Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites vitussa tää liitty mihinkään? :D

Eikö me vertailtu kahta ihan erityyppistä lajia keskenään?

Eikö me vertailtu kahta ihan erityyppistä lajia keskenään?
Eiköhän se sullekkin ollut selvää että kyseessä oli keskustelua tuulettamisesta ja kun tuollainen pieni tuuletus oli kerran noin paheksuttava, Qan siihen humoristiseen sävyyn tokaisi että mitähän sitten futiksessa saisi volteista, jotka saattavat olla hieman näyttävämpiä kuin mailan kanssa leikkiminen. Keskustelussa ei siis missään välissä vertailtu lajien miehekkyyttä, vai pitäisikö sanoa "äijyyttä".

Eiköhän se sullekkin ollut selvää että kyseessä oli keskustelua tuulettamisesta ja kun tuollainen pieni tuuletus oli kerran noin paheksuttava, Qan siihen humoristiseen sävyyn tokaisi että mitähän sitten futiksessa saisi volteista, jotka saattavat olla hieman näyttävämpiä kuin mailan kanssa leikkiminen. Keskustelussa ei siis missään välissä vertailtu lajien miehekkyyttä, vai pitäisikö sanoa "äijyyttä".

Eipä tässä ole sitä vertailtukkaan.

Futis on hieman erilainen laji, siihen kuuluu ylidramatisointi ja näyttävät mielenilmaukset. Joten jos heität futiksessa voltteja niin siinä ei ole mitään paheksuttavaa.

Mitähän sitä pesäpallossa tapahtuisi jos heittäytyisi maahan itkemään kun pallo lentää metrin päästä ohi.

Eipä tässä ole sitä vertailtukkaan.

Futis on hieman erilainen laji, siihen kuuluu ylidramatisointi ja näyttävät mielenilmaukset. Joten jos heität futiksessa voltteja niin siinä ei ole mitään paheksuttavaa.

Mitähän sitä pesäpallossa tapahtuisi jos heittäytyisi maahan itkemään kun pallo lentää metrin päästä ohi.
Tämä nyt on varmaan maailman turhinta vääntöä mutta edelleen puhumme eri asioista, kyseessähän oli tuuletukset, joka on kuitenkin täysin eriasia kuin filmaaminen ja yleinen nillittäminen mitä toki jalkapallo on pullollaan.

Pointtini on, että kummassakin lajissa on erilainen tuuletusperinne ja lajit ovat muutenkin erilaisia niin niitä ei voi eikä kannata lähteä vertailemaan aiheuttaako jokin pahennusta.

Vitunmoiset tuuletukset lätkässä = saat kusipään maineen ainakin hetkeksi.
Vedät voltteja futiksessa = kansa hurraa.

Futis on hieman erilainen laji, siihen kuuluu ylidramatisointi ja näyttävät mielenilmaukset.
Saisi olla kuulumatta. Se on aivan järkyttävän naurettavaa pelleilyä. Eikö ne tajua sitä itse?

Sama koskee tota lätkätuuletuksesta valittamista. Ihan törkeen naurettavaa kitinää. Jos tuuletuttaa, niin mun puolesta silloin saa tuulettaa. Tosi fiksu aihe vetää herneet jos joku tuulettaa jotenkin väärin.

Saisi olla kuulumatta. Se on aivan järkyttävän naurettavaa pelleilyä. Eikö ne tajua sitä itse?
Tajuaahan ne joissain maissa. Katso vaikka suomalaista tai englantilaista futista, niin ei tota oo läheskään niin paljon. Ne on noi etelän ihmeet, jotka tuon paskan on tohon peliin tuonut.

Sama koskee tota lätkätuuletuksesta valittamista. Ihan törkeen naurettavaa kitinää. Jos tuuletuttaa, niin mun puolesta silloin saa tuulettaa. Tosi fiksu aihe vetää herneet jos joku tuulettaa jotenkin väärin.
Tee niinkuin minä ja siirry rugbyn ystäväksi.(vaikka myönnän silloin tällöin kantavani celticin paitaa)

Viddu mitä uutisointia taas
1667028-rayh.jpg

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1667028

Työ kaikki jaliksen dissaajat voitte käyä pelaamassa vaikka suomessa 2-3 divarin pelejä ja tulla sitten vlittamaan millasta pelleilyä se on. Nelosessakin on jo aika kovaa fyysisesti toi pelaaminen.

Edit. Oon minä nähnyt jääkiekkossakin filmaamista, että tuota noinniin...

Työ kaikki jaliksen dissaajat voitte käyä pelaamassa vaikka suomessa 2-3 divarin pelejä ja tulla sitten vlittamaan millasta pelleilyä se on. Nelosessakin on jo aika kovaa fyysisesti toi pelaaminen.

Joo, tulihan sieltä "mene ite" kortti...:jahas:

Edelleen jalkapallo olisi hieno peli jos sitä pelattaisiin niinkuin herrasmiehet, se huipulla näkyvä kalastelu ja vinkuminen nyt vaan on säälittävää, turhaa ja pilasi oman kiinnostuksen lajin seuraamiseen.

Yhtä lailla vois dissata vaparia, kun ei siinäkään yleensä muuta tehä kun pyöritään maassa ja halaillaan toisia :david:

Mikä nyt ei oo minun mielipiteeni kyseisestä lajista.

Yhtä lailla vois dissata vaparia, kun ei siinäkään yleensä muuta tehä kun pyöritään maassa ja halaillaan toisia :david:

Mikä nyt ei oo minun milipiteeni kyseisestä lajista.
Juurikin näin:zzzz:

No kyllä toi on ihan sopiva vertaus. Siltä se saattaa näyttää sellaisen ihmisen silmin ketä ei oo kyseistä lajia kokeillut tai harrastanut. Olen käynyt leikkimielisesi sparraamassa parin vapariäijän kanssa ja toi ei todellakaan oo minun mielipiteeni lajista. Sanoinpahan vaan.

No kyllä toi on ihan sopiva vertaus. Siltä se saattaa näyttää sellaisen ihmisen silmin ketä ei oo kyseistä lajia kokeillut tai harrastanut. Olen käynyt leikkimielisesi sparraamassa parin vapariäijän kanssa ja toi ei todellakaan oo minun mielipiteeni lajista. Sanoinpahan vaan.
No okei, selitäs se minkä takia jalkapalloilijat kierivät siellä maassa pienestäkin tönäisystä, kolahduksesta ja itkevät ja huutavat, ja pian taas juoksentelevat siellä kuin ei mitään, pari lenkkaavaa askelta, se siinä?
Vertailuksi sanon sen että miten sitten minä, amatööriäkin amatöörimpi, pystyin lenkkaamaan yhdella jalalla kentän sivuun kun mursin pelissä nilkkani?

ja sori:offtopic:

Ihan turhaa yleistämistä toi on. En minä itekkään arvosta noita filmaajia yhtään. Niitä nyt ei kovin paljoa esim Englannin kolmeen ylimpään sarjaan mahdu. Ja tuon takia en esimerkiksi seuraa Italian tai Espanjan liigoja, joissa filmaamista tapahtuu enemmän.

Filmaaminen on lähellä rangaistusaluetta erittäin järkevää. Siitä voi saada todella hyvän vapari tai rangaistuspotku mahdollisuuden. Joilla taas voitetaan pelejä. Voitot ratkaisevat. Filmaaminen on myös taitolaji. Kaikki sitä eivät osaa tehdä. Ja toistan, en arvosta esim c. ronaldoa kovinkaan paljoa liiallisen filmaamisen takia, koska se ei omaan pelityyliini kuulunut lainkaan, mutta sen ansiosta on voitettu pelejä ja tullaan tulevaisuudessakin voittamaan.

Ja tuo sinun jalanmurtuma ei tähän oftopikkiin liittynyt mitenkään. Oot kova jätkä kun pystyit linkkaamaan kentän sivuun. Selvä. Ei siihen hirveästi vaadita. Jalkapallo on myös erittäin fyysinen laji, johon tietyissä kulttuureissa kuuluu filmaaminen suurena osana. Sillä voi voittaa pelejä.

Joo jos lopetettais nyt tää paskanjauhaminen.

Siis wastedin pointtihan oli (ja minä sitä myös komppaan) se että jalkapallo on perseestä siks kun nuo spedet tekee tuota filmaamista.

Jos lähdetään filmaamaan ja saadaan siitä etua niin se on sama (otetaan taas vapari vertaus sitten) ku vaparissa tuomarin huomaamatta puristais toista pari sekuntia palleista niin että soi. Tuo etua, kyllä. On reilua, no ei vitussa ole...

Kun mennään tähän pisteeseen niin ei voi muuta sanoa ku että terve...

Ihan turhaa yleistämistä toi on. En minä itekkään arvosta noita filmaajia yhtään. Niitä nyt ei kovin paljoa esim Englannin kolmeen ylimpään sarjaan mahdu. Ja tuon takia en esimerkiksi seuraa Italian tai Espanjan liigoja, joissa filmaamista tapahtuu enemmän.

Filmaaminen on lähellä rangaistusaluetta erittäin järkevää. Siitä voi saada todella hyvän vapari tai rangaistuspotku mahdollisuuden. Joilla taas voitetaan pelejä. Voitot ratkaisevat. Filmaaminen on myös taitolaji. Kaikki sitä eivät osaa tehdä. Ja toistan, en arvosta esim c. ronaldoa kovinkaan paljoa liiallisen filmaamisen takia, koska se ei omaan pelityyliini kuulunut lainkaan, mutta sen ansiosta on voitettu pelejä ja tullaan tulevaisuudessakin voittamaan.

Ja tuo sinun jalanmurtuma ei tähän oftopikkiin liittynyt mitenkään. Oot kova jätkä kun pystyit linkkaamaan kentän sivuun. Selvä. Ei siihen hirveästi vaadita. Jalkapallo on myös erittäin fyysinen laji, johon tietyissä kulttuureissa kuuluu filmaaminen suurena osana. Sillä voi voittaa pelejä.

Joo jos lopetettais nyt tää paskanjauhaminen.

Oot kyllä niin oman mielipiteesi vanki että joo jätetään tähän, ei mullakaan ole mitään lisättävää tuon "oot kova jätkä" nillityksen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom