Susan Kuronen: Pääministerin morsian

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska mahtaa ensimmäiset eroottiset kuvat ilmestyä seiskaan?

Niin voipi tuokin päivä koittaa.Muistan kun lola odysoga aluks dissas jossain tv jutussa silikooni rintoja mutta kappasvaan muutaman vuoden päästä nähtiin seiskassa lola ja sen uudet silikoni melonit! :hyper:

Uusimman jonkin lehden mukaan suskilla on ollut muitakin julkkispanoja...

Silikonit tulee olemaan puolen vuoden sisällä... 99,9% varmuudella!!

Silikonit tulee olemaan puolen vuoden sisällä... 99,9% varmuudella!!

Eikö sillä oo jo? Tai ainakin joku Suskin ex-hoito kommentoi aikanaan laatulehdissä että Susanin rintavarustus on kasvanut kovasti. Voihan sitä toki laittaa lisää fyllinkiä jos haluaa.

"Me Naisten toimittaja soitti pitopalvelukännyyn, toimittaja sai minut antamaan naisellisen näkökulman, johon samaistuu niin moni ihminen, ei helpottanut ollenkaan, olisi pitänyt jättää antamatta koko juttu, en saanut palkkiota, luvattiin kuvauspalkkio, kysyin perästä kun kuvausten mekko johon ihastuin, kysyin että voisitteko edes kertoa missä niitä myydään, voisin vaikka itse hakea mekon, se oli niin kuin minulle tehty, ei tullut siihenkään vastausta. Jäi tosi ilkeä fiilis."

Samassa linkissä tosiaan upeaa kieliopillista ulosantia..

"laitoin Matille viestin, että nyt löytyi sopiva auto ja hän siirsi minun tililleni rahaa, sitten menin tekemään autosta paperit, Matti maksoi minulle 3000 euroa, hän käytti itse sanaa riskisijoittaja, Matti sanoi että maksa takaisin jos joskus on rahaa maksaa takaisin, ei tarvitse maksaa, hän ei ikinä kysele sen rahan perään, minulle 3000 euroa on äärettömän suuri summa rahaa, elän kädestä suuhun, käyn töissä ja saan sen verran rahaa että saan maksettua laskut, se tuntui siltä että tuon ihmisen on pakko olla tosi oikeasti rakastunut minuun, eihän kukaan lähde noin isoa summaa ja toinen uskoo minuun ja työntää minua eteenpäin elämässä ja auttaa."
:eek:

"laitoin Matille viestin, että nyt löytyi sopiva auto ja hän siirsi minun tililleni rahaa, sitten menin tekemään autosta paperit, Matti maksoi minulle 3000 euroa, hän käytti itse sanaa riskisijoittaja, Matti sanoi että maksa takaisin jos joskus on rahaa maksaa takaisin, ei tarvitse maksaa, hän ei ikinä kysele sen rahan perään, minulle 3000 euroa on äärettömän suuri summa rahaa, elän kädestä suuhun, käyn töissä ja saan sen verran rahaa että saan maksettua laskut, se tuntui siltä että tuon ihmisen on pakko olla tosi oikeasti rakastunut minuun, eihän kukaan lähde noin isoa summaa ja toinen uskoo minuun ja työntää minua eteenpäin elämässä ja auttaa."

En vain suostu uskomaan että ihmisellä, joka kirjoittaa noin on kaikki ruuvit kohdallaan. Kun lukee itse kirjoittamaansa tekstiä ja näkee tuon, niin eikö tule mieleen että ei hyvänen aika, eihän tässä ole mitään tolkkua?

Sussu on kyllä totaalisen seko. Se olis oikeesti vissiin halunnu ton Masan itelleen.

Toi teksti sai mut voimaan pahoin :( :retard:

Mietin tuossa että mitenkähän käy jos aletaan paljastamaan noita Vanhasen puheluita. Täyttyisiköhän joku näistä:

Rikoslaki 12 luku

8 § (21.4.1995/578)
Tuottamuksellinen turvallisuussalaisuuden paljastaminen

Joka törkeästä huolimattomuudesta oikeudettomasti julkistaa taikka toiselle välittää, luovuttaa tai ilmaisee tiedon seikasta, joka Suomen ulkoisen turvallisuuden vuoksi on säädetty tai määrätty salassa pidettäväksi, on tuomittava tuottamuksellisesta turvallisuussalaisuuden paljastamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
9 § (21.4.1995/578)
Luvaton tiedustelutoiminta

Joka vierasta valtiota vahingoittaakseen tai toista vierasta valtiota hyödyttääkseen hankkii tietoja vieraan valtion maanpuolustuksesta, turvallisuudesta tai niihin välittömästi vaikuttavista seikoista ja siten aiheuttaa vahinkoa tai vaaraa Suomen ulkomaansuhteille, on tuomittava luvattomasta tiedustelutoiminnasta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Melkoinen Volter Kilpi tämä kuronen, ilman taitoa tosin, eihän näin kirjoita kukaan, on kyllä kiittämätön neiti kun sugardaddy ostaa autot ja pitää kuin kuumaa uuniperunaa kämmenellä ja sitten neiti päättää kirjoittaa muutaman sata sivua seiskasta copy-pastettua tutkivaa journalismia ja sitten vielä valtionsalaisuudet ilmeisesti myydään lehdille pikkurahalla kunhan vähän kohu laantuu että pääsee uudestaan lööppeihin, onkohan pään sisällä pientä ääntä joka kertoo että nyt ei ehkä ole reiluin meininki Mattia kohtaan kun vaalien alla paljastellaan lempiasennot ja yksityiselämästä enemmän kuin ketään kiinnostaa, vielä heitellyt kommentteja kuten "tulen pysymään julkisuudessa", on ruotsissa ja venäjälläkin kiinnonnostuttu tästä.

Wondadog sanoi:

Hah, olipas siinä pilkkuja :D

Miten ihmeessä tuollaista tekstiä kehdataan julkaista? :urjo:

Kova kiire saada mahdollisimman paljon tuottoa. Ei siinä laatu sitten paljoa paina. Sitäpaitsi, se porukka, joka tuon kirjan ostaa, tilaa myös seiskaa, joten ei kai sillä oikeinkirjoituksella niin väliä ;)

Miksei ihmiset vaan anna asian olla, niin päästäs eroon tuostakin. :david:
Jos me ei puhuta sille, niin ehkä se menee pois.

Taitaa porukka oikeesti tykätä tuosta pimusta, kun on näin paljon keskustelua saanut aikaan. Itseäni risoo ainakin niin paljon, etten jaksa kommentoida sen tekemisiä.
Voitas tehdä sopimus, missä ihmiset sitoutuu olemaan huomaamatta Kurosta, tai lehtien juttuja siitä.

Täytyy todella ihmetellä Susanin motiivia kirjalle ja muulle avautumiselle...kirja kylläkin vaikuttaa joltain teinitytön päiväkirjahaaveilulta:rolleyes: No joo, täytyy se olla kova paikka kun menestynyt ja varakas mies jättää köyhän yh-äippän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom