SUURI housu ketju !!! APUA

Eli Mulla ainakin ongelmana etten mistään meinaa löytää sopivia housuja. Eli sellaisia mihin mahtus perse ja reidet niin ettei vyötärö ole sika ISO ja mitkä olis mukavat jalassa... Juu tiedän gasp it ja muut body merkit mut jos ei just niitä halua tai ole lähi mailla myynnissä, muuta ku postin kautta.

Ilkee tilata yli 200eur maksavat housut kokeilematta ja näkemättä... Halvemmatkin kyllä menis jos löytys. Mikäli joku on löytänyt tai tietää mistä sais olisin kiitollinen avusta... Vähän vaikka niin et jos löydät kivat ja sopivat housut iso jalkaisille ja perseisille niin kerro muillekin.

Varmaan on muitakin jotka täällä niitä kaipaa ja varmasti pitempään harrastaneet arvon raatilaiset osaavat neuvoa ja antaa vinkkejä !!
KIITOS

Tarkoitan siis muita ku sali, verkkari,ym muita löysä housuja...
Vaikka farkkuja sekä muita ns. siistimpiä housuja. Toki gaspit ym muutkin käy jos ne vaan joku olis ekana hyväks todennut.

Itellä harrastusta takana pari vuotta ja kehitystäkin kai on tullu, ku tähän ongelmaan törmäsin. Tosi ärsyttävä asia ku mistää normi liikkeestä ei meinaa sopivia pöksyjä löytää. Esim stressman ym ym...
Ite olen yrittänyt tuon vyötärön pitää aina edes kohtuu pienenä ja aika hyvin onnistunutkin omasta mielestä siis. Siinä 52 koossa se on pysynyt. Lihasta on tullu noin 9-10kg ja sarja painot on noussu ihan kivasti esim. penkki aloitus 55 ja nyt noin 100kg, ylätalja aloitus 35kg *10 ja nyt 70kg *10. Pituus 174 ja paino täl hetkel 87 alussa oli 76kg. TÄTÄKIN saa kommentoida. Onko menny hyvin vai päin persettä, lihaa on ainakin sinne menny...

Voi myös olla et olen tyhmä enkä tajua et tää on jo ratkaistu tai käsitelty täällä. Mut kertokaa sit se ja mistä se löytyy...
Kiitos ja anteeksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä noilla mitoilla vielä pitäs ihan vaikka H&M:ltä löytyä. Jos ei muuten niin, ota pitempi malli. Niissä tuppaa oleen enemmän tilaa lahkeissa ja perseessa. Lyhennät ne vaan sitten.

Jep lyhennys onnistuu kyl, sehän on helppoo. (Emäntä on...) Mut ku yleensä sit vyötärö on myös iso tai sit just perse ja reidet ahdistaa... Lisää ehdotuksia.

Eli Mulla ainakin ongelmana etten mistään meinaa löytää sopivia housuja. Eli sellaisia mihin mahtus perse ja reidet niin ettei vyötärö ole sika ISO ja mitkä olis mukavat jalassa... Juu tiedän gasp it ja muut body merkit mut jos ei just niitä halua tai ole lähi mailla myynnissä, muuta ku postin kautta.

Jos tiedät, mitä on lähimailla myynnissä, niin varmaan oot suunnillen kaikki mahdolliset kaupat jo kolunnut? Posti on seuraava vaihtoehto, Gaspilla sun koko on M

Sit kaipaisin myös vinkkejä mistä te muut noita gasp eja ym muita merkkejä netin ja postin kautta ostatte. Tilaatte...
Lisäks entäs työ pöksyt sitten, töissä ei farkuissa tai verkkareissa eikä siisteissä housuissa viiti olla.

Viimeksi muokattu:
Olet melko lähellä meikäläisen mittoja ja itelläkin on ongelmia noissa housujen (=farkkujen) ostamisessa. Itelle ainakin on vielä löytynyt dressmanilta kun on myyjältä kysynyt niin ovat jostakin kaivaneet sellaset farkut jotka meikäläisenkin jalkoihin menee. Tähän vielä tuo että kun ite koitin ominpäin löytää niin ei tullut mitään tuntu että kaikki on joillekkin riisitikuille suunniteltu.

Sanoit, että noita sun sarjapainojaskin sais kommentoida. No jos vertaa sun elopainoa käytettyihin sarjapainoihin niin vois todeta, että ei ne kovinkaan kummoiset ole. Jos nämä suhteuttaa toisiinsa niin tulee väistämättä mieleen, että kuinkahan tuo paino mitä kannat mukanas koostuu lihaksista... Helpottaisiko housuongelmaa jos laihduttaisi. Joillakin tuo rasva pyrkii kertymään alavartaloonkin.

Tällaisia threadeja muuten löytyy pilvin pimein.

OHO paino ei ollutkaan ku 83kg ja noi sarja painot oli noin mutu arvio... jalkaprässi 240kg *15 menee. Kyykky 100kg *15. ym...
Ongelma jatkuu... ja pysyy...

Mut läskiä pelkästään se ei ole... Se on vissi...

...ja jos pyrkii ylöspäin ni paha täs on laihduttaa...

Et kiitos vaan !!!

Viimeksi muokattu:
Cittarista ja Halpa-halleista saa isopersefarkkuja, joissa tilaa löytyy. Voi joutua lyhentämään lahkeista n 1/2m. Toimii ja on edukkaat!!!

Mä kyykkään 12x180 ja prässistä menee 8x450 ja löydän farkkuja ihan helposti. Olikohan se 36 leveys ja 34 pitusia ja mahtuu ihan helposti. Siinä jää vähän välillä vyötärölle tilaa mutta vyö on sitä varten

Miksei ihmiset osaa käyttää vyötä? Mä oon koko ikäni käyttäny vyötä farkuissa, koska housujen vyötärö on aina ollut liian löysä, eikä oo mitään ongelmia tai hankaluuksia ollut.

Mulla kans toi vyötärö 36 ja pituus 30 ainakin dressmann koossa ja just noi ei mahdu päälle... Ehkä mä sit olen kuitenkin läski !!!
Tai sit ainakin on väärät farkkumallit...

Mistä halpoja gaspejä sais...

Miksei ihmiset osaa käyttää vyötä? Mä oon koko ikäni käyttäny vyötä farkuissa, koska housujen vyötärö on aina ollut liian löysä, eikä oo mitään ongelmia tai hankaluuksia ollut.

Ei se aina siitä ole kiinni. Jos on tosi paljon löysää, niin vyön kanssa housut on vyötäröllä ihan rutussa ja näkyy selvästi, etteivät housut istu

Tai ostaa sen verran korkealla vyötäröllä olevat housut niin voi vaikka vyöllä vetää mahan yli tai nostaa vielä siitä kohti kainaloita kuten esim Nykänen;)

Tai ostaa sen verran korkealla vyötäröllä olevat housut niin voi vaikka vyöllä vetää mahan yli tai nostaa vielä siitä kohti kainaloita kuten esim Nykänen;)

Kiitän aamun ekoista nauruista. Miinuksena mainittakoon, et nauraminen sattu keuhkoihin. Sori ot. Mutta asiaan, kokeile vaikka mr. Big kauppaa. Totta tietenki on et h&m ei meinaa löytyy isompia farkkuja. Melkeen aina ku siellä käyny ni suurimmat on 34 34 tai 34 36...

Reisitaskuhousut Varustelekasta, jos vaan kehtaat semmosissa kävellä. Valinnanvaraa löytyy koossa, mallissa ja värissä, enkä usko että ihan heti jää pieneksi. Lisätaskujensa ansiosta käytännöllisemmät ja väljemmän leikkauksensa ansiosta mukavammat, itselläni ei ainakaan ole enää farkkuihin paluuta. :D

Jännä ettei noilla mitoilla löydä housuja, ite oon 182cm ja 106kg eikä o ongelmia farkkujen kanssa. :S ja ei se ny vaa läskiä oo, maha ei o ongelma. :D
joskus aikoinaan ku oli lihaa sen 10kg enempi ni piti kyl tuskastella hieman joo...mut sillo oli reidetki sen 79cm.
Nojaa.... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom