Susanna Penttilän Playboy-kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
123jippo sanoi:
Olisin heti pannut vaan en päässyt ruudusta läpi vaikka yritin. :kuola:

Niveltikö näytön lasia vasten..... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
munkin käsittääkseni tolla susannalla on joku vaateliike helsingissä, iltapäivälehtien mukaan ihan kohtuumenestyväkin jopa.

Mä luulin, että ainoa ihminen maailmassa joka lukee enää playboita on Hugh Hefner, kai niitä sitten vielä jostain löytyy. Suski ei ole vaan tarpeeksi reitevä/persevä mun makuun, eikä kyllä kukaan muukaan playboyn mallistereotyyppi.

:wanha: :itku: :kuvia:

C-kupit

chelseacharms08.jpg

ironchef sanoi:

Ai staatana että on ihanan söpöt hinkit....
:hyper:

Demonpump sanoi:
Tosi :offtopic: suuntaan ollaan menossa, joten kohta taitaa olla "keskustelu päättynyt".

Mutta onhan tämä ollut opettava keskustelu :) olen oppinut googlen käyttöä ja että on viellä parempi haku ohjelma kuin google.

Dean Kuntz sanoi:
No tottakai P*nisin, jos pojat tietäisitte....... siis jos tietäisitte minkä tasoisten naisten kanssa on .... ööhh enpä kerrokaan jos joku vaikka tunnistaisi.

Juu juu... :rolleyes:

Kusimato sanoi:
Mä luulin, että ainoa ihminen maailmassa joka lukee enää playboita on Hugh Hefner, kai niitä sitten vielä jostain löytyy. Suski ei ole vaan tarpeeksi reitevä/persevä mun makuun, eikä kyllä kukaan muukaan playboyn mallistereotyyppi.

:wanha: :itku: :kuvia:

Seksilehtenä Playboy ei mielestäni ole kummoinen, mutta muita kiinnostavia artikkeleita löytyy kyllä! Chuck Palahniukin kohuttu novelli Guts, 50-Centin haastista, Kiefer "24" Sutherlandin haastattelua etc.

Mike sanoi:
No joo, ei se nyt mikään yllätys ole että noita muokkaillaan, veikkaan että Playboyssa laulaa Neat image aika railakkaasti. Tässä esimerkki, missä Neat imagella on korjattu kuvaa, operaatio kestää noin 20 sec.

No huh.. jep, tossa sen näki hyvin verrattuna alkuperäiseen kuvaan miten paremmat contrastit yms heti saa näyttämään 2x hehkeemmältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom