Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esittäköön lisää :david: juttuja niin saa lähteä kävelemään.

"Islamilaisella puolueelle on Tammen mukaan vähän päälle 300 jäsentä, joista 80 prosenttia on maahanmuuttajia."

Ketä noi 20% on? Ei kai suomalaisia:hyper::david:
No eikös tuo puheenjohtaja Tammikin ole suomalainen?

Johanna Tukiainen häiriköi Matti Nykäsen keikkaa

- Meillä keikalle ei tule kukaan muu lavalle kuin bändi, niin tällainen harakka tulee sinne häiritsemään mun työtä. Aika törkeä nainen mun mielestä.

Nykänen jatkaa Tukiaisen suomimista kovin sanoin.

- Jos hän jonkun toisen henkilön perhe-elämän on saanut sekaisin, mutta meidän elämää tuommoinen kotka...

http://www.iltalehti.fi/viihde/200804227554069_vi.shtml

Nykänen se sanoo asiat suoraan...

Onkohan mulla nyt oikea video, kun "Ei jumalautan" jälkeen näkyy mies jumissa hississä. Jos ei muuta niin sällille tuli ainakin raitis viikonloppu ja pysyi poissa synninteosta

Video on ilmeisesti vaihtunut, sen käsityksen sain edellissivujen sisällöstä.

Aikaisemmin linkki vei videoon, missä jotku pöpöpäät poltatti vauvalle pilveä tjms.
jepjep.. en kai mä ny minkää hissivideon takia tänne postaile.. :jahas:

Matti Nykänen on kyllä kova jätkä :lol2:
Hyvät jutut ainakin jos ei muuta.

- Se tuli selkäpuolelta ihan yllättäin ja alkoi heilua ja vetkutella siinä, vaikka en mä ollut edes pyytänyt sitä lavalle.

- Sanoin sille, että painu nyt harakka jo helvettiin tai kutsun turvamiehet. Eihän toisten työtä voi tuolla tavalla tulla häiriköimään.

Ihan oikein, yksi maailman turhimmista "julkkiksista" tuo eukko.

Toivottavasti toi Martiina pistetään syömään jotain valaanspermaa virtahevon ripulipaskalla höystettynä. Sit voin katsoa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200804237554463_vi.shtml

Rohkeat kuvat varastettiin
23.4.2008 1:28 (Päivitetty 24.4.2008 4:20)

Malli Anne-Mari Bergin rohkeat kuvat vietiin kodin varastosta.
Rikosilmoituksen tehnyt Berg kokee, että hänen yksityisyyttään on loukattu.

Anne-Marilla oli kopio eräästä varastetusta valokuvasta.

Malli Anne-Mari Berg asteli Jyväskylän poliisilaitokselle eilen iltapäivällä. Häntä harmitti suunnattomasti, sillä kodin varastosta vietiin yli tuhat valokuvaa sisältäviä cd-levykkeitä.

Osa kuvista on rohkeaa kuvamateriaalia, joissa Berg esiintyy rinnat paljaina.

- Koen, että yksityisyyttäni loukattiin varastamalla henkilökohtaisia tavaroitani. Kuvia ei koskaan tarkoitettu julkaistavaksi. Ne eivät ole törkeitä kuvia, mutta joissakin niistä näkyvät rintani. Suurimmaksi osaksi kuvissa rintani ovat peitetty hiuksillani, Berg kertoo.

- Kuvia on yhteensä yli tuhat. Useilla cd-levyillä on koosteita studiokuvauksista. Mukana on myös vapaa-ajan valokuvia, kuten kuvia lomalta Thaimaasta.

Berg muutti Helsingin Vallilaan joitakin aikoja sitten. Varkauden hän huomasi ollessaan hakemassa viimeisiä tavaroitaan entisestä kodistaan Jyväskylästä. Malli ihmettelee voron aikeita, sillä varastokomerosta ei viety televisiota eikä stereoita. Tihutyöntekijä oli aiheuttanut myös pahan vaaratilanteen, sillä varastossa oli poltettu tavaroita.

- Varastossa oli poltettu papereitani sekä muistoesineitä ja ystävänpäivälahjoja entisiltä poikaystäviltäni.

Entinennykyinen poikaystävä?:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom