Surkein bodaaja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dadaa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On se 50 g päivässä ihan mahdollista varsinkin jos jotain dieetintynkää yrittää. Jos elää leivällä, ei juo maitoa ruokajuomana ja syö esim. vain yhden lämpimän (liha-)aterian päivässä niin mistä sitä protskua kertyy? Mulla oli sama vika joskus kauan sitten ennen valaistumista, salilla kävin heilumassa mutta protskun päiväsaanti oli alle 60 grammaa. Kun remontoi ruokavalion ja treenin yhdellä rysäyksellä niin lihaskasvua oli havaittavissa jopa lievillä miinuskaloreilla (n00b-efekti, ei tietenkään jatkunut kauaa).

Veikkaisin että aika moni naisihminen elää ihan alarajoilla jos on tapana korvata karkilla ruokia ja turvautua johonkin leivänsyöntiin.

nöbbis sanoi:
Tällaista kehitystä voisin odottaa ehkä ohjelmalta jossa keskitytään lihasryhmistä vain PENKKIIN ja habaan. Jalkatreeni hoidetaan salibandylla ja samaan aikaan kiinteytetään keskivartaloa lonkankoukistajilla suoritetuilla istumaannousuilla.

Mistä olet saanut mun vanhan ohjelman??? ;)
Nyt jo eri meininki...

Eikö yhdessä suolakeksissäkin ole jo 64g proteiinia? :rolleyes:

Kuitenkin luulisi liikunnan lisäävän ruokahalua ja täten tulisi syötyä paljon. Tietysti jos ruokavalio koostuu coca-colasti niin se nyt on asia erikseen ja treenin jälkeenkin voi tulla aika paska olo. Kuulostahan tuo aika utopistiselta treenata ja syödä väärin noin kauan (ei jaksa uskoo).

jaco sanoi:
Kuitenkin luulisi liikunnan lisäävän ruokahalua ja täten tulisi syötyä paljon. Tietysti jos ruokavalio koostuu coca-colasti niin se nyt on asia erikseen ja treenin jälkeenkin voi tulla aika paska olo. Kuulostahan tuo aika utopistiselta treenata ja syödä väärin noin kauan (ei jaksa uskoo).

Voihan sitä syödä paljon mutta väärää tavaraa... jos ei ole tietoa tai sitä ei suostu ottaa vastaan -> :david:

Ja jälleen kerran: Mikä on optimaalinen "roteiinin" saanti per painokilo?
Cutler suosittelee "tavallisillekin" jannuille 1 gramma per pound of lean bodymass.

Yates suosittelee myös hieman vähemmän, mitä täällä suositellaan eli suunnilleen tuota samaa kuin Cutler. Ja Yates jopa laski muista ruokaineistakin tulevat grammat?

Itse olen pyrkinyt tuollaiseen 1 gramma per rasvaton painokilo.

Mielipiteitänne?

pexxi sanoi:
Ja jälleen kerran: Mikä on optimaalinen "roteiinin" saanti per painokilo?
Cutler suosittelee "tavallisillekin" jannuille 1 gramma per pound of lean bodymass.

Yates suosittelee myös hieman vähemmän, mitä täällä suositellaan eli suunnilleen tuota samaa kuin Cutler. Ja Yates jopa laski muista ruokaineistakin tulevat grammat?

Itse olen pyrkinyt tuollaiseen 1 gramma per rasvaton painokilo.

Mielipiteitänne?

wtf ? 1g protskua per painokilo ? Mä en edes ymmärrä miten noin vähän protskua voi saada jos syö edes vähän sinne päin. Ihmiselle joka ei harrasta mitään niin 1g/painokilo on varmaankin ihan hyvä... Itse kyllä suosittelisin vähintään 2g proteiinia per rasvaton painokilo.

Sorry!! Tarkoitin, että syön protskuu n. 2 grammaa/rasvaton painokilo!! :wall:

pexxi sanoi:
Pound = pauna = 0.45 kiloa = 450 grammaa, eli tuon suosituksen mukaan 2.2 grammaa per rasvaton painokilo pitäisi protua saada päivässä. Ihan järkevän kuuloinen suositus. :)

Hyvä lähde tilavuuksien, massan, pituuden, pinta-alan ja lämpötilojen muunnoksiin meidän muiden ja jenkkilän välillä: http://www.wihatools.com/conversion.htm

Dadaa sanoi:
Tässä laskeskelin että proteiinia kertyi 20-50g päivässä.:
Ihme että olet hengissä vielä. Ei ole ihme, ettei kehitystä tapahdu jos saa proteiinia alle 0.5grammaa/painokilo. Purkki raejuustoa ja purkki tonnikalaa lisäksi päivässä niin saattaa jotain alkaa tapahtumaankin. Ja jotkut syövät jopa jotain jauhojakin :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom