Suuri ja virallinen ASMR-ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
GentleWhisperingin uusi video. Tulee muuten hurjat tinglet tästä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Athena Jezikin ja Litan massage-videot kovia, samoin Bob Ross on kingi. Muista mainittakoon Gentlewhisperer ja Savannahsvoice. Äärimmäisen rentouttavaa jos vaan pääsee oikeaan mielentilaan.

GentleWhisperingin uusi video. Tulee muuten hurjat tinglet tästä!

Oon aina ollut skeptinen kaikenmoisille rentoutusharjoituksille ja muille huuhaa -jutuille, joihin lasken tämänkin "tässä vähän kuiskuttelen ja koskettelen lasihelmiä". Katoin tän sohvalla kissa sylissä ja olipa vaan jotenkin helvetin raskas olo tämän jälkeen, silmiä ei meinannut saada auki eikä tehnyt mieli liikkua. Kissakin tais sen huomata, kun kynnet uppos reiteen samantien kun silittely lakkasi. Suosittelen kuitenkin, tämä on sopivan mittainen, ei tee edes tiukkaa istua paikallaan niinkuin noissa muissa pidemmissä pätkissä.

Tuo helmivideo oli mustakin aika kova kyllä, vaikka siinä ei ollut juuri niitä elementtejä, joista yleensä saan voimakkaimmat asmr:t.

Mää rupesin kerran kattoon jotain SICin linkkaamista ASMR-videoista. Ensimmäisten sekuntien jälkeen piti stopata video. Ajatuskin noiden kattomisesta/kuuntelemisesta saa mut haluamaan hakata tietokoneen näytön säpäleiksi kepillä.

Ihanaa ja huojentavaa kuulla etten ole yksin!

SIC on tosiaan mainostanut näitä ASMR-videoita mulle lukuisia kertoja, mutta itse en pysty edes katsomaan. Kaikista pahin on juuri tämä aloituspostin nainen, en kestä sen puhetyyliä.

Sanon nyt ihan rehellisesti, että kun tuo nainen alkaa puhumaan, mun kroppa järisee tunteista. Mutta ne tunteet on ärtymystä, ahdistusta, tuskaisuutta, levottomuutta, aggressiivisuutta jne. Tulen todella hermostuneeksi ja alan raivostumaan, tekisi mieli lyödä tuota naista todella kovaa tai kuristaa pitkään ja voimakkaasti. Uskon sen johtuvan siitä etten jostain syystä kestä ollenkaan tuollaista lässyttävää puhetyyliä ja sössötystä/kuiskailua, se on äärimmäisen vastenmielinen piirre ihmisessä. En tiedä mikä on mutta nyt kun näitä taas yhteensä 10min katselin, koen oloni tosi väkivaltaiseksi ja tekisi mieli repiä omia hiuksia ja kirkua ja juosta päin seiniä. Ei siis todellakaan toimi mulle minään nautinnollisena kokemuksena. Äkkiä piti sammuttaa kun taas huomasin tuon synkän tunteen kasvavan hallitsemattomaksi, ja nyt tässä sitä laannuttelen... :D

Yleisesti ottaen olen ihminen joka saa kaikenlaisia kihelmöintejä ja niskavillojen nousemisia tosi helposti. Nautiskelen koko kropalla ja mun korvaan kuiskaaminenkin voi aiheuttaa sen että ihoni menee ihan kananlihalle ja värisee kauttaaltaan. Tälläiset videot eivät vaan todellakaan toimi.

Toi parturi juttu oli aika siisti. Toisinaan tuntu et oikeesti leikeltäis tai ajeltais hiuksia. Tosin siitä ei tullu mitään kunnon kihelmöintiä takaraivoon, tosin kun tuosta SIC :in ekasta videosta. Vielä 5minuuttia videonkin jälkeen tuntuu aika jännää kihelmöintiä takaraivossa.

Mulle tulee kans väkivaltaisia ajatuksia. Mua ärsyttää myöskin tuo tuollainen semilässyttävä puhetyyli mikä tuosta kuiskuttelusta tulee. Vihaan suuresti siitä suun "maiskahdusta" mikä tuosta kuiskimisesta tulee. Puhuis mieluummin vaan tasaisen rauhallisella äänellä ja jättäis sen mäiskytyslässytyksen pois. Aivan suunnattoman raivostuttavaa ja epämiellyttävää. Yritin kuunnella korvanapeilla ja hyvä etten repinyt iteltäni silmiä ja korvia päästä. Tyydyin nyppäämään korvanapit pois ja huutamaan tyynyyn hetkeksi.

Minusta on tosi mielenkiintoista, että nuo videot nostattaa joissakin naisissa raivoa. Pystytteko rentoutumaan noita videoita katsoessa, vai oletteko heti alusta saakka jännittyneitä? Kun katsoin ensimmäisiä videoita, niin minä olin tosi jännittynyt ja odotin koko ajan, että sieltä tulee joku kova ääni tai jotain säikyttelyä ja siksi vähän pelkäsin rentoutua. Kun sitten ymmärsin, että noita tehdään tinglejä varten, niin rentouduin ja aloin saamaan hurjia tinglejä.

Tässä on pari videota joista olen nauttinut viime aikoina. Kaikista tulee kovat tinglet ja jos katson noita sängyssä, niin olen aina rentoutunut ja jopa nukahtanut.

Minusta on tosi mielenkiintoista, että nuo videot nostattaa joissakin naisissa raivoa. Pystytteko rentoutumaan noita videoita katsoessa, vai oletteko heti alusta saakka jännittyneitä?

Ei se ole vain naisten "ongelma". Tähän ketjuun on jo miehetkin osoittaneet ärtymystään (aiemmilla sivuilla) ja nyt myös tässä:

Hitto miten ärsyttävä puhetyyli tuolla eukolla noissa videoissa. Puhuisi edes ääneen, saatana. Ei pärise.

En minä itse ainakaan mitään jännitä tai pelkää. Olen ollut hyvinkin rento yrittäessäni kuunnella mut ärtymys räjähtää heti massiiviseen nousukiitoon kun tuo blondi akka avaa suunsa. Yritin myös laittaa silmät kiinni ja relata, ei auta. Raivo nousee. Kuulokkeita (etenkään nappeja) en uskaltaisi edes laittaa, koska todnäk löisin sen jälkeen sukkapuikoilla tärykalvoni puhki.

Ja ei. Tämä ei ole liioittelua. Suurinta osaa ihmisistä vaan raivostuttaa lässytys, mussutus ja maiskutus. Se on yleistä. On yleisempää ärtyä tuollaisesta mässyttävästä kuiskuttelusta ja teennäisestä sopotuksesta kuin olla ärtymättä siitä. Väitän mä.

Sitä en epäile yhtään etteikö tinglejä voisi saada, mutta ei ainakaan tuollaisesta. Itse nauttiminen rentouttavista fiilistelyvideoista tai jostain erikoistehosteistakin on ihan hyvä juttu, mutta toi ei vaan toimi. Ei toimi ei.

Edit: Yritin kuunnella kahta uusimpaasi. Kestin noin 4-5sekuntia ennen suurta ahdistusta (ja sitä on nyt vaikea saada pois, eli tuli tosi huono olo). Naisen lässytyksestä mieleeni tulee se että jos mies nauttii siitä niin kyseessä voisi olla hieman kylmä/etäinen lapsuus. Se että äidin lämpöä ja hoivaa ei ole koettu tarpeeksi. Tuollainen lapselle puhuva tyyli, lässytys, maiskutus ja kuiskailu kun usein on vauvoille rauhoittavaa ja tuo turvan. Aikuista ihmistä se ärsyttää. Tässä voisi olla avain sunkin nautintoihin SIC :)

Miestä kun sen pari sekuntia kuuntelin niin tuli myös epämieluisia ajatuksia. Itseasiassa miehen lässyttävä kuiskailu tuo mieleen lipevyyden ja vaaran. Esim. pedofiili ja insestiin taipuvainen isä voisi houkutella ja hyssytellä lastaan noin (tämä mielikuva voi tulla siitä että olen IRL kuullut ääninauhoitteen jossa aikuinen mies puhuu tuollaisella äänellä rivoja pienelle tyttärelleen, ja se saa minut lähes oksentamaan suuhuni).

:jahas:

Mulle tulee kans väkivaltaisia ajatuksia. Mua ärsyttää myöskin tuo tuollainen semilässyttävä puhetyyli mikä tuosta kuiskuttelusta tulee. Vihaan suuresti siitä suun "maiskahdusta" mikä tuosta kuiskimisesta tulee. Puhuis mieluummin vaan tasaisen rauhallisella äänellä ja jättäis sen mäiskytyslässytyksen pois. Aivan suunnattoman raivostuttavaa ja epämiellyttävää. Yritin kuunnella korvanapeilla ja hyvä etten repinyt iteltäni silmiä ja korvia päästä. Tyydyin nyppäämään korvanapit pois ja huutamaan tyynyyn hetkeksi.

Mulle tulee tuosta mieleen Hannibal Lecter, joka puhuu uhrilleen himokkaana juuri ennen kuin nylkee tämän elävältä.

Ei pysty katsomaan.

No höh, ASMR ei kyllä selkeästi sovi kaikille. Olen vähän harmissani, koska tuo on oikeasti tosi kiva juttu ja minut löi ällikällä se miten se aiheuttaa pahaa mieltä joillekin :( Itseasiassa noita ASMR-kuiskaajia kiusaa paljon trolleja ja moni on sulkenut Youtubekanavansa. Voisitko MissEvilEve muuten postata jonkun videon josta sinä rentoudut tms.?

No höh, ASMR ei kyllä selkeästi sovi kaikille. Olen vähän harmissani, koska tuo on oikeasti tosi kiva juttu ja minut löi ällikällä se miten se aiheuttaa pahaa mieltä joillekin :( Itseasiassa noita ASMR-kuiskaajia kiusaa paljon trolleja ja moni on sulkenut Youtubekanavansa. Voisitko MissEvilEve muuten postata jonkun videon josta sinä rentoudut tms.?

Kyllä mä uskon että ne jotkut naputukset ja muut voi olla suht jees, ja kuiskailukin jos kuiskaa normaalisti, nuo maiskuttelee ja tekee samantyyppistä ääntä kuin ihmiset jotka syö mässäämällä ja jauhaa ruokaa suu auki.

Mä en kuuntele kauheasti mitään rentoutumispätkiä, (varmaan kolmesti vuoteen) joten ei ole oikein mitään linkiteltävää. Voin kyllä vinkata jos satun johonkin törmäämään mistä olen pitänyt. Yleensä ne on sellaisia missä on hyvä ääni joka puhuu rauhallisesti ja on taustamusiikkia ehkä, ja siinä käydään jokainen osa kropasta läpi ja rentoudutaan ohjeiden mukaisesti.

AARGGHH, mitä vittua tää on??! Toihan saa ihmisen hulluks perkele. Johan nyt pienemmästäkin on ihmisiä satutettu...hyi...

Pakko yhtyä nimimerkkien MissEvilEven, XairaX ym. mielipiteisiin, kun noita videoita piruuttani hetken kuuntelin. Tuntemuksia kyllä tulee mutta lähinnä ärsytyksen muodossa. Voin kyllä kuvitella, että joillekin se toimii. Itsekin olen tuntevinani ikään kuin jotain kylmiä väreitä mutta se peittyy äkkiä ärtymiseen.

Vaikjei nuo mulle toimikaan, niin luultavasti tiedän mistä on kyse, koska saan itse samanlaisia tuntemuksia musiikista. Esim. tällä videolla ne tulevat mulle helposti:
http://m.youtube.com/watch?v=FtXomE0IYSc
Seuraavissa kohdissa:
0:22 kitaran huiluääni
1:00 laulajan ääni
1:31 eteenpäin kitaran, laulun ja kosketinten yhdistelmä

Back
Ylös Bottom