Susan Kuronen: Pääministerin morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Vanhanen taitaa olla vaan vastuussa pikkasen isommista asioista kuin teikäläinen ja saa palkkaakin sen mukaan. Ei se oo mikään normi duunari joka nyt voi tehdä mitä vaan. Se on pääministeri!! Mulla ainakin tulee aina mieleen Susan Kurosen oikeus prosessit kun se selittää jotain tärkeitä asioita. Itte se soppansa keitti :down:
Tuota, voitko kertoa kuinka korkeassa (yhteiskunnallisessa)asemassa oleva henkilö ei enää saa naida omaa naisystäväänsä tai lähettää tälle seksiviestejä? Ajattelin vain, että jos minusta joskus on tulossa jotain niin osaan olla pyrkimättä liian korkealle ettei tarvitse naisystävästä luopua.

Ajatella Vanhasella on kaksi lastakin, ne ovat varmaan syntyneet neitseellisen sikiämisen kautta. Eiku eihän Vanhanen vielä lastensa siittämisaikoihin ollutkaan pääministeri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhanen taitaa olla vaan vastuussa pikkasen isommista asioista kuin teikäläinen ja saa palkkaakin sen mukaan. Ei se oo mikään normi duunari joka nyt voi tehdä mitä vaan. Se on pääministeri!! Mulla ainakin tulee aina mieleen Susan Kurosen oikeus prosessit kun se selittää jotain tärkeitä asioita. Itte se soppansa keitti :down:

:wall: Kai nyt joka vitun ihmisellä asemaan katsomatta on oikeus tekstata muijalleen että nyt on aisa ojossa ja panettaa? Varsinkin jos nämä panojutut heittää yksityisillä tekstiviesteillä, joiden sisältöä ei ole kellään oikeus levitellä pitkin paskalehtiä.
Ja tämän sopan on keittäny tasan nämä lukuisat paskalehdet jotka maksaa huomiohuora Kuroselle massia että saavat aineistoa paskajuttuihinsa.

:curs: Vittu että vituttaa tämä touhu.

Tottakai saa nussia ja lähetellä sellasia viestejä kun itte haluaa, mua ei kiinnosta sen viestit eikä ne kuulu mulle mitään, hänen asioitaan. Mutta mutta sen olis pitäny tajuta, että tollanen vähän yksinkertanen Kuronen saattaa todellakin julkasta niitä ja tajuta mitä siitä seuraa. Ei tajunnu ja nyt kaikki huomio sen työstä siirtyy tähän hänen yksityis elämään. Ei pääministerit bongaa jostain suomi24 treffeistä ittelleen panoja, paitsi Suomessa.

Tottakai saa nussia ja lähetellä sellasia viestejä kun itte haluaa, mua ei kiinnosta sen viestit eikä ne kuulu mulle mitään, hänen asioitaan. Mutta mutta sen olis pitäny tajuta, että tollanen vähän yksinkertanen Kuronen saattaa todellakin julkasta niitä ja tajuta mitä siitä seuraa. Ei tajunnu ja nyt kaikki huomio sen työstä siirtyy tähän hänen yksityis elämään. Ei pääministerit bongaa jostain suomi24 treffeistä ittelleen panoja, paitsi Suomessa.

Mitä vittua pääministerin yksityiselämä kuuluu kenellekään? Varsinkin silloin kun kun ei rikota lakia tai tehdä mitään muutakaan normaalista poikkevaa. Eri asia jos vanhanen kiertäisi veroja, Kävisi ukkomiehen huorissa, tms.

Sun logiikalla Vanhasen varmaan pitää käydä paskallakin ilman valoa ettei joku ota kuvaa lähetä sitä lehtiin.

:wall: Kai nyt joka vitun ihmisellä asemaan katsomatta on oikeus tekstata muijalleen että nyt on aisa ojossa ja panettaa? Varsinkin jos nämä panojutut heittää yksityisillä tekstiviesteillä, joiden sisältöä ei ole kellään oikeus levitellä pitkin paskalehtiä.
Ja tämän sopan on keittäny tasan nämä lukuisat paskalehdet jotka maksaa huomiohuora Kuroselle massia että saavat aineistoa paskajuttuihinsa.

:curs: Vittu että vituttaa tämä touhu.

Yhdyn tähän! Jos joku nyt ihan tosissaan alkaa vaatia Vanhasen eroamista, niin mie hirtän itseni! Kyllähän Tarja Halosellakin on oikeus laittaa Penalle seksiviestiä, jos siltä tuntuu. KAIKILLA on siihen oikeus!

Kanervan tapaus oli mielestäni ihan eri juttu! Se laitteli viestiä vieraalle naiselle, vaikka seurusteekin Elinan kanssa. Kanerva halusi pettää puolisoaan ja lisäksi hän valehteli koko kansalle viestien koskevan vain työasioita.

Jos Vanhanen joutuu eroamaan, niin sitten täytyy erota kaikkien muidenkin omasta työstään! Sillä kyllähän nyt jokainen meistä laittelee silloin tällöin puolisolleen seksiviestejä!

Sun logiikalla Vanhasen varmaan pitää käydä paskallakin ilman valoa ettei joku ota kuvaa lähetä sitä lehtiin.

Mun logiikalla Vanhasen pitää olla varma ettei kukaan ole ottamassa sitä kuvaa. Eiköhän sillä ex-vaimollakin olis kaikenlaisia juttuja, mut se on hiljaa.

Eli siis jos joku piiloutuu puskaan vanhasen kodin edustalle ja ikkunasta verhojen välistä kuvaa kun vanhanen runkkaa ja pistää sen nettiin levitykseen niin vanhasen pitäs erota? Ei vittu mitä logiikkaa täälä jollain..

Eli siis jos joku piiloutuu puskaan vanhasen kodin edustalle ja ikkunasta verhojen välistä kuvaa kun vanhanen runkkaa ja pistää sen nettiin levitykseen niin vanhasen pitäs erota? Ei vittu mitä logiikkaa täälä jollain..
Joo, ihme logiikkaa joillakin. Helvetin hyvä vertaus kyllä! :thumbs:

Racer, musta tämä ei tee hyvää monen muun uskottavuudelle.. mm sinun.

Ei se tee mitään muuta kuin näennäistä vatvomista uskottavuudelle.

Kyllähän oppositiopoliitikkojen leiri älähtäisi jos heidän edustajansa eivät käyttäisi tilaisuutta hyväkseen ja väläyttele eron mahdollisuutta. Ei kai Heinäluomakaan jätä tilaisuutta käyttämättä ja totea vaan miten lööpit ovat lehdistön paskapuhegeneraattorin tuotosta ja juoruista riippumatta hallitus on hänen mielestään hoitanut asiat tosi hyvin.

Itte se vanhanen rupes käräjöimään ja pitään tätä juttua ilmassa, noita viimisimpiä viestejä ei olis ikinä edes julkastu jos se olis myöntäny tappionsa ja unohtanu koko jutun. Asiaa voi tarkastella niin monelta kantilta eikä tässä kukaan ole absoluuttisestti oikeesta, mutta ei tää hyvää tee sen uskottavuudelle. http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804157524125_uu.shtml

Heinäluoma on heti molo pystyssä lokkimassa paikalla kun vain mahikset on. Sillä vituttaa vaan kun tuli reilusti nokkaan viime vaaleissa. :jahas:

Jos joku nyt ihan tosissaan alkaa vaatia Vanhasen eroamista, niin mie hirtän itseni!

Olen messissä. Se on vähintä mitä voi tehdä, kun se mediaboikotti ei näköjään toimi. Perustetaan lahko.

Ei mulla ainakaan veri kiertäis vitutuksen ansiosta jos oisin hra pääministeri. En tajua miten tätä saa mitenkään kaadettua Vanhasen syyksi. Heinäluomakin ruikuttaa siitä miten huomio siirtyy politiikasta yksityiselämän puolelle. Whatta fak? Eiköhän ne oo ihan muut tahot kuin Matti jotka siitä pitää huolen.

Kyllä munkin mielestä Matin viestit on yksityisiä eikä sen vanhan kääpän olis niitä pitäny julkasta, Ike oli ehkä karvan verran rajan väärällä puolella..

Suomessa on valitettavasti tapana revitellä tällasilla jutuilla mitkä ei mitenkään liity pääministerin työn hoitoon,mutta suurimmat urpot löytyy sieltä lehtihyllyn vierestä jotka silmät kiiluen hakee hymyt ja seiskapäivää yms. laatujulkaisut ostoskoriinsa ja mahdollistaa tän media rumban.

Oli kuka viestitellyt kenelle mitä tahansa, poliitikon on tärkeää säilyttää uskottavuus ja auktoriteetti; hänhän on johtaja. Jos puolueen johtaja katsoo, että ko. henkilö ei voi jatkaa tehtävässä, jossa uskottavuus ja auktoriteetti ovat välttämättömiä, johtajan täytyy erottaa ko. henkilö.

Kokoomus on demokraattisella prosessilla valinnut Kataisen siihen virkaan.

Vanhanen on eri asia, mutta vain siksi, että hän on itse valtuutettu sanomaan, onko menettänyt liikaa uskottavuuttaan ja auktoriteettiaan.

Sää oot aika metsässä. Poliitikon pitää olla se paras mies mitä on siihen hommaan että asiat sujuu. Yksityiselämän asioilla ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa ellei sitten lakia rikota. Ja kenen mielestä esim Ilkan uskottavuus on mennyt? En ole ainakaan ite törmännyt yhteenkään galluppiin tai kyselyyn jonka mukaan se olisi menny.. päinvastoin mm. radio rockin päivän kysymyksen mukaan 75% kyselyyn vastanneista ei kannattanut Ilkan eroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom