Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mä haluisin samaa lukea! Mutta netistä ei löytynyt...
Mä ainakaan en ihan periaatteesta ikinä osta noita paskalehtiä, koska en halua tukea niiden toimintaa taloudellisesti.Onko se 1,2 euroa kova sijoitus, jos haluaa sen stoorin lukea?
Mä ainakaan en ihan periaatteesta ikinä osta noita paskalehtiä, koska en halua tukea niiden toimintaa taloudellisesti.
No mutta voihan tälläkin henkilöllä olla samanlainen periaate. Että vaikka joku juttu saattaisikin kiinnostaa, niin ei noille lehdille viitsi silti rahaa antaa.No tosta ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että joku haluaa lukea tietyn jutun ja sitä ei löydy nettiversiosta!
Eihän tuo "bodari" näytä edes isolta tässä kannen kuvassaEi kenelläkään sattus olee päivän iltalehteä??? Etusivulla oli joku juttu et: Bodari ei saa henkivakuutusta.. Todettu liian lihavaksi.
Muistaakseni se oli tänään vain 0.9€ eli ei edes noin suurta sijoitusta tarvita :DOnko se 1,2 euroa kova sijoitus, jos haluaa sen stoorin lukea?
Kyllä tuo kyseinen bodari on livenä varsin massiivinen näky. Vahvakin, kun perkele.Eihän tuo "bodari" näytä edes isolta tässä kannen kuvassa
Poliisikin varmasti tyytyväinen päätöksestä :wall:Iltalehti sanoi:KHO katsoo ratkaisussaan, että hänenkin kohdallaan karkottamista puoltavat syyt ovat vahvemmat kuin Suomeen jäämisen sallimista puoltavat syyt, mutta karkottaminen olisi kuitenkin kohtuutonta. Tätä KHO perustelee muun muassa sillä, että mies karkotettaisiin alueelle, jossa hän ei ole koskaan asunut.
Onko se 1,2 euroa kova sijoitus, jos haluaa sen stoorin lukea?
Pitäähän nyt somalimiehen olla vapaana koska se olisi rasismia jos moinen heitettäisiin linnaan.Eikö tuo kaveri joudu istumaan ollenkaan noita tuomioitaan, kun näyttää olevan rangaistuksia poikineen peräkkäisinä vuosina? Esimerkiksi vuonna 2004 saatu rangaistus varkauden yrityksestä ja lievästä petoksesta...vankilassako se sen on tehnyt? Sai nimittäin 2003 2v 4kk rangaistuksen.
NYt pitää saada Halla-Aho eduskuntaan ;)