiinsa. Nykyään 40v kun kävelee kebab paikan ohi niin kuulee kuinka vyö rutisee lisää pituutta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Avo-bemusta maksetaan listan mukainen verotusarvo. Täysin eri juttu sitten on se, että ämmä ei saa vanhaa katiskaansa myytyä ja kiristää KeVan lunastamaan sen ja todennäköisesti myymään karemalla tappiolla. Ja sitten skipataan kilpailutuslainsäädäntö. Mutta ehkä se ei tunnu niin pahalta, kun KeVa hankkii miljoonalla pari kämppää missä veropetoksen kautta saa budjailla. Ja kun asiasta kysellään, niin syy on henkilöstöhallinnon ääliöissä. Että johtaja ei kyllä itse tästä tiedä mitään kuten ei paljon muustakaan vilungista.

Mun tarttis kans hankkia työsuhdeauto. Ostaisko mun firma meikän vanhan auton vaikkapa 40t€ hintaan? Ostaisiko mikään normaali yritys, mikä ei eläisi veronmaksajien selkänahalla?

Kenkää pitäisi tuolle pomolle antaa heti eikä mitään erorahoja. Poliisitutkinta. Ja KeValta uusi kämppä. Vaikka keravalta joku tukirahoitettu yksiö eläväisestä ja värikkäästä naapurustosta.

....250 000€ remppa tehty työsuhdekämppään. Naisen omien sanojen mukaan ihan perus juttuja. Idon kaapit vessaan ja normaalit keittiön kaapit. Ymmärrän. Meillä tuo maksoi saman verran. Idojen ympärille tosin rakennettiin samalla rahalla vielä omakotitalo. Mutta täytyyhän sitä kuulemma kämppää korjata, kun kyseessä on kuitenkin sijoitusasunto. Vaikka onhan siellä muutenkin jo tyhjänä saman hintaluokan kämppää...ehkä sekin pitäisi rempata?

Koko homma alkaa olemaan Kevanic. Vesi on jo kannella mutta kapteeni pysyy ruorissa.

Päivä supersankarina! Leukemiapotilaan koskettava toive toteutui - katso kuvat | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Tuli vähän tippa linssiin, estrot varmaan tapissa:rolleyes: ihan huippu juttu ja järjestö:hyvä:

minä taas tulin vain ärtyneeksi... yhtä pentua hemmotellaan ja muut jää kärsimään. Entäs jos nuokin rahat olisi sijoitettu tutkimus ja kehitystyöhön sekä hoitotyöhön.
Kohta on jokainen pentu vinkumassa että pitäs saada sitä ja tätä ja tuota kun sekin sai.

minä taas tulin vain ärtyneeksi... yhtä pentua hemmotellaan ja muut jää kärsimään. Entäs jos nuokin rahat olisi sijoitettu tutkimus ja kehitystyöhön sekä hoitotyöhön.
Kohta on jokainen pentu vinkumassa että pitäs saada sitä ja tätä ja tuota kun sekin sai.

Sama täällä. En siis ollut ainoa joka tuli ärtyneeksi. Mitään järkeevämpäähän noilla rahoilla ei olisi varmasti saatukaan. En tajua tuon tyyppistä "hyväntekeväisyysjärjestöä".

Mutu mutta voisin väittää että toi järjestö tekee myös vähän matalemman profiilin "keikkoja".
Ei toi batman vouhotus ole mitää tuhlausta, pojallahan voi olla terminaalivaiheeessa se syöpä tms.
Sitä paitsi tuollainen medianäkyvyys varmaan löysyttää ihmisten kukkaronnyörejä.

edit. Tai tiedän että tekee, on niitä telkkarissa näytetty kun jonkun ipanan toive on toteutettu.

Räsänen: "Kolmen vuoden välein ei voi raiskata ensikertalaisena" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi saapa nähdä, kaunistellaanko äänestystulosta normin mukaisesti.

Räsäseltä ensimmäinen järkevä kommentti ikinä.

Eiköhän joku kukkahattu tule vielä lyömään kapuloita rattaisiin.

Itse en muutenkaan tajua, että miksi vakavaan rikokseen syyllistyneen ensikertalaisen edes pitäisi saada mitään lievennyksiä tuomioonsa. Mikä tekee ensimmäisestä raiskauksesta lievemmän teon, kuin toisesta raiskauksesta?

Eiköhän joku kukkahattu tule vielä lyömään kapuloita rattaisiin.

Ne lyö kaiken aikaa. Löytyvät DEMLA:sta, SDP:stä, Vihreistä, Vasemmistoliitosta ja monista sosiaalitoimen, vankeinhoidon ja oikeuslaitoksen viroista. Jatkuva prosessi, joka keksii kaikkea Muumien k-18 varoituksista aina tuohon vankien ensikertalaisuuteen, nuorten rangaistusvähennykseen ja muuhun mukavaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom