Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm... Mua kyllä vähän harmittaa tällainenkin yleistys. Tämä ei ole mikään maahanmuuttokeskustelu, mutta tämän haluan sanoa: Kaikki rasistit on varmaan persuja, mutta kaikki persut ei ole rasisteja. Ja maahanmuuttokriittisyyden taustalla voi olla ihan eri asiat, kuin rasismi. Esim. meikäläisenkin haukkuminen rasistiksi on väärä johtopäätös, vaikka olenkin nykyistä maahanmuuttomeininkiä vastaan.Heh, just hyvä toi Hakkarainen. Sais kaikki muutkin "ei me olla rasisteja, me vaan vihataan neekereitä ja muita homoja" persut kannattajineen ihan suoraselkäisesti kertoa noista mielipiteistään.
Suomalainen rauhanturvaaja haavoittui Afghanistanissa - IL
Voi että pistää naurattaa nämä otsikot. Ylläri, että jos siellä haavotutaan, niin se on joko omat ampunu tai sitten ite. :hyvä:
"Haavoituin Afghanistanissa... Prkl, joku ählämi ampu? ...eiku ite" :D
Anteeksi... :(

Matti uskoo, että hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden aiemmin langettaman tuomion.
- Lähden siitä, että minua ei tuomita. En edes ajattele muuta. Olen kuitenkin valmis viemään kansainväliseen tuomioistuimeen asti, jos tarve vaatii, Matti sanoo.
Only in Sweden:hyvä:...
Ruotsalaismies syytteessä seksistä lampaan kanssa
"The Localin mukaan pelkkä todistajanlausunto ei riitä takaamaan, että mies on suoranaisesti rääkännyt eläintä. Sen vuoksi oikeus joutuu kuulemaan erikoistodistajana eläinlääketieteen asiantuntijaa. Tellin mukaan lampaassa ei ollut näkyviä vammoja, joten syyttäjän on todistettava eläimen kärsineen tapahtumasta."
Siinähän tulee epäilemättä hyvä keskustelu oikeudessa kun pähkäillään, tykkäsikö lammas leikeistä vai ei. Ja jos tykkäsi, niin sitten homma on ihan OK ja mies vapaaksi uutta kierrosta ottamaan.
No linnaanko se pitäis heittää pariks vuodeks, jos pani jotain vitun lammasta?