Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oppilas joka toistuvasti täyttää hissin tavaroilla on kusipää.

On oikeuslaitoksella varmaan parempiakin hommia kun selvitellä tällaisia tapauksia. Vai pitäisikö opettajan vastavuoroisesti haastaa oppilas oikeuteen suun soitosta. Tällaisia tapauksiahan tulisi varmaan satoja päivässä.

Mun mielestä opettajille tulisi sallia jopa pienten litsareitten käyttö. Kattokaa eläinohjelmia, kyllä se lauman arvoasteikko järjestyy nahistelemalla ja fyysisillä kontakteilla ja nuoret eivät mitään muuta tee kuin hakevat paikkaa laumassa. Pieni seinälle nosto tai avokkaalla poskelle saisi kovempi päisenkin "lauman johtajan" ymmärtämään että hän on vain porukkansa pomo mutta opettaja on taas selkeästi hänen yläpuolellaan.

Kuvitteleppa heidän yhteisi tunteja, millaista tulee olemaan tästä lähtien? Oppilas uskalla edes viitatakkaan.

Tuskin on viitannut ennenkään, häirinnyt opetusta senkin edestä. Hyvä vain jos on hiljaa ja antaa muiden oppia.

Edittinä nyt siis että en ole kummankaan puolella, molemmat toimivat väärin. Mutta se mikä vaan pisti silmään niin oli juuri tuo, kuinka opettaja poikkesi ammatistaan. Olisi edelleen harkinnut ennenkuin hakeutui kyseiselle alalle.

Eiköhän se opettaja ole miettinyt aika paljonkin ammatinvalintaa. Jossain vaiheessa ne hermot vaan pettää paremmillakin ihmisillä. Joku toinen olisi heittänyt sen kakaran seinälle jo ensimmäisellä kerralla ja joku taas katselisi vaan vierestä sanomatta mitään, koska pelkää liikaa mahdollista konfliktia.

Edittinä nyt siis että en ole kummankaan puolella, molemmat toimivat väärin. Mutta se mikä vaan pisti silmään niin oli juuri tuo, kuinka opettaja poikkesi ammatistaan. Olisi edelleen harkinnut ennenkuin hakeutui kyseiselle alalle.
Joo, jos kerran urallaan tekee jotain, jonka olisi jälkikäteen arvioituna voinut tehdä paremminkin, niin on selvästi väärässä ammatissa ja pitäisi vaihtaa alaa.

Missäs hommissa sä ereJ olet, ja kuinka pitkä ura on takana? Muistuuko mieleen ainuttakaan kertaa että olisi jotain voinut tehdä paremminkin, vai oletko suoriutunut kaikista työtehtävistäsi täydellisesti?

Noinhan se on. Ei kyllä opettajan pitäisi hermojaan menettää niin että lähtee oppilasta haukkumaan, mutta ihan varmasti jokainen meistä on joskus käyttäytynyt lapsellisesti kun menee hermot.

Tapauksesta sen tarkempia yksityiskohtia tietämättä voisi kuitenkin sanoa että opettajan hermostuminen on selkeesti se pienin paha jos vertaa lapsen häiriköintiin tai vanhempien naurettavaan reaktioon.

Noinhan se on. Ei kyllä opettajan pitäisi hermojaan menettää niin että lähtee oppilasta haukkumaan, mutta ihan varmasti jokainen meistä on joskus käyttäytynyt lapsellisesti kun menee hermot.

Tapauksesta sen tarkempia yksityiskohtia tietämättä voisi kuitenkin sanoa että opettajan hermostuminen on selkeesti se pienin paha jos vertaa lapsen häiriköintiin tai vanhempien naurettavaan reaktioon.

Hyvin kiteytetty!

Mutta ihmeen pienestä asiasta silti nostettu taas kissa pöydälle. Tuskin menee kauaa kun IL uutisoi: "Törkeää, katso perheenisän video kuinka Sauli Niinistö ei heiluttanut hänen lapselleen takaisin"

Ei kyllä opettajan pitäisi hermojaan menettää niin että lähtee oppilasta haukkumaan, mutta ihan varmasti jokainen meistä on joskus käyttäytynyt lapsellisesti kun menee hermot.
Ehkä näinkin, mutta toisaalta kun ajattelee niin ehkä koululaitokselle olisi hyötyä siitä että opettajiksi hankkiutuisi enemmänkin lyhytpinnaista porukkaa kuin hiljaisia hyssyttelijöitä. Miettikääs nyt kumpi tehoaa tuollaiseen tapaukseen paremmin: Viiden minuutin suora huuto päin naamaa niin että tukka heiluu vai "soo soo, setä antaa kaksi minuuttia jälki istuntoa, ellei Elmeri ole ihmisiksi"? Jälkimmäiselle nauretaan päin naamaa ja häiriökäyttäytyminen sen kun voimistuu kun "ei se uskalla mitään sanoa ja sitä voi pompotella miten tykkää."
Kukkahattuilu on pilannut maailman.

Miettikääs nyt kumpi tehoaa tuollaiseen tapaukseen paremmin: Viiden minuutin suora huuto päin naamaa niin että tukka heiluu vai "soo soo, setä antaa kaksi minuuttia jälki istuntoa, ellei Elmeri ole ihmisiksi"? Jälkimmäiselle nauretaan päin naamaa ja häiriökäyttäytyminen sen kun voimistuu kun "ei se uskalla mitään sanoa ja sitä voi pompotella miten tykkää."
Kukkahattuilu on pilannut maailman.

Luuletko että koulusta erottaminen ei tule missään tapauksessa kysymykseen? Siinä tilanteessa ei naurata muuta kuin hullua.

- - - Updated - - -

Tossa Iltalehden uutisoinnissa. "ja itse haukkunut opettajaa vastaavin halventavin nimityksin useaan otteeseen."

No hemmetti, ei osunut silmään. Mutta sekin tottakai osaltaan edesauttaa hermojen menettämistä.

Luuletko että koulusta erottaminen ei tule missään tapauksessa kysymykseen? Siinä tilanteessa ei naurata muuta kuin hullua.

Meidän häiriköistä se oli vain hyvä asia, saa ihan rauhassa hengata kaupungilla. Tämä siis jo 2000-luvun alkupuolella. Nuo nykyiset moniongelmaiset kullannuput tuntuu olevan vielä pahempia tapauksia uutisten ja ohimennen metrossa/kaupungilla kuultujen keskusteluiden perusteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meidän häiriköistä se oli vain hyvä asia, saa ihan rauhassa hengata kaupungilla. Tämä siis jo 2000-luvun alkupuolella. Nuo nykyiset moniongelmaiset kullannuput tuntuu olevan vielä pahempia tapauksia uutisten ja ohimennen metrossa/kaupungilla kuultujen keskusteluiden perusteella.

Tullut kans huomattua. Mutta opettajille se on taatusti suuri voitto saada nuo hylkiöt pois koulusta, helpottaa työtä mukavasti.

Tullut kans huomattua. Mutta opettajille se on taatusti suuri voitto saada nuo hylkiöt pois koulusta, helpottaa työtä mukavasti.

Sä et nyt oikeasti taida tietää kuinka aseettomia noi opettajat on häiriköiden edessä, Mutkin saivat 2-3- ja 7 päiväksi pois koulusta oli varmaan helppoa ja mukavaa sen aikaa, 1 opettaja nainen ei varmaan itkenyt kertaakaan ton ajanjakson aikana :face: Mutta siten ne loput koulupäivät 7luokalta 9luokan alkuun mä määräsin mitä luokassa tehdään, välillä ei päästy edes luokkaan asti ;) Jälki-istunnotkin oli hienoja juttuja kun niissäkin sai tehdä ihan mitä halusi.. Kotonahan luonnollisesti ei oikeastaan kukaan tiennyt mistään mitään kun laput/puhelut hoiti ihan joku muu kuin vanhemmat..

Ja mä toimin noin nimenomaan sen takia koska kukaan ei voinut mulle yhtään mitään, Siinäkin vaiheessa nauratti kun rehtori kansliassaan uhkasi hakata mut ;) Vasta kuvaamataidon opettajan fyysinen kontakti sai mut tajuamaan että nyt on leikki loppu. Aikuisena harmittaa ihan järkyttävän paljon se ettei mua saatu kuriin aiemmin.. Vaikuttanut melko paljon elämään se että en käytännössä käynyt peruskoulusta kuin 1-6 ja 9 luokan lopun.

Mukavaa että olet ollut tuollainen vittupää. Mutta täytyy ihmetellä että kuinka avuttomia opettajia teidän koulussanne oikeesti oli. Taisit käydä vain jossain 20 hengen koulussa? Täällä missä minä kävin ylä-asteen, et olisi todellakaan selvinnyt yhtä helpolla. Täällä on ihan tappouhkauksetkin, sekä muut häiriköt saatu ruotuun ihan vain laillisin keinoin, erilaisin laillisin uhkauksin (erottamiset, sosiaalityöntekijöiden ottaminen mukaan, jne). Täällä toimi häirikköihin jo hyvin sekin, että auktoriteettinen miesopettaja huusi naama punaisena. Pelkään edelleenkin muutaman ylä-asteen opettajan huutoa.

En kyllä kehuisi , ja ei saa haukkua sniff mulle voi tulla paha mieli..
Vähän yli 300 oppilasta oli tuossa koulussa, joo erottaminen ei toiminut psykologi ei toiminut.. eikä huutokaan toiminut kun oli niin vahvasti mielessä se että haukkuva koira ei pure.. Ja niinkuin sanoin niin olen todella katuvainen tuosta ajanjaksosta elämässäni, enkä pelkästään oman itseni takia vaan opettajien joita kiusasin typeryyttäni.

En kyllä kehuisi , ja ei saa haukkua sniff mulle voi tulla paha mieli..
Vähän yli 300 oppilasta oli tuossa koulussa, joo erottaminen ei toiminut psykologi ei toiminut.. eikä huutokaan toiminut kun oli niin vahvasti mielessä se että haukkuva koira ei pure.. Ja niinkuin sanoin niin olen todella katuvainen tuosta ajanjaksosta elämässäni, enkä pelkästään oman itseni takia vaan opettajien joita kiusasin typeryyttäni.

Nuo ongelmalapset ovat yleensä ongelmia kaikkialla muuallakin, joten on ihme, ettei sinua huostaanotettu. Muutenkaan ei vain voi käsittää kuinka nössöjä opettajia siellä oli.

- - - Updated - - -

Ei pysty käsittämään vanhempaa joka tekee ilmon tollasesta, ei vaan pysty.

Se on kato muotia nyt. Sosiaalisessa mediassa voit ilmoittaa mistä vain, ilmoittaja on aina oikeassa!

Säälin opettajia. Toki 95 % heistä pystyy työskentelemään suunnilleen niissä rajoissa mitä työltä voi odottaa.. mutta ne loput.. täysin aseettomia totaalisen terrorin edessä. Sinänsä typerä sanonta "kun lyödä ei saa ja puhe ei auta" kuvaa tilannetta mielestäni aika hyvin.

Nuo ongelmalapset ovat yleensä ongelmia kaikkialla muuallakin, joten on ihme, ettei sinua huostaanotettu. Muutenkaan ei vain voi käsittää kuinka nössöjä opettajia siellä oli.

- - - Updated - - -

Se on kato muotia nyt. Sosiaalisessa mediassa voit ilmoittaa mistä vain, ilmoittaja on aina oikeassa!

Luulen että tänä päivänä huostaanotettaisiin helpommin, ainut mitä jouduin tosiaan tekemään oli psykologin luona käynti, ja tämä täti oli kyllä niin kukkahattu päässä kuin olla voi musta tuli uhri kertaheitolla, pikemminkin ruokki vaan fiilistä että vittu kun mä oon taitava.. Ihan niinkuin tämä kyseinen hissintukkija on varmasti aika kaikkivoipa fiilis nyt, ja voin luvata että ei muuta tapojaan.
Mitäpä ne opettajat voi tehdä tollasessa, oppivelvollisuus painaa päälle, ammattilaiset sanoo että kyl se siitä ja mikään ei muutu.. Ne joutuu siihen pisteeseen että parempi vaan kirjoitella 5 siihen todistukseen ja odottaa että paskiainen siirtyy muiden harmiksi :)
Mä olen ruumiillista kuritusta vastaan mutta omiin kokemuksiin perustuen jotkut on niin typeriä ettei mikään muu auta.

Japin analyysi pelasti minut koko yön jatkuneesta vitutuksesta :D

Ajankohtaista teksti-tv kertoi "miehelle" iäksi 16-vuotta. Kohtuu kova CV noin nuorelle iälle! Varmaan viedään suoraan koulun penkiltä jonkin tietoturvayhtiön palkkalistoille. Vaikka väärin tekikin, niin näyttää CV:ssä tosi hyvälle jos tietoturva-alalle aikoo!

Ei ole monia päiviä kulunut siitä Maria Kangin "kohukuvasta" ja sen jälkeisestä katkerien naisten itkusta, niin samantyylinen homma toistui. Kim Kardashian julkaisi itsestään kuvan (synnytyksestä ei kovin montaa kuukautta ole).

p18734l84e1df514n71h6n1o9s1me24.JPG

Panisin... oma maku kun on muodokkaisiin naisiin päin. No mutta; tämä on kauhean väärin taas tämäkin katkerien sohvaperunoiden mielestä.

"Kurvi-Kimin paljastava kuva aiheutti arvostelumyrskyn

Kesäkuussa esikoisensa saanut Kim Kardashian, 32, julkaisi eilen yli kymmenelle miljoonalle Instagram-seuraajalleen varsin rohkean kuvan. Tosi-tv-tähti otti itse itsestään paljastavan uimapukukuvan peilin kautta.

Aivan kaikki Kimin seuraajat eivät olleet rohkeasta kuvasta mielissään. Kimin uhkea vartalo sai sosiaalisissa medioissa rajua kritiikkiä. Myös aviomies Kanye West otettiin kommenteissa puheeksi.

- Ei mikään ihme, että Kim ja Kanye ovat hyvä pari, he ovat molemmat niin täynnä itseään, Kimin seuraaja kommentoi.

Jopa tähden kyvyt äitinä kyseenalaistettiin kommenteissa. Kyseisen kuvan ei koettu olevan sopiva pienen lapsen äidin julkaistavaksi eikä hyvänä esimerkkinä North-tyttärelle.

- Eikö sinulla ole lapsi? Ota hänestä kuvia ja osoita jonkinlaista ylpeyttä, Kimiltä pyydettiin kommenteissa.

- Mielestäni naisen itse itsestään ottamille kuville pitäisi olla ikäraja, unohda ne, eräs seuraaja kehotti.

IL"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom