Tein tänään supersarjoja käsille kolmen sarjan verran. Hauiskääntöä tangolla ja ojentajaliikettä taljalla. Hyvin sain kädet pumppiin. Teen toistekin näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LObO sanoi:keskitetty hauiskääntö | taljassa yhdenkäden ojentajapunn.talja vastaote |2 x20
Colin sanoi:Teettekö tässä ekana oikealla kädellä keskitetty->oikealla kädellä ojentajapunn. jonka jälkeen sama vasemmalla kädellä...
vai?
Ekana kummallakin kädellä keskitetyn->kummallakin kädelle ojentajapunn.
Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan
toolate sanoi:Löytyykös muuten mistään tutkimusta joka puhuisi supersarjojen tekemisen puolesta. Näin pikaisesti ajateltuna en itse keksi mitään positiivista asiaa, enemmänkin negatiivisia jos ajan säästöä ei lasketa.
Juuh, tekeehän noi maailman huiput jos vaikka minkälaista treeniä. Parhaimmilla on varmasti takana kunnon powerbuilding treeniä ja nykyisin sitten tehdään jotain muuta. Luulen itse, että tämä on näitä kehonrakennuslehtien loistavia keksintöjä.nigster sanoi:Kyllä Markokin supersarjojen puolesta "liputtaa", eli toimii ne kai ;) Itse teen joskus käsille ja harvoin reisille. Ja itse teen niin, että hauisliike 1 sarja ja heti perään ojentajaliike 1 sarja ja sitten lepoa, ja sitten sama uudestaan. Sitten vaihtuu liikkeet jossa toistuu samat hommelit.