Mä rupesin näitä miettimään ja yritin olla mahdollisimman rehellinen.
* Constantly examine themselves in a mirror
- Ei pidä paikkaansa. Yleensä treenin jälkeen pukkarissa kun muutenkin on suihkuun menossa ja vaatteet poissa, tsekkaan päivän kondiksen peilistä. Kotona erikseen ehkä 2-3 kertaa viikossa. Eli ei ihan voine sanoa, että olisin jatkuvasti peilin edessä.
* Frequently compare themselves with others
- No joo, pitää paikkansa. Olen aika kilpailuhenkinen monissa asioissa, eikä saliharrastus näytä olevan poikkeus.
* Hate their reflections
- Mähän oon ihan vitun hyvännäkönen.
* Become distressed if they miss a workout session or one of their many meals a day
- En muistaakseni ole kertaakaan jättänyt laiskuuttani salitreeniä välistä tässä 4,5 vuoden treenihistorian aikana. Jos olen kipeänä, niin vähän voi harmittaa, mutta hyväksyn tilanteen ja jään lepäämään. Treenejä olen kyllä monesti siirtänyt yleisen väsymyksen tai kiireen vuoksi. Eli ei pidä paikkaansa.
* Become distressed if they do not receive enough protein per day in their diet
- Koskaan en ole tarkkaan laskenut proteiinin määrää/pvä. Eikä kyllä muutenkaan ole jaksanut kiinnostaa, jos joku ateria nyt niin proteiinipitoinen ole ollut. Ei pidä paikkaansa.
* Have delusions of being underweight or below average in musculature.
Painoindeksi on yli 30 ja uskallan sanoa hyvällä omallatunnolla, että minulla on suurempi kehon lihasmassa kuin tavan tallaajalla. Ei pidä siis paikkaansa.
edit. Siinähän oli enemmänkin:
* Take potentially dangerous anabolic steroids
- Pelkästään oma piheyteni estää hankkimasta mitään kiellettyä. Muutenkin IMO täysin idioottien touhua poislukien korkeintaan huipulle pyrkivät.
* Neglect jobs, relationships, or family because of excessive exercising
- Tää oli aika vaikea juttu, koska elän kyllä elämääni aika pitkälti saliharrastuksen kautta, eikä mulla hirveästi mitään sosiaalisia suhteita ole. Mutta toisaalta, olen aina elänyt epäsosiaalista elämää. Ihan kerhoikäisestä asti olen halunnut olla yksin ja touhuta rauhassa omia juttujani. Joskus se oli pleikkarin ääressä istuminen, sitten kestävyysjuoksu ja nyt se on saliharrastus. Joudun kai tähän vastaamaan, että ei pidä paikkaansa. Pienellä varauksella tosin.
* In extreme cases, inject appendages with fluid (e.g. synthol)
- Ei varmaan tarvi kommentoida.