Näitä videoita kannattaa katsoa muuten kuulokkeet päässä.
Haha, siellä on Reoxyllä ruvennut kyykyn jälkeen taas veri kiertämään päässä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näitä videoita kannattaa katsoa muuten kuulokkeet päässä.
GentleWhisperingin uusi video. Tulee muuten hurjat tinglet tästä!
Mää rupesin kerran kattoon jotain SICin linkkaamista ASMR-videoista. Ensimmäisten sekuntien jälkeen piti stopata video. Ajatuskin noiden kattomisesta/kuuntelemisesta saa mut haluamaan hakata tietokoneen näytön säpäleiksi kepillä.
Minusta on tosi mielenkiintoista, että nuo videot nostattaa joissakin naisissa raivoa. Pystytteko rentoutumaan noita videoita katsoessa, vai oletteko heti alusta saakka jännittyneitä?
Hitto miten ärsyttävä puhetyyli tuolla eukolla noissa videoissa. Puhuisi edes ääneen, saatana. Ei pärise.

Mulle tulee kans väkivaltaisia ajatuksia. Mua ärsyttää myöskin tuo tuollainen semilässyttävä puhetyyli mikä tuosta kuiskuttelusta tulee. Vihaan suuresti siitä suun "maiskahdusta" mikä tuosta kuiskimisesta tulee. Puhuis mieluummin vaan tasaisen rauhallisella äänellä ja jättäis sen mäiskytyslässytyksen pois. Aivan suunnattoman raivostuttavaa ja epämiellyttävää. Yritin kuunnella korvanapeilla ja hyvä etten repinyt iteltäni silmiä ja korvia päästä. Tyydyin nyppäämään korvanapit pois ja huutamaan tyynyyn hetkeksi.
No höh, ASMR ei kyllä selkeästi sovi kaikille. Olen vähän harmissani, koska tuo on oikeasti tosi kiva juttu ja minut löi ällikällä se miten se aiheuttaa pahaa mieltä joillekin :( Itseasiassa noita ASMR-kuiskaajia kiusaa paljon trolleja ja moni on sulkenut Youtubekanavansa. Voisitko MissEvilEve muuten postata jonkun videon josta sinä rentoudut tms.?