Suunnitelkaa ohjelma minulle..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt käynyt runsaat 3kk salilla 4kertaa viikossa..
Kuntosalina toimii Fitness&Aerobic club Joensuussa ja harjoittelen usein ennen koulun (klo.6-klo.8) alkamista n.1h-1,5h..
Joten nyt kysyisin voisiko joku suunnitella ohjelma minulle..mieluiten mahdollisimman ankara :evil: ..ja saisi painottua voimapuolen lisäykseen..
harjoittelupäivät olisivat Ma, Ti , Ke ja Pe..
lähtökohtana olisi nostaa penkistä 100kg kesän aikana..lähtökohtana 60kgx12toistoax3sarjaa penkissä menee kevyesti..
Kiitoksia jo etukäteen..
Ja kysymyksiä saa heittää..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jaapajaaa, olet rekkautunut 04.04.2004 palstalle ja nyt jo viestiketjua pukkaa :) , suosittelisin kahlaamaan aluksi tuon FAQ:n läpi, siellä on tiivistetysti laittettu linkkejä tärkeisiin aiheisiin.

Joo mä en oo hyvä tekee noita ohjelmia, kun oon ittekki tälläänen kesken kasvuunen tyhmä kakara, mutta kuullostaa aika paljolta toi penkkiin toi 100 kiloa ja eikö muita tavoitteita oo (siis minkään muun suhteen), jos kerran salilla käyt niin älä ole :david: .

Sori tästä kriittisestä palautteesta, olis voino olla sanomattakin. :curs:

Niin olisi pitänyt tehdä se ekana..olen vain vähän liian innokas..
nykyinen ohjelma kun ei tuota minulle niin paljoa henkistä tyydytystä, koska en saa kaikkea irti itsestäni..Tuntuu että treenin jälkeen menee pari tuntia kun jo tuntuu että pitäis lähteä uudelleen..
kovaa harjoittelen ja loppuun asti..välipäivät yhtä tuskaa..

Tämä kuuluu siihen kehitykseen. Alussa tulee tuommoinen olo koska itsestä ei saa kaikkea irti lihasten huonomman hermotuksen takia. Voimaa saat lisää pääasiassa alle 6 toiston sarjoilla ja ohjelmia ja neuvoja treeniin faq:sta vaan.
Ja niillä alle 6 toiston sarjoilla hermotuskin paranee.

Kiitoksia hyvistä neuvoista..
olen tässä tosiaan treenannut "liian" kevyesti..pitää vain pistää enemmän painoa ja vähentää toistoja..
Siis tarkoitus on saada penkistä se 100kg (2 vuotta sitten meni 90kg sitten tuli taukoa intin takia)..
Muut lihakset/tulokset kehittyvät sitten samalla..mutta koska olen suomalainen juntti niin pakko pistää kavereille luu kurkkuun salillakin..

Zone-sarja -42%
Mental Pain sanoi:
Kiitoksia hyvistä neuvoista..
olen tässä tosiaan treenannut "liian" kevyesti..pitää vain pistää enemmän painoa ja vähentää toistoja..
Siis tarkoitus on saada penkistä se 100kg (2 vuotta sitten meni 90kg sitten tuli taukoa intin takia)..
Muut lihakset/tulokset kehittyvät sitten samalla..mutta koska olen suomalainen juntti niin pakko pistää kavereille luu kurkkuun salillakin..
No joo...kannattaa varmaan jättää se egoilu ettei satu haavereita siellä salilla...Ja sitäpaitsi, penkki-tulos ei tee susta kovaa jätkää, ja jos hinkkaat vaan penkkiä niin saat täällä rinta-hauis-pelle maineen...Etsi FAQista joku hyvä ohjelma ja laita se tänne näytille niin viisaammat sitten korjailee sitä jos on jotai korjattavaa...
Nii ja sanoit tossa et väännät loppuun asti, mutta jos oikein muistan niin voimahakuisessa treenissä ei kannata vääntää sarjoja ihan failureen asti, eikös se niin ollut?

Niin niitä pellejä löytyy paljon..
itseasiassa mulla on jalat/vatsat hyvässä kunnossa..toisin kuin yläkroppa..
intissä meni nimittäin kylkiluu poikki..tuli tosta rinnasta läpi joten on pitänyt vähän taukoa penkissä..
hyvä että tulee vähän kritiikkiäkin sillä ainahan se vähän kolahtaa tonne päähän..
nyt sitten alan muokkaamaan ohjelmaani ja katsotaan mitä siitä tulee..

Mental Pain sanoi:
Niin niitä pellejä löytyy paljon..
itseasiassa mulla on jalat/vatsat hyvässä kunnossa..toisin kuin yläkroppa..
intissä meni nimittäin kylkiluu poikki..tuli tosta rinnasta läpi joten on pitänyt vähän taukoa penkissä..
hyvä että tulee vähän kritiikkiäkin sillä ainahan se vähän kolahtaa tonne päähän..
nyt sitten alan muokkaamaan ohjelmaani ja katsotaan mitä siitä tulee..

Joo ei ollu tarkotus haukkua pelleksi mutta varoittelimpa vaan että muistat muitakin treenata, ittekki on josku ollu :david: , :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom