Supersarja käsitreenit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iron_Joe
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan kokeillut mm. Savolaisen ja Godzillan suosimaa supersarja käsitreeniä joka toinen viikko?Eli ekalla viikol hauikset treenataan rinnan kanssa ja ojentajat olkapäiden kanssa, sitten toisella viikol hauikset ja ojentajat yhtäaikaa. Minua ei oikein inspaa tollaset 20 toiston pumppaukset, mutta toisaalta jos ne toimii niin miksi ei?

Joo, olen kokeillut ja kyllä niillä saa hanskat paskaks. Kyl se on monella tuottanut tulosta ja ei sitä kukaan turhaa tekisi.

se on vain aika pullaa vääntää 20 toistoa, mutta koita kestää ja hikoile verta.

Jep, taidan ottaa kokeiluun ton systeemin. Ekalla viikolla tarttee yrittää käyttää mahdollisimman isoja painoja, sillä eihän 20 toiston sarjat pahemmin voimaa lisää.

oonhan mä aina välillä noin tehnyt!
tosin toistot on ollut 12-15luokkaa ja todella hitaasti negatiiviset.
tuntuis tomivan todella hyvin, ainakin pumppi on ihan tajuton!

En oo systemaattisesti noita supersajahommia tehnyt muutamaan vuoteen. Mutta ainakin sen verran muistan, että motivaatio nousi huimasti, kun oli habat ja ojentajat yhtä aikaa pumpissa!

Nyt kun ei oo enää ihan yhtä pahasti mettässä tuo ravintopuoli, niin kait sitä supersarjahommaaki pitäis taas joskus kokeilla. Aikaa vaan on niin vähän ja kokeiltavia asioita niin paljon...

joo, jos pumppia haluu niin anna mennä, kyllä siinä lihaserottuvuuskin paranee.

Edelleen toimiva systeemi.

Kannattaa ne mutta itelläni parhaiten toiminu niin että toistoja 8-10 ja seuraavalla 13-18. Eikä liikaa sarjoja. 6-8, riippuen liikkeistä.
Viidelläkin sarjalla pärjää. Mut kädet on minusta paras treenata aina superina, sillä ne palautuu hyvin ja esim dippi rintapäivänä vain parantaa ojentajien kasvua, ja selkäpäivänä talja vastaotteella kapeena samoin habaa kasvattaa. Jokainen tietenkin yksilö. Ite olen tehnyt vastaotetaljaa selälle+haballe jo habatreenissäkin kun muuten selkä on monta päivää palauduttuaan ilman treeniä ja se oikein huutaa että sille tekis jotain. Näin kehittyy paremmin. Kun on se kehitys jo aika tiukassa, 180/95 rasvat 10 naturaalina on minun geeneillä aika päätepistetilanne jo :(. Mutta taiteilua taiteilua niin kyllä sitä kasvaa... :D

jokaisella toimii varmasti eri määrät, joten kokeilkaa itse mikä on hyvä, mutta toisessa ratkaisevasti vähemmän ja toisessa enemmän.

Joo mä teen kädet superina aika useastikin, en tosin tee kuin 8-15 toiston sarjoja. Toimivuudesta on paha mennä muuta sanomaan kuin, että kädet mulla on aina kasvanu/kehittyny hyvin, paremmin kuin mikään muu lihasryhmä.

Näytän vaan varmasti aika typerältä sitten kilpailuissa...Lähemmäs 50cm kädet, ja reidet:D

Originally posted by Kaptah
Joo mä teen kädet superina aika useastikin, en tosin tee kuin 8-15 toiston sarjoja. Toimivuudesta on paha mennä muuta sanomaan kuin, että kädet mulla on aina kasvanu/kehittyny hyvin, paremmin kuin mikään muu lihasryhmä.

Näytän vaan varmasti aika typerältä sitten kilpailuissa...Lähemmäs 50cm kädet, ja reidet:D

No mulla ei oo ku 44,5 ja about 2cm on läskiä! Elikkäs tarttee kokeil noita, vois koklat 14-18 toistoaluetta ja voimaviikolla 6-12.

Juu kokeiluun on kanssa lähdössä ja ajattelin hiukan tiputtaa toistomäärää tosta kahestakympistä. Eka sarja siinä 8-12 ,toka ja kolmas vaikka siihen viidentoista pintaan. Kannattaa sitäkin aina vaihdella niin kehitystä luulisi tulevan vieläkin paremmin.

Back
Ylös Bottom