Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä hyvä finaali mun mielest. Eikös tän kauden pitänyt alun perin olla viimenen? Mut nyt ton vikan jakson perusteella taitaa kyl tulla viel jatkoa..

Oli kyllä hyvä finaali mun mielest. Eikös tän kauden pitänyt alun perin olla viimenen? Mut nyt ton vikan jakson perusteella taitaa kyl tulla viel jatkoa..

Viime kauden piti alunperin olla viimenen. Ja joo pitäs tulla vielä jatkoo.

Oli kyllä hieno finaali.
Castielilla nousi "vähän" uudet voimat päähän. Mikäköhän on mahdollisen seuraavan kauden juoni; ideoita? Eikai pojat nyt Cassia tappaa koita, eikä se taitaisi enään onnistuakaan vaikka yrittäisivätkin...

Oli kyllä hieno finaali.
Castielilla nousi "vähän" uudet voimat päähän. Mikäköhän on mahdollisen seuraavan kauden juoni; ideoita? Eikai pojat nyt Cassia tappaa koita, eikä se taitaisi enään onnistuakaan vaikka yrittäisivätkin...

Ehkä se "oikea" jumala tulee ja tappaa Casin, jos nyt on edes olemassa:D

Ihan varmana jatkuu vielä ku tuntuu et mitä pidemmälle sarjassa mennää niin koko ajan vaan parantuu ainakin läpät ovat parantuneet tosi paljon!:D

aijai, hyvä lopetus. vituttaa vaan jo valmiiks ku saa ootella uutta kautta. Tuntuu vaa et ku menee kokoaja diipimmäks ni jossai vaihees se purkautuu sit jopa huvittavalla tavalla.. Toivottavasti oon väärässä!

Ehkä se "oikea" jumala tulee ja tappaa Casin, jos nyt on edes olemassa:D

Itse veikkaan ettei Cas ole Jumala, vaikka saattaakin luulla niin. Veikkaan, että hän on jotai "kuoleman" tasoa.

Itse veikkaan ettei Cas ole Jumala, vaikka saattaakin luulla niin. Veikkaan, että hän on jotai "kuoleman" tasoa.
Omien sanojensa mukaan kuolema oli ennen jumalaa, ja on myös se, joka lopulta käy jumalan hakemassa, kun sen aika tulee...

Ainiin sen takia tossa finaalin alussa näytettiin ovelasti kuolemasta pätkää, jos se tulee Cassin hakemaan? :D nyt on jännää odotella

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainiin sen takia tossa finaalin alussa näytettiin ovelasti kuolemasta pätkää, jos se tulee Cassin hakemaan? :D nyt on jännää odotella

Vai näytettiinkö alussa "kuolema/samin sielu takaisin" pätkää, koska oli samin "journey" kaikkien muistojen kanssa, joihin kuolema laittoi muurit?

Hyvä kappale ja sopii hyvin tuohon alkuun. Ekassa kaudessa oli kyllä paras tuo intro tai mikäs ny onkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä kappale ja sopii hyvin tuohon alkuun. Ekassa kaudessa oli kyllä paras tuo intro tai mikäs ny onkaan.

Tulipa muistettua väärin. Näyttää olleen myös ykköskauden lopussa sama kappale. Siitähän tuo laittamasi pätkä taisi ollakin?

Hienoja aikoja nuo, kun isäukko vielä pyöri maisemissa. Sam myös pikkasen pojan näköinen.

Huh olipa jännä jakso tuo viimeisin! Jäikös Supernatural nyt tauolle? Pitää odottaa ensi syksyyn asti, että tietää, miten Castielin jumaluudelle käy :D.

Tulipa muistettua väärin. Näyttää olleen myös ykköskauden lopussa sama kappale. Siitähän tuo laittamasi pätkä taisi ollakin?

Hienoja aikoja nuo, kun isäukko vielä pyöri maisemissa. Sam myös pikkasen pojan näköinen.

Juu ykköskaudestahan tuo on.

Kyllä mulla on kutina että jos pojat ei saa sitä taivuteltua takas normaaliksi niin ne hakee kuoleman kippaamaan sen. Sinänsä perseestä, mä oon aina tykänny Castielista kun se on niin symppis ja vähän ulkona kaikesta :D (Varsinkin tais olla viimekaudelta se jakso jossa pojat matkas tulevaisuuteen jossa sota oli hävitty, Cas veteli bongista pilveä muiden hippien kanssa kun ei kiinostanut enää). Tuosta joka kauden fiinalijakson introsta, onkohan tuo biisi laitettu tuohon vaan siksi kun tekijänä on Kansas, ja eikö Winchesterit Kansasista ole kotoisin. Sopiihan tuo silti kuin nenä naamaan tolle sarjalle muutenkin, carry on my wayward son, kun isi haluaa että pojat jatkaa hänen elämäntyötään ja aina ei nappais varsinkaan Samia.

Se olisi taas tänään se päivä, ja kohta se hetki. Mässyt kerkiää vielä tekeen.

Back
Ylös Bottom