Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Tämäpä uutinen piristi mieltä näin ensimmäisenä arkiaamuna pääsiäispyhien jälkeen. Tosin olen kyllä tiennytkin että nyt 30-40 v eivät koskaan tule nauttimaan eläkettä kun tämä maa on kaikki eläkevarantonsa jo tuhlannut siihen mennessä kun aika olisi. Mutta onhan se kiva että kun kotoinen "eläkepommi" ei tarpeeksi maksa niin tehdään kaikenlaisia riskisijoituksia...

Suomalaista eläkerahaa on sijoitettuna yli neljä miljardia euroa talouskriisissä tarpovien valtioiden velkakirjoihin. Esimerkiksi Kuntien eläkevakuutus Keva kertoo omistavansa noin 500 miljoonalla eurolla sekä Kreikan valtion että Italian valtion joukkovelkakirjalainoja.
Suomalaista el

Ihan sama mitä mieltä kukanenkin on fyysisestä rangaistuksista, mutta juuri tuollaisille teineille se reilu turpaanveto ois paikallaan. Jumaleissön, jos on "miestä" pahoinpidellä 70v. vanhus, raahata se metsään ja viedä rahat, niin sillon pitää olla miestä tulla raahatuksi metsään ja saada siellä reilusti turpaansa. Ehkä seuraava vastaava ajatus jäisi toteuttamatta, kun tietää itse miltä se turpaan saaminen tuntuu.

No voi nyt helvetin vittu! :curs:

Yle ei n

Mä niin satavarmasti kannan jonkun telkkarin sinne Ylen portaille sillä sekunnilla kun postiluukusta tulee sentinkään laskua jostain mediamaksusta..

Yle ei n

Mä niin satavarmasti kannan jonkun telkkarin sinne Ylen portaille sillä sekunnilla kun postiluukusta tulee sentinkään laskua jostain mediamaksusta..
Ei vittu ole totta! Joutuuko tässä nyt oikeesti menemään kuumeisena johonkin baariin et näkee matsin ku streamitkin on niin kämäsiä.

Yle ei n

VITUUTUTUTUTUUUUUUUUUUUUUUu FFFfffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Näkeeköhän tuon matsin jostain päin nettiä?

Enpä mä sit lähdekään mihinkään baariin ku Ylellä on yksinoikeus tohon matsiin Suomessa. Voi vitun vittu!

Hiiret sen tietävät - rasvainen aamiainen hyväksi

Elimistön kannalta ei välttämättä ole yhdentekevää mitä syödään missäkin vaiheessa päivää.

Tuoreen hiiritutkimuksen perusteella saattaa nimittäin olla parempi syödä rasvaa aamulla ja kevyesti illalla, kertoo Uutispalvelu Duodecim.

Rasvan nauttiminen heti päivän alussa voi mahdollisesti ohjelmoida elimistön paremmin hyödyntämään rasvaa ja muita ravintoaineita. Rasvojen syöminen illalla olisi tulosten mukaan haitallista.

Päivän päätteeksi nautittu rasva lihotti, heikensi glukoosi- ja insuliiniaineenvaihduntaa ja suurensi veren triglyseridirasvojen ja leptiinin pitoisuuksia, mitkä kaikki kertovat sydän- ja verisuonitautien ja metabolisen oireyhtymän riskistä. Tämä todettiin riippumatta siitä paljonko energiaa hiiret saivat rasvasta ja muista ravintoaineista.

Tutkijat toistivat hiirikokeen neljästi, mutta vielä ei ole varmaa toimiiko ihmisen elimistö samoin. Tämän vuoksi tuloksia kannattaa tulkita varoen.

Tutkimus julkaistiin International Journal of Obesity -lehdessä.

Verkkouutiset - Hiiret sen tiet

Aika yllättävä tulos, ja käänteinen yleiselle käsitykselle tälläkin palstalla. Rasvan ja proteiinin nauttimistahan ennen nukkumaanmenoa on suosittu käsittääkseni siksi, että se hidastaisi proteiinin imeytymistä yön ajaksi tasaisemmin. Toki hiiritutkimus ei suoraan tarkoita vielä sitä, että tämä toimisi juuri näin myös ihmisillä, mutta voi olla suuntaa-antava.

Back
Ylös Bottom