suunta salille

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon alottamassa punttiharrastusta ja mua mietityttää noi lisäravinteet.mikä tai mitkä ois hyvää kamaa ja massanlisäys ei todellakaa paljoo haittaa.yritän kyllä syödä paljon ja tiedän ettei noikaan mitään ihmejauhoja oo mut noi protsku ja kaloripitoisuudet tahtoo kuitenkin jäädä aika alas.ja miten niitä käytetään,otetaanko aamulla vai vaan treenin jälkeen.ois hyvä jos sitä sais tilattuu täältä. ohjelmista en vielä rupea kyselemään,nappaan täältä jonkun mitä on kehuttu ja meen kokeilemaan.kyllä sitä näin aluksi saa tuloksia melkeen miten vaan.

pikkarainen sanoi:
oon alottamassa punttiharrastusta ja mua mietityttää noi lisäravinteet.mikä tai mitkä ois hyvää kamaa ja massanlisäys ei todellakaa paljoo haittaa.yritän kyllä syödä paljon ja tiedän ettei noikaan mitään ihmejauhoja oo mut noi protsku ja kaloripitoisuudet tahtoo kuitenkin jäädä aika alas.ja miten niitä käytetään,otetaanko aamulla vai vaan treenin jälkeen.ois hyvä jos sitä sais tilattuu täältä. ohjelmista en vielä rupea kyselemään,nappaan täältä jonkun mitä on kehuttu ja meen kokeilemaan.kyllä sitä näin aluksi saa tuloksia melkeen miten vaan.

No palautusjuoma ois aika ensisijainen...sitten http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=29464 tossa on ystävällisesti koottu hyviä settejä :)

Ensin kuntoon syöminen ==> lue pakkista (tai kirjoja jos arvostat sitä, että olennainen tieto on pakattu hyvin jäsennettyyn ja helposti luettavaan muotoon) ==> mene äitin mukaan kauppaan kerran viikossa ==> poimi tarvittavat ruoka-aineet viikoksi.

Sitten treenit, koska on turhaa treenata, jos ei syödä oikein ==> lue pakkista (tai kirjoja).

Sitten verkkokauppaan, josta ostat heraproteiinia ja maltodekstriiniä palautusjuomaan sekä sheikkerin aineiden sekoittamiseen.

palariin protskua noin 30 - 50g, hiilaria massakaudella noin 1,1g per painokilo. Lisäksi voit ostaa kreatiinia ja glutamiinia palariin, jos kukkarossa on ylimääräistä, mutta keskity nyt ensin siihen syömiseen.

Jos tuntuu, että prodee ei tuu tarpeex, sekoita paukku, johon noin 30g prodee ja 20g hiilaria.

Sitten vaan odottelet, että lihaksissa alkaa kuulua suhina ja paidanhihat kiristää :david:

eli pääosin treenin jälkeen.aattelin ostaa tota heraa ja maltoa ainaski.ehkä kreatiiniakin ja pitää vielä lukea tätä pakkista.kyllä täältä jotain aina löytyy.eiks noi jauhot pysty sekottaa 0.5l pullossa?vai onks se helpompi seikkerissä.millä aikavälillä noi pitäis ottaa treenistä?

pikkarainen sanoi:
eli pääosin treenin jälkeen.aattelin ostaa tota heraa ja maltoa ainaski.ehkä kreatiiniakin ja pitää vielä lukea tätä pakkista.kyllä täältä jotain aina löytyy.eiks noi jauhot pysty sekottaa 0.5l pullossa?vai onks se helpompi seikkerissä.millä aikavälillä noi pitäis ottaa treenistä?
En lähtisi sekoittamaan 0.5l pullossa, ei sheikkeri paljoa maksa.
Palautusjuoma aikalain heti treenin jälkeen ennen suihkua tai mun tapaan saunassa :kuola:

mites ku tuolla nettikaupassa sanotaan että jos noita vetää suhteessa 1:2 niin se olis 25gprotskuu ja 50g hiilarii.mut eiks sitä pidä ottaa enemmän.ite oon 61kg niin oiskose 30g heraa ja 60g maltoo???ja jos ton kreatiinin vetää kuurina(onko järkee?)niin pitääks kaikki noi 5 tankkauspäivää treenata putkeen vai miten.saamari ku tässä menee iha sekasin prkl!!

pikkarainen sanoi:
mites ku tuolla nettikaupassa sanotaan että jos noita vetää suhteessa 1:2 niin se olis 25gprotskuu ja 50g hiilarii.mut eiks sitä pidä ottaa enemmän.ite oon 61kg niin oiskose 30g heraa ja 60g maltoo???ja jos ton kreatiinin vetää kuurina(onko järkee?)niin pitääks kaikki noi 5 tankkauspäivää treenata putkeen vai miten.saamari ku tässä menee iha sekasin prkl!!

Proden määrä palkkarissa on helppoa laskea aivan itse. Puolet omasta painosta on hyvä.
Maltoa voi pistää samassa suhteessa tai hiukan enemmän. Kreatiinia ei välttämättä kannata vielä ottaa mukaan jos olet vasta täysin aloittelija, mutta jos haluta niin ei siitä haittaa ole.
Panosta syömiseen ja pääliikkeiden tekniikkaan (kyykky, penkki ja veto).
Ja toki, kiinnostaako bodaus vai voimatreeni?

otat niinku pussin kyljessä sanoo, ei voi olla nuin vaikeeta... kreatiinia otat sen 20g päiväs 5-7päivän ajan eikä tartte reenata tietenkää joka päivä vaa reenaat kute normaalistikki sitte ylläpitoa 5-10g päivälle otat kreaa parin kuukauden ajan joka päivä. Simple or what? ja täältä pakkisen sivuilta löydät kaikki tarpeelliset vastaukset reenaamiseesi PISTE. eli lue pakkista prkl :D

Suositut

Back
Ylös Bottom