Surkeimmat ruokaviritelmät, paskimmat reseptit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä nyt yks päinvastainen "resepti".
Kerran oltiin kaverin kämpillä yötä Tallinnassa. Aamulla oli hirvee krapula ja nälkä. Kattelin vähän mitä kaapista löytyy, start-mysliä ja lonkeroa... Noh, vetelin sitten mysliä lonkero kanssa. Oli nannaa!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Narukäsi sanoi:
Tässä nyt yks päinvastainen "resepti".
Kerran oltiin kaverin kämpillä yötä Tallinnassa. Aamulla oli hirvee krapula ja nälkä. Kattelin vähän mitä kaapista löytyy, start-mysliä ja lonkeroa... Noh, vetelin sitten mysliä lonkero kanssa. Oli nannaa!!

Joskus sain kuningasajatuksen ja laitoin maidon asemesta muroihin kokista. Oli pahaa. Kokiksella on muutes tullut pestyä hampaatkin. Ei tee kuulema hyvää kiilteelle..:david:

Käsittämätön kyllä tuo rahka+tonnikala -kombo, mistä tollasenkin voi keksiä. Itse en tollasta edes kuvittelis maistavani, mutta menee varmaan kokeiluun kun on niin erikoinen.

Banaani+rahka, uskoin banaanin peittävän rahkan happaman maun, mutta eipä se siitä mihinkään muuttunut. No sokeria sitten päälle ja uudestaan sekaisin. Tuloksena helvetin pahaa suussa rouskuvaa rahkaa. Pakkosyötöllä meni alas.

Transplant sanoi:
Käsittämätön kyllä tuo rahka+tonnikala -kombo, mistä tollasenkin voi keksiä. Itse en tollasta edes kuvittelis maistavani, mutta menee varmaan kokeiluun kun on niin erikoinen.

Jos threadin tarkoitus on löytää reseptejä joiden piti maistua taivaalliselle, mutta tulos oli jotain muuta niin rahka+tonnari kombon kehittäjän makuhermoihin olisi kiva tutustua.. Mulle ei tulis mieleenkään sotkea noita ja vielä olettaa, että maistuu hyvälle:urjo:

Pitää muuten mainita tässä yhteydessä, että on kahdenlaisia ihmisiä makunystyröiden suhteen: perusjampat ja ns. supermaistajat. Nämä supermaistajat maistavat ruokien makuja voimakkaammin tai erilailla. Itse uskoisin olevani ihan perusmaistaja, sillä minulle on aika vähän väliä ruoan maulla, kunhan se on suht neutraalin makuista. Eli rahka-tonnari-ananas-mössö ja esim. makaronilaatikko maistuvat mielestäni melkolailla yhtä hyville, koska ne eivät ole voimakkaan makuisia. Makuasia..!

No kyllä aivan ykkösruoka on SILLIKÄÄRETORTTU! :urjo: Makuelämystä ei varmaan tarvi enempää kuvailla. Kaveri oli väsänny vappupäivän aamupalalle tollasen. Vitun teekkarit!!

kyl rahka+kaakaojauhe on se ehdoton :urjo:

kiitos sille joka sano sitä hyväks :rolleyes:

Jakob sanoi:
Jos threadin tarkoitus on löytää reseptejä joiden piti maistua taivaalliselle, mutta tulos oli jotain muuta niin rahka+tonnari kombon kehittäjän makuhermoihin olisi kiva tutustua.. Mulle ei tulis mieleenkään sotkea noita ja vielä olettaa, että maistuu hyvälle:urjo:

_o/ Purkki rahkaa, purkki tonnikalaa öljyssä - mieluiten tillitonnaria (Rainbow tai Eldorado), rutosti valkosipulia ja ehkä mustapippuria. Ja hyvvee on! :kuola:

Gillyanne sanoi:
_o/ Purkki rahkaa, purkki tonnikalaa öljyssä - mieluiten tillitonnaria (Rainbow tai Eldorado), rutosti valkosipulia ja ehkä mustapippuria. Ja hyvvee on! :kuola:

Hyi hlvetti! Mikä sua vaivaa!! :D

Toi eldoradon tonnikala on jo itsessään niin pahaa etten saa sitä kurkusta alas. Kerran sitä osti, enkä varman osta enää ikinä... Ei voi kun ihmetelle sun makunautintoja.

Toi Gillyn tonnarirahkamössö on todella hyvää ruisleivän päällä. :kuola: Kokeilkaapa!

Jos haluaa olla säästeliäs, niin resepti voisi mennä näin:

1prk halpistonnaria vedessä
1prk rahkaa
noin 20g oliiviöljyä tai rypsäriä
hieman mustapippuria
tilliä reilummin, kuin mustapippuria
ehkä lisäsuolaa, jos tuntuu, että tarvitsee
valkosipulia pari kynttä tai kokonainen yksikyntinen :D

HUOM! Valkosipuli kannattaa veitsellä pilkkoa pieneksi, EI murskata! Murskattuna valkosipuli tekee tähän mössöön turhan ätäkän maun. Tein joskus ton halpisreseptin mukaan ja hyvää sekin oli, ei tosin ihan niin hyvää, kuin valmiiseen tillitonnariin öljyssä tehtynä.

Mitä topicciin tulee, niin ei mulla muita tod. huonoja viritelmiä tule mieleen, kuin protujauhot sekoitettuna puuroon. Oikein mikään protujauho ei toimi siinä, kumma juttu. Huippukätevää kamaahan protujauho on, mutta puurooni sotken ennemmin raejuustoa.

Ainiin! Takavuosina en millään keksinyt, mitä pistäisin pitsatäytteeksi. Ei raskinut ostaa (olin helvetin köyhä pelkällä opintotuella ja asumislisällä elävä opiskelija) mitään "oikeaa" pitsatäytettä, kuten kinkkua, jauhelihaa, tonnaria tms., joten viskasin pari pussia pakastevihanneksia pitsan päälle täytteeksi. Hyi, ei ollut hyvää maustamisesta huolimatta. :D

J_mp sanoi:
Hyi hlvetti! Mikä sua vaivaa!! :D

Toi eldoradon tonnikala on jo itsessään niin pahaa etten saa sitä kurkusta alas. Kerran sitä osti, enkä varman osta enää ikinä... Ei voi kun ihmetelle sun makunautintoja.

Mä just ajattelin ensi tilassa kokeilla tuota Gillyannen mössöä. Tonnikalaa ja rahkaa tulee sotkettua leivänpäälisiksi toisinaan, mutta tuo yhdistelmä on vielä kokeilematta. Voi :kuola:

Steve_A sanoi:
oltiin viime kesänä kaverin kanssa vähä kupittelemassa :kippis1: ja siinä pikkusihneessä kun drinksuja väännettiin niin tuli aika kunkku resepti mieleen, puolen litran kolpakkoon reilu desi kossua, pari desiä äplärimehua ja maitoproteiinia muutama kauhallinen, sauvasekottimella sekasin ja voela :david: siis ei vittu tosta pahempaa soosia ei oo olemassa :itku: vedet silmissähän ne drinkit oli pakko juoda kun oli sen verran kalliit aineet kupissa. never again :jahas:

tosta tuli mieleen kun oltiin unkarissa kavereiden kanssa parin viikon blackout reissulla ja siel sit myytiin sellasia energia-poretabletteja.. veteen laitettuna se maistui red bullille mutta kun pienenä puistokemistinä laitoin sen sitten 2dl vodkaan...:urjo:

sitten toinen älynväläys kun oli edellisistä yrjöistä selvinny, nielasin pelkän poretabun ja :urjo:
vaahtosi nimittäin ihan simona vaika kui paljo vettä yritti laattojen välillä juoda.. kaverit räkätti ihan huolella ja yksi yhtyi sitten myötätuntoyröihin..

Oi niitä aikoja..

Rahka+raejuusto+ananas+canderel = hyvää

Kiireessä tehty pikaversio:
ainoastaan rahkaa ja raejuustoa sekaisin = aika kamalaa, jatkossa laitan ainakin makeutusainetta sekaan vaikka miten kiire olisi :)

Maito+vehnäleseitä+heraa+kaakao jauhetta+rahkaa=:urjo:

Pitkälti rahkan ja kaurahiutaleiden nimeen vannoneena päätin männäpäivänä kokeilla oikein herkkujen herkkua. Finaxin kuitumysliä, luonnonjogua ja mansikanmakuista heramunasoijaa sekoittelin lähemmä kuola valuen mielessäni kuva mansikkaisesta, ihanasti hampaissa rouskuvasta nannasta. Hieman alkoi epäilyttämään siinä kohtaa kun mansikkajauho teki myslistä ja jogusta epämääräistä pinkihtävää tahnaa, vaan hätä keinot keksii, eli maitoa joukkoon. Koostumus ei valitettavasti olennaisesti parantunut ja herkulliseksi välipalaksi tarkoittamani ateria piti kyynel silmässä nieleskellä alas kuvotusta vastaan taistellen... huoh.

Kokeillut olen myös heraa ja puuroa, lopputulos sama kuin aiemmin postanneilla...
Vehnäleseillä olen onnistunut pilaamaan lähes kaiken mihin niitä olen tunkenut, mutta voiton kokeiluistani vie ehdottomasti soijasämpylät (leseitä, soijaa _reilusti_, kaurahiutaleita ja hämäyksen vuoksi sämpyläjauhoa), moista einettä en toivoisi kenenkään maistavan...:urjo:

Eksoottinen elämys oli myös jäätelökoneella jäätelöksi muunnettu mansikkainen heramunasoija. Ensimmäiset lusikalliset vielä sai jotenkin menemään ja loppu oli silkkaa kidutusta. Kai se on uskottava ettei kyseisestä kamasta saa mitään hyvää vaikka kuin yrittäisi.

Ehdottomasti hirveimmät muistot on viime keväältä, kun sain kuningasidean vääntää pizzapohjat riisiproteiinista. Ajattelin että, kaippa se proteiinin maku peittyy täytteiden alle aika helposti ,mutta toisin kävi. Hirveetä sontaa kolme pellillistä :D , mutta kaikki tuli syötyä, kun ei kehannu heittää roskiinkaan. ;)

Ajattelin joskus tehä eräänlaisen energiadrinkin ennen salille lähtöä joka joka koostui seuraavista aineksista:
n. 4dl vettä
1dl maltoa
ja puolikas omena :D

Sekoitin koko paskan tehosekoittimessa ja olin ihan satavarma, että nyt taisi tulla hyvä sekoitus.. No eipä tuo kummosta ollutkaan :lol2:

ps. talkkunajauhot + piimä + pari tl sokeria on iha helvetin hyvää
...oikeesti.

rahkanaama sanoi:
Hirveetä sontaa kolme pellillistä :D , mutta kaikki tuli syötyä, kun ei kehannu heittää roskiinkaan. ;)

Mä pidin itseäni idioottina, kun paistelin kokonaisen pellillisen soijaprodeen tehtyä pitsaa ilman koe-erää.. Kiitos pelastit päiväni :D

Purkki rahkaa johon sekoitettuna reipas desi soijaproteiinia ei ollut herkkua. Sekoituksesta tuli paksua lähes taikina maista. Kyllähän tuokin tuli syötyä, mutta toiste en ole soijaa sekoitellut mihinkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom