Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

kiitti henki linkistä. lensi spehramit näppikselle.

vittu mikä haitari tolla toimittajalla :pano:

Sainz-on-Twitter.jpg

Ines-Sainz.jpg

ei jumalauta siinä on kyllä 10+ perse!!!

mutta kuitenki vaikka olis kuinka hyvä perse ja pukeutuis/laittautuis miten hotiksi mihin vaan niin se ei oikeuta jauhamaan seksististä paskaa mielestäni. kyllä itse ainaki kunnioitan tuollaista muijaa sen verran että ei tulis mieleenkää alkaa heittelemään rivouksia ilmaan ellei tunneta hyvin, jota ei ikävä kyllä koskaan pääse tapahtumaan.

mutta kuitenki vaikka olis kuinka hyvä perse ja pukeutuis/laittautuis miten hotiksi mihin vaan niin se ei oikeuta jauhamaan seksististä paskaa mielestäni. kyllä itse ainaki kunnioitan tuollaista muijaa sen verran että ei tulis mieleenkää alkaa heittelemään rivouksia ilmaan ellei tunneta hyvin, jota ei ikävä kyllä koskaan pääse tapahtumaan.

Mä odotinkin koska ensimmäinen tällainen kommentti tulee :D. Ei se pukeutuminen sitä oikeutakaan, mutta tässä tilanteessa tuo muijakin nyt voisi vähän ajatella. Se on töissä julkisessa ammatissa ja tekemisissä machojen äijien kanssa ja menee niiden pukuhuoneeseen kun äijät on siellä munasillaan. Lisäksi tituleeraa itseään Meksikon seksikkäimmäksi urheilutoimittajaksi. Haisee pieni huomion haku. Turha valittaa tuossa tilanteessa. Tosiaan, toimittajan olettaisi pukeutuvan vähän asiallisemmin. Vapaa-ajalla tehköön miten lystää. Ja en tosiaan itsekään lähtisi huutelemaan.

Mä odotinkin koska ensimmäinen tällainen kommentti tulee :D. Ei se pukeutuminen sitä oikeutakaan, mutta tässä tilanteessa tuo muijakin nyt voisi vähän ajatella. Se on töissä julkisessa ammatissa ja tekemisissä machojen äijien kanssa ja menee niiden pukuhuoneeseen kun äijät on siellä munasillaan. Lisäksi tituleeraa itseään Meksikon seksikkäimmäksi urheilutoimittajaksi. Haisee pieni huomion haku. Turha valittaa tuossa tilanteessa. Tosiaan, toimittajan olettaisi pukeutuvan vähän asiallisemmin. Vapaa-ajalla tehköön miten lystää. Ja en tosiaan itsekään lähtisi huutelemaan.

Niinpä...Komppaan täysin. Sillä nyt vaan on väliä mitä nainen päällensä laittaa miesvaltaisessa työssä, halus tai ei.

Täytyy olla kyllä silikonia tuosse perseessä. Ei ole silleen kaunis kuin suomalaiset luonnolliset perseen :D

Jupjup. Miestoimittaja kun menisi naisten pukuhuoneeseen niin se olisi miehen osalta seksuaalista häirintää, nainen kun menee miesten pukuhuoneeseen niin se on miesten osalta seksuaalista häirintää... Ei jummarra ???

Ihan uskomaton perse kyllä, oi oi:D

BTW. Hesan keskustassa tehty pankkiryöstö.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2252307

2252307-2252307-1-1284822394.jpg

Päivystävä komisario vahvisti Ilta-Sanomille, että ryöstö on tapahtunut.

Poliisi etsii noin 165-senttistä miestä.

Vähän kahden jälkeen poliisi varoitti, että etsittävä mies saattaa olla aseistettu.

Ryöstön kohteena oli Mannerheimintien ja Tukholmankadun kulmassa sijaitseva Osuuspankin Tullipuomin konttori. Tutkijat ovat parhaillaan tapahtumapaikalta.

Aika vitusti sai massia kyllä.

Ja tosiaan ulkomaalainen 165cm karpaasi on hakusessa...

Ja mistäköhän vitusta tuo 150 000 taas tuli...tiedot tarkentuneet, että ryöstäjä sai mukaansa 60donaa...

Jupjup. Miestoimittaja kun menisi naisten pukuhuoneeseen niin se olisi miehen osalta seksuaalista häirintää, nainen kun menee miesten pukuhuoneeseen niin se on miesten osalta seksuaalista häirintää... Ei jummarra ???

Eihän tuossa häirintää ollut se, että siellä oli miehiä, vaan että ne miehet alkoivat heittää törkeää läppää. Huomionhakuista epäilemättä tämä juttu, mutta yleisesti ottaen edes munasillaan olevat urheilijat eivät ole pakotettuja käyttäytymään sopimattomasti, vaikka se toimittaja olisi ollut alasti. Ei niillä mitään asemansa puolesta tulevia erivapauksia ole, vaikka naisella olisikin ollut työhön sopimattomat vaatteet. Emme tietääkseni asu Saudi-Arabiassa, jossa ehkä vetoomiset vaatteisiin ovat valideja argumentteja ja perusteluja sille, miksi aina joku toinen on syypää siihen, mitä itse sattuu tekemään tai suustaan päästämään.

Btw, nahkahanskalta puheenvuoro, jota en kyllä olisi odottanut.

Hienoa muuten, että joku tykkää tuonkin naisen perseestä. Sillä nimittäin on vielä isompi ja leveämpi hanuri, kuin mulla. Kylläpä lämmittää mieltä. ;)

Joo, on kyllä onnistunut kaikki fädit vetäytymään tonne hanuroon. Itse olen sitä mieltä että toi eukko on täys tyrkky ja hakee vaan lisää julkisuutta tämmösellä paskalla.

Hienoa muuten, että joku tykkää tuonkin naisen perseestä. Sillä nimittäin on vielä isompi ja leveämpi hanuri, kuin mulla. Kylläpä lämmittää mieltä. ;)

Mutta sulla tuskin se perse on noin hyvä.

Ne varmaankin tosiaan tykkäisivät kyttyrää ja heittäisivät sen äijän pihalle, mutta tuskin tekisivät mitään sellaista, minkä se miestoimittaja tulkitsisi seksuaaliseksi.

Edit. Niin ja kiitos Peeveli mun perseen arvostelusta. :haart:

Jos haluat kunnollisen A-tason arvostelun niin :kuvia: ois kiva saaha.

No jos totta puhutaan niin oikeastaan en sitä arvostelua kamalasti kaipaa. Perseelle tulee paha mieli juuri kun se keksi, että joku saattaisi sittenkin tykätä vähän isommista pyllyistä.

Back
Ylös Bottom