Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Ei tarvis yhtään kiduttaa. Niskalaukaus riittää.
Mikäs järki tässä on? Itse toivoisin tuollaiselle mahdollisimman pitkää ja tuskallista kuolemaa, mielummin höystettynä rankalla henkisellä painostuksella. Pelkkä niskalaukaus on aivan liian helppo tollaselle. Eihän se edes ehdi pelätä henkensä puolesta jos heti ammutaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs järki tässä on? Itse toivoisin tuollaiselle mahdollisimman pitkää ja tuskallista kuolemaa, mielummin höystettynä rankalla henkisellä painostuksella. Pelkkä niskalaukaus on aivan liian helppo tollaselle. Eihän se edes ehdi pelätä henkensä puolesta jos heti ammutaan.

Samoin itse ajattelin aluksi. Nyt jos ajattelee enemmän niin kaiketi nämäkin on hoidettavissa jollain tapaa? Eihän se perkeles ketään lohduta, oikotie on rangaista hemmoa loputtomiin, mutta todennäköisesti on olemassa ns. oikeakin ratkaisu jota minä en todellakaan näe vihaisuuden keskellä.

p.s. huono kieliasu, oon ottanu vähän kaljaa.

Taas näitä uskomattomia juttua:

Vieras löi nukkuvaa isäntää kiveellä päähän
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901248972834_uu.shtml

ensin: " .. lyönyt tällä kolme kertaa nukkuvaa uhria päähän. Kolmen iskun jälkeen kirveen varsi oli katkennut."
ja sitten: " Poliisin tietojen mukaan hänen vammansa eivät ole vakavia. "

Siis häh? Miten niin vammat ei ole vakavia? Jos joku lyö 3 kertaa kirveellä päähän ja vielä niin että varsi katkeaa, niin miten vitussa ei voi olla vakavat vammat? :curs: Miksi se ei ole kuollut? Oliko sillä umpikypärä päässä nukuessa? Siis mitä v... !?

^Huomatkaa myös:
Poliisin mukaan perjantaina kylässä ollut mies oli ottanut talosta kirveen ja lyönyt tällä kolme kertaa nukkuvaa uhria päähän. Kolmen iskun jälkeen kirveen varsi oli katkennut. Kirveellä hakkaamisen jälkeen tekijä poistui paikalta omaan kotiinsa.

Nukkumassa ollut uhri heräsi kipuihin aamuyöstä. Hän soitti hätäkeskukseen neljän aikaan aamuyöstä, ja hänet kuljetettiin Varkauden sairaalaan hoidettavaksi. Poliisin tietojen mukaan hänen vammansa eivät ole vakavia. Pään vammojen lisäksi miehen käsi oli poikki.

a) Se uhri ei ilmeisesti ees HERÄNNY ku sitä hakattiin kirveellä päähän :lol2:
b) Pään vammojen lisäksi käsi "poikki". Siis onko se IRTI poikki vai luu murtunu (kuten yleensä tarkoitetaan sanalla "poikki"). Luulisi, että kirveellä saa aikaan melko pahaaki jälkeä.

Kyllä yksi suurimmista WTF?-uutisoinneista pitkään aikaan :hyvä:

^Huomatkaa myös:

a) Se uhri ei ilmeisesti ees HERÄNNY ku sitä hakattiin kirveellä päähän :lol2:
b) Pään vammojen lisäksi käsi "poikki". Siis onko se IRTI poikki vai luu murtunu (kuten yleensä tarkoitetaan sanalla "poikki"). Luulisi, että kirveellä saa aikaan melko pahaaki jälkeä.

Kyllä yksi suurimmista WTF?-uutisoinneista pitkään aikaan :hyvä:

Uutinen on suomesta, joten uhri oli kännissä->sammunut.

Mua hämää huomattavasti enemmän miksei se kuollu. Ei tarvi kirveellä kovin lujaa koputella otsalohkoon että lähtee henki. Puhumattakaan siitä että _lyö_ 3 kertaa niin lujaa että varsi katkeaa.

Ilmeisen laadukas kirves käytössä? Ja uutisessahan mainittiin, että myös käsi oli poikki?

No ehkäpä se kuitenkin meni tajuttomaksi kun lyötiin ja heräsi myöhemmin sitten...

Selvä tapaus, änkyrä kännissä ollut kirvessankari on saanu lyötyä isäntää ainoastaan kirveen varrella ja siksi se on poikki mennykki:D:rolleyes:

Ei sitä teräpuolella tarvi lyödä, se on todennäkösesti lyöny hamarapuolella, mies suojannut kädellä, jolloin käsi murtunut, ja ei ole saanut kallonmurtumia ym vakavampaa. Puuvartinen kirves, ei tarvi ku iskun osua varren kaulalla, niin se napsahtaa yllättävänkin helpolla poikki.

Sitte jos teräpuolella tämäyttää päähän niin että varsi katkeaa, on kallo halki hartioihin asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom