Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Ei kenelläkään sattus olee päivän iltalehteä??? Etusivulla oli joku juttu et: Bodari ei saa henkivakuutusta.. Todettu liian lihavaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, mä haluisin samaa lukea! Mutta netistä ei löytynyt...

Joo, mä haluisin samaa lukea! Mutta netistä ei löytynyt...

Onko se 1,2 euroa kova sijoitus, jos haluaa sen stoorin lukea?

Mä ainakaan en ihan periaatteesta ikinä osta noita paskalehtiä, koska en halua tukea niiden toimintaa taloudellisesti.

No tosta ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että joku haluaa lukea tietyn jutun ja sitä ei löydy nettiversiosta!

No tosta ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että joku haluaa lukea tietyn jutun ja sitä ei löydy nettiversiosta!
No mutta voihan tälläkin henkilöllä olla samanlainen periaate. Että vaikka joku juttu saattaisikin kiinnostaa, niin ei noille lehdille viitsi silti rahaa antaa.

Siinä oli joku painonnostoa harjoittava sälli joka ei saanut henkivakuutusta painoindeksin takia. 30 painoindeksillä joutuu maksamaan enemmän vakuutuksesta, yli 35 ei saa ollenkaan.
Vakuutusyhtiön edustaja sanoi että kyllä tälläisissä tapauksissa missä indeksi ei anna oikeaa kuvaa hakijan kehon koostumuksesta on päästy sopimukseen. Maratoonareillakin kuulemma ollut hankaluuksia saada vakuutusta koska epäilty anorektikoiksi.

Toi painoindeksi juttu on muuten sairasta. "Bodarit" kun on lähes järjestäen "ylipainoisia". Toiseen epäkohtaan törmäsin perjantaina lekurissa. "Koska vyötäröni ympärysmitta on yli 94cm. Kuulun riskiryhmään ja minun pitäisi ehdottomasti ja samantien alkaa pienentämään sitä. Muuten saan aikuisiän diabeteksen." Näin lääkäri rouva kertoi.

Siis mitä vittua?! Mikä helvetin 94cm? Jos 156cm pituisella kaverilla vyötärö on tuon kokoinen, niin ehkä se on liian iso, mutta itse olen 190cm pitkä. Rasvat on oikeasti alhaalla ja täti selittää silmät kirkkaina, että laihduta.

Miten voi olla mahdollista, että vuonna 2008 noi rajat on tollaisia? Eikö noi pitäisi suhteuttaa ihmisen pituuteen? Mutta ei. Se raja on 94cm piste!

Komiat on rekisterit pojilla.

Iltalehti sanoi:
KHO katsoo ratkaisussaan, että hänenkin kohdallaan karkottamista puoltavat syyt ovat vahvemmat kuin Suomeen jäämisen sallimista puoltavat syyt, mutta karkottaminen olisi kuitenkin kohtuutonta. Tätä KHO perustelee muun muassa sillä, että mies karkotettaisiin alueelle, jossa hän ei ole koskaan asunut.
Poliisikin varmasti tyytyväinen päätöksestä :wall:

Onko se 1,2 euroa kova sijoitus, jos haluaa sen stoorin lukea?

Ei ole ei, en vaan jaksanut mennä enää takas kauppaan jonottamaan, kun huomasin uutisen ulko-ovella.

edit. Nyt miettiessäni tajusin, etten ole koskaan ostanut iltapäivälehteä itselleni. Joten kai se on sitten periaatekin :D (Mummolle olen vienyt pyydettäessä kaupasta).

"Vuonna 1982 syntynyt somalimies, jonka karkotusesitys hylättiin:

Vuonna 2005 pahoinpitelystä 60 päivään vankeutta (tuomio ei ole lainvoimainen)
Vuonna 2004 2 vuoden ja 2 kuukauden tuomio törkeästä ryöstöstä ja varkaudesta
Vuonna 2004 nuorena henkilönä tehdystä ryöstön yrityksestä ehdolliseen vankeuteen 9 kuukaudeksi
Vuonna 2004 varkauden yrityksestä ja lievästä petoksesta yhden kuukauden vankeusrangaistukseen
Vuonna 2003 kahdesta teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla, törkeästä pahoinpitelystä, kahdeksasta pahoinpitelystä, ryöstöstä ja laittomasta uhkauksesta 2 vuoden ja 4 kuukauden vankeuteen
Vuonna 2002 kahdesta varkaudesta, kahdesta pahoinpitelystä, teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla ja vahingonteosta 40 päivään vankeutta
Vuonna 2001 nuorena henkilönä tehdystä kahdesta ryöstöstä ehdolliseen 4 kuukauden vankeusrangaistukseen
Vuonna 2001 nuorena henkilönä tehdystä kahdesta varkaudesta ja ryöstöstä 6 kuukauden ehdolliseen vankeuteen
Vuonna 2001 kahdesta törkeästä pahoinpitelystä ja yhdestä pahoinpitelystä yhdeksi vuodeksi vankeuteen
Vuonna 2000 ryöstöstä ja teräaseen hallussapidosta julkisella paikalla 6 kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen"

Onpa vain hyvä ettei moista kulttuurin rikastuttajaa nyt menty karkoittamaan. Suuri vääryyshän moinen olisi ollut. Oishan se nyt ollut tuolle väärin ymmärretylle ja kohdellulle nuorelle miehelle järkyttävä kohtalo, joutua asumaan alueelle, jossa hän ei koskaan ollut asunut. Onneksi Suomi on tuttu ja turvallinen vaihtoehto jossa ymmärrystä riittää...

edit. nii tää siis tuosta Integrandin linkistä kopsastua ja kommentoitua.

Eikö tuo kaveri joudu istumaan ollenkaan noita tuomioitaan, kun näyttää olevan rangaistuksia poikineen peräkkäisinä vuosina? Esimerkiksi vuonna 2004 saatu rangaistus varkauden yrityksestä ja lievästä petoksesta...vankilassako se sen on tehnyt? Sai nimittäin 2003 2v 4kk rangaistuksen.

Eikö tuo kaveri joudu istumaan ollenkaan noita tuomioitaan, kun näyttää olevan rangaistuksia poikineen peräkkäisinä vuosina? Esimerkiksi vuonna 2004 saatu rangaistus varkauden yrityksestä ja lievästä petoksesta...vankilassako se sen on tehnyt? Sai nimittäin 2003 2v 4kk rangaistuksen.
Pitäähän nyt somalimiehen olla vapaana koska se olisi rasismia jos moinen heitettäisiin linnaan.

NYt pitää saada Halla-Aho eduskuntaan ;)

No voi kun se auttaisikin.
Siellä ei yhdellä miehellä paljon oo virkaa...

Mut jos kaikki, joiden on mahdollista, äänestää Halla-Ahoa niin suomalaisen vaalijärjestelmän vuoksi sanoisin, että PerSu olis aika vahvoilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom