Supersarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sulphur
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen monesta lähteestä nyt kuullut, että jokasessa sarjassa tankoon pitäisi laittaa lisää painoa, tai vähintään pitää painot samana, ja että missään tapauksessa ei saisi vähentää painoja. Oma penkkitreeni on tehdä ensin Miken ohjeen mukaisesti 2x6 mutta sen jälkeen olen vielä tehnyt pitkän pumppitreenin pienemmällä raudalla. Olenko mä nyt tehnyt siis kaiken väärin? :(

Ihmeellinen otsikointi, mitä tuolla on tekemistä supersarjojen kanssa?

Nuo lähteet, mitä sitten ikinä ovatkaan, ovat huuhaata ja ihan hyvin niitä painoja voi vähentääkin kesken treenin. Itse teen melkein aina niin, että lämpöjen jälkeen 1-2 työsarjaa niin suurilla painoilla kuin pystyn ja sitten painoa pois ja kevyemmillä raudoilla seuraavat sarjat. Esim. Dorian Yates treenasi pitkälti samalla tavalla ja kasvoi silti aika isoksi.

Siitä mä en sitten olisi varma, onko tuohon 2x6-systeemiin hirveän hyödyllistä mitään pumppisarjoja lisäillä perään...

Oma penkkitreeni on tehdä ensin Miken ohjeen mukaisesti 2x6 mutta sen jälkeen olen vielä tehnyt pitkän pumppitreenin pienemmällä raudalla

No tuo tuntuu kyllä lähinnä sotivan ohjelman ideaa vastaan. Tuskin se treeni hukkaan on mennyt, älä liikoja huolehdi. Jos haluat pumpin päälle, niin tee nyt hyvä ihminen jotain muuta kuin samaa normipenkkiä levytangolla, sitä teet, kuten ohjeissa neuvottiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom