Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska mahtaa ensimmäiset eroottiset kuvat ilmestyä seiskaan?
Silikonit tulee olemaan puolen vuoden sisällä... 99,9% varmuudella!!
Eikö sillä oo jo?
Ja ulkomailta on kuulemma kyselty, että koskas Kurosesta tehdään elokuva. Mitähän vielä?! :jahas:
Meg Ryan ja Tom Hanks! Tai ehkä Julia Roberts ja Hugh Grant! Grantillahan on jo kokemustakin pääministeriroolista elokuvasta Love Actuallyhs-liite lehti uutisoi asiasta.
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/IS+Kurosen+kirjasta+ehkä+elokuva/1135225335453
"Me Naisten toimittaja soitti pitopalvelukännyyn, toimittaja sai minut antamaan naisellisen näkökulman, johon samaistuu niin moni ihminen, ei helpottanut ollenkaan, olisi pitänyt jättää antamatta koko juttu, en saanut palkkiota, luvattiin kuvauspalkkio, kysyin perästä kun kuvausten mekko johon ihastuin, kysyin että voisitteko edes kertoa missä niitä myydään, voisin vaikka itse hakea mekon, se oli niin kuin minulle tehty, ei tullut siihenkään vastausta. Jäi tosi ilkeä fiilis."
Samassa linkissä tosiaan upeaa kieliopillista ulosantia..
"laitoin Matille viestin, että nyt löytyi sopiva auto ja hän siirsi minun tililleni rahaa, sitten menin tekemään autosta paperit, Matti maksoi minulle 3000 euroa, hän käytti itse sanaa riskisijoittaja, Matti sanoi että maksa takaisin jos joskus on rahaa maksaa takaisin, ei tarvitse maksaa, hän ei ikinä kysele sen rahan perään, minulle 3000 euroa on äärettömän suuri summa rahaa, elän kädestä suuhun, käyn töissä ja saan sen verran rahaa että saan maksettua laskut, se tuntui siltä että tuon ihmisen on pakko olla tosi oikeasti rakastunut minuun, eihän kukaan lähde noin isoa summaa ja toinen uskoo minuun ja työntää minua eteenpäin elämässä ja auttaa."
Samassa linkissä tosiaan upeaa kieliopillista ulosantia..
"laitoin Matille viestin, että nyt löytyi sopiva auto ja hän siirsi minun tililleni rahaa, sitten menin tekemään autosta paperit, Matti maksoi minulle 3000 euroa, hän käytti itse sanaa riskisijoittaja, Matti sanoi että maksa takaisin jos joskus on rahaa maksaa takaisin, ei tarvitse maksaa, hän ei ikinä kysele sen rahan perään, minulle 3000 euroa on äärettömän suuri summa rahaa, elän kädestä suuhun, käyn töissä ja saan sen verran rahaa että saan maksettua laskut, se tuntui siltä että tuon ihmisen on pakko olla tosi oikeasti rakastunut minuun, eihän kukaan lähde noin isoa summaa ja toinen uskoo minuun ja työntää minua eteenpäin elämässä ja auttaa."
Wondadog sanoi:Samassa linkissä tosiaan upeaa kieliopillista ulosantia..
Hah, olipas siinä pilkkuja :D
No onneksi oli edes niitä pilkkuja
Miten ihmeessä tuollaista tekstiä kehdataan julkaista? :urjo:
Jos me ei puhuta sille, niin ehkä se menee pois.