Surkeimmat ruokaviritelmät, paskimmat reseptit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jossain sivulla luki että sotke nuudelit ja purkki proteiinia sekaisin. Ne oli kai sitten tarkoitus sekottaa vasta kun nuudelit on keitetty, mutta pistin raejuustot sekaan jo kiehumisvaiheessa -> raejuusto suli -> jäähdytin nuudelit -> nuudeli täynnä sellasia kovia klönttejä :urjo:

En kokeile uudestaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaakaojauhe, maito ja PIRKAN MAITORAHKA pirtelöks. Hyi vittu. Ei ollu ihan suklaamilksheikin makuinen..

Ajattelin, että kun rahkan syömistä voi mukavasti nopeuttaa vetämällä sen maidon kanssa sekaisin niin mietin kiireessä, että ehkä sama onnistuu raejuustollekkin. maito ja raejuusto sheikkeriin ja tehosekotinta perään... lopputulos: pieniä kökkäreitä maidossa ja pohjaa kohti mentäessä juominen vaikeutui vaikeutumistaan, loppu 2dl ei ollut enää juomakepoista, koska kaikki raejuusto oli painunut pohjalle. :curs:

Mä en kyllä tajuu tota, että rahka + kaakaojauhe olisi pahaa. Söisin vaikka joka päivä, jos ei tulisi liikaa kaloreita. Laittakaa sen yhden lusikallisen sijasta 10. Jo on nannaa.:kuola:

Jep. Tuli mieleen vanhoja hyviä aikoja:

Ylä-asteella ollessani ostin jostain luontaituotekaupasta maustamatonta soija-proteiinia... ohjeessa sanottiin, että mehuun tai maitoon... Ei mikään ihme ettei massaa oikein tullut, kun tein sen aina aamulla valmiiks ennen kouluunlähtöä mehuun... Mahtavan makuista sekoitusta joskus viiden kuuden aikaan illalla... yökötiyök.

tohon aikaan tosin taisi olla hieman erilaiset noi valikoimat lisäprotskujen osalta... EI varmaan muuta oikein ollutkaan..

No ei nyt niin herkullista varmaan mitenkään voinut tullakkaan, mutta soijaapa päätin puuroon lisätä.

Lopputulos: Puuro on kunnon kökköä ja soijat kovina klöntteinä seassa...

ps. Pitäisiköhän se soija lisätä vasta valmiiseen puuroon?...

Squat sanoi:
toinen kaveri sano et käyttää raejuustoa kaurapuurossa niinpä piti kokeilla: lopputulos oli yhet puurot roskiksessa ja toiset taas helaalla :D
Hohoo... itse aloitan aamuni aina tällä kombolla. Se on hyvää:D

Joskus viisi vuotiaana palasaippua näytti syötävän herkulliselta. Maistoin sitä... ei ole toistamiseen tullut tarvetta:) Rahka-kaakaojauhe-kombot ja puuro-proteiinijauhe-kammotukset on tullut kokeiltua. Mitään en ole kyllä roskiin paskan maun takia nakannut. Varmaan se vuoden mittainen maustamattoman heran juonti karaisti makuhermot.

Kun kerta pahoista palautusjuoma etc. drinkeistä on ollu kyse niin tuli mieleen vähän :offtopic:juttu.
Yks päivä olin salilla kaverin kanssa ja ajattelin tarjota sille treenin jälkeen maximize super carbo+ juoman. Kun kaveri nosti sen huulilleen, se nipisti nenänsä tukkoon. Kysyin syytä tällaselle menettelylle ja se sano jotain "Eihän tätä pysty juomaan muuten! Vaik tää ei ehkä ihan kauheinta palautusjuomaa ookkaan" mä olin ihan et WTF?! :hyper: Kun mä juon sellasen(tai viidesosan sellasesta) treenin päätteeksi niin joutuu hillitsemään itsensä ettei juo koko pulloa ykkösellä!

Voi kun olis tämän threadin kerenny kattoo 4 tuntia sitten, nii olis jäänyt hera+kaurahiutale+maito+sokeri mössö tekemättä. Ei oikein peittänyt maustamattoman heran makua noi kaurahiutaleet maito ja sokeri. Lisäsin sitten siihen funlightia ja vedin pokerinaamalla alas emännän katsellessa kauhistuneena.

Sanon teille että jos Mike sanoo että se on vähän hankalan makuista se Maito90, että siihen kandee heittää suklaata tai kaakaota sekaan, niin uskokaa.

Tsiisas se oli eltaantuneen makuista se Maito90, vaikka heitin HT-R-trotskua sekaan maun vuoksi.

Elcaco sanoi:
Mä en kyllä tajuu tota, että rahka + kaakaojauhe olisi pahaa. Söisin vaikka joka päivä, jos ei tulisi liikaa kaloreita. Laittakaa sen yhden lusikallisen sijasta 10. Jo on nannaa.:kuola:
mulla ei ainakaan kaakao jauheen vähydestä ollut kiinni se homma. paskaaa oli vaikka epätoivoisesti yritti jauhoa lisätä:)

Kostaja sanoi:
Voi kun olis tämän threadin kerenny kattoo 4 tuntia sitten, nii olis jäänyt hera+kaurahiutale+maito+sokeri mössö tekemättä. Ei oikein peittänyt maustamattoman heran makua noi kaurahiutaleet maito ja sokeri. Lisäsin sitten siihen funlightia ja vedin pokerinaamalla alas emännän katsellessa kauhistuneena.

Suklaaheraa joukkoon niin uppoaa. Ehrmanni on parasta ananaspalojen kans :kuola:

Kerran tuli joku älynväläys vetästä tonnikalanpalat öljyssä sekasin jonku pirkan myslin kanssa ja päälle vähä valion mansikkasoppaa... maistuhan se vähän oudolta :D

Powerhousu sanoi:
Kokeilin joskus punttimimmien puolella olevaa reseptiä juustokakusta, kun kuulosti ihan hyvältä. Ja todella moni oli sitä kehunutkin. Mikä vittu teitä vaivaa??? Se oli aivan saaaaatanan pahaa, jotain käsittämättömän kauheeta. Luoan kiitos, jätin siitä kanelin pois, koska en voi sitä sietää. Olisi tullut vielä hirveämpää.

Siis täääh, toihon oli ihan älyttömän hyvää!!:hyper: Sitä kun olisi vaan voinut tehdä lisää ja mussuttaa......:kuola: Outoa.

Meah sanoi:
Siis täääh, toihon oli ihan älyttömän hyvää!!:hyper: Sitä kun olisi vaan voinut tehdä lisää ja mussuttaa......:kuola: Outoa.
Naiset... Teidän makuaistia ei voi ymmärtää. Kaiken muun lisäksi.

Sen lisäksi, että toi oli pahaa, oli se rakenteeltaan ärsyttävän kuivaa. Raejuusto on muutenkin jotenkin vähän kuivaa, ja tosta oli vielä kaikki hera valunu tottakai pois, niin ei hyvä.

Ukki sanoi:
Koulun ylläri-kumipottu: Sahailet veitsellä ajatuksissasi koulun 'perunaa', joka muistuttaa lähinnä superpalloa. Olet pistämässä sitä suuhusi, kun huomaat, että perkele, mikäs peruna se tämmöinen on? Tämähän on ihan musta/ruskea sisältä:urjo:
:lol2: yllätyssektorit on mukavia:D Kerran mätin perunaa menemään ja yhtäkkiä purastessa "vähän" räsähti suussa...oli vissiin perunassa joku saatanan kivi tai multaa tai muuta paskaa :lol2: noh...enpä ees kattonu, että mikä siellä oli vaan söin sen:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom