Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/a...t+ovat+puolittuneet+Helsingissä/1135256929685

Tämä on kyllä törkeä epäkohta! Minun mielestä romanikerjäläisten jäsenliiton tulisi ehdottomasti vaati parannuksia TES:iin.
Romanikerjäläisillä on usein todella pitkät työajat ja olosuhteet voivat olla hyvin kurjat.
Näinä tiukkoina aikoina on kyllä käsittämätöntä että heidän palkkaustaan on pudotettu. Nämä arjen sankarit tekevät kuitenkin arvokasta työtään tavallisen kansan parissa ja ahkerina veronmaksajina ovat yhteiskunnan tukipilareita!

:jahas:

Jos joku vuokrais tuon vai kävisköhän silti pahasti. :/
diggingmachine.jpg

Mitä jos ne exät oli niin katkeria eroista, että kertoilivat puuta heinää ja tuksu fiksuna likkana uskoi sokeasti kaiken.

Tosin ihan sama, eiköhän tuksu löydä pikaisesti uuden elämänsä rakkauden.

Yllättikö...ei, draamaa ihan kuin oppikirjasta. Kohta saadaan lukea miehen hirvittävästä menneisyydestä ja parin kk päästä uudet häät odottamassa....

Aika jännä.. Erittäin hölmöä toi toki on, mut mä oon käsittäny et murha on enemmän suunniteltu jne. Toi on (imo) enemmänkin tappo ja heitteillepano tms.

"Jos tappo tehdään

1. vakaasti harkiten,
2. erityisen raa'alla tai julmalla tavalla,
3. vakavaa yleistä vaaraa aiheuttaen tai
4. tappamalla virkamies hänen ollessaan virkansa puolesta ylläpitämässä järjestystä tai turvallisuutta taikka virkatoimen vuoksi

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava murhasta vankeuteen elinkaudeksi."

Suomen lainsäädännöstä toki toi, mutta eiköhän Ruotsissakin ole joku vastaava pykälä. Uutisessahan mainittiin, että tyyppi näytti junan alle jääneeltä tjsp.

Maikkarin sivuilta:

"Myöhemmin illalla Johanna oli hieman leppynyt, ja kirjoitti tuntemuksistaan jälleen Facebook-sivuillaan.

– No katsotaan, voin antaa armoa vielä Artolle, mutta en usko että haluan naimisiin näin nopeasti kun mulla on hyvä ihmistuntemus. Haluan itse ensin nähdä oman kokemuksen kautta millainen tyyppi on kyseessä. Tietty suuret prinsessahäät ovat mun unelma, mutta haluan mennä naimisiin miehen kanssa jonka tiedän varmasti, ettei kuseta mua.
"

"Hyvä ihmistuntemus"? Joo selvästi tuntee Artonsa hyvin, kun pitää parin viikon sisään kihlautua, erota ja taas antaa mahdollisuus. Ihmistuntemus lähtee itsetuntemuksesta ja sitä ei tunnu paljoa olevan, koska muuten akka varmaan tajuaisi edes olevansa pihalla kuin lumiukko, jossain ihan omassa maailmassaan.

Back
Ylös Bottom