Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yleisestikin vaikka Suomessa oltaisiin lähes jenkkien tahdissa, niin mieluummin ne netistä lataa koska jo 720p näyttää huimasti paremmalta kuin perustöllö.

Itse voisin vaikka maksaa 10€/kk jos saisin ihan "viralliselta taholta" ladata sarjani HDna. Toki mahdotonta koska eri talot noita sarjoja vääntää, ja yhtenäistäminen reaaliajassa etenkin mahdotonta. Eli toki vuoden myöhässä varmaan eri talojen sarjoja voi ladata jostain iTunesista tms. palvelusta (en tiedä)... mutta sitten on taas sama ongelma että en varmasti katso myöhässä sarjaa.

Omasta mielestä kolme ekaa kautta oli hyviä ja neljäs oli siinä ja siinä, mutta nämä kaksi viimeistä on ollut aika pohjonoteerauksia. Mutta katson kuitenkin tätä sarjaa loppuun asti:)

Heh.. Olin just kirjoittamassa avautumista siitä, ettei sarja taida vielä(kään) jatkua, koska eztv ei ilmoita Supernaturalia Airs today -listassa. Sarjan omilta sivuilta onneksi löytyi helpottava uutinen, eli huomisaamuna päästään katsomaan! :dance:

En löydä vieläkään mistään uutta jaksoa? olenk vaan niin tyhmä etten löydä vai eikö ole tullut :wtf:

Kyllä ainakin isohuntista löytyy. "Supernatural.S06E12.HDTV.XviD-2HD", olettaen että peruslaatuinen rellu kelpaa.

Miks Dean pelkää/ai viitti kiduttaa tota demonia mikä lieneekään jaksos 16 kaudes 4? Siis täs: http://www.youtube.com/watch?v=EXyzXSpih5A
Itte en oikein ymmärrä ku ei oo enkku parhaimmistoo ja ei oo tekstejä, ymmärrän siis mitä sanoo mutten ymmärrä just tota et miks se pelkää kiduttaa tai ei vittii kiduttaa oikein kunnolla tai ei olis halunnu mennä kiduttaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusin ihan kelpo jakso, ei ihmeellinen mutta hyvä kuitenkin.

@ trnaja : Miks ei oo tekstejä ? Miksi et lataa tekstejä ? ::confused: Kyllä noihin scene relluihin on kaikkiin jaksoihin suomi subit..

uusin jakso hyvä, vähä sellai petaava jakso tällee pidemmän tauon jälkee mut se on iha hyvä. Täst taas lähti keväänmittainen perjantain odotus..

Oli jotenki hämmentävää

nähdä Sam ihan normaalina, yllättävän hyvin se osas näytellä sitä sielutonta versiota sillä nyt sen huomas kokoajan sen olemuksesta että se oli erilainen

Tohon Nikulan kommenttiin pitää yhtyä, aluksi olin vähän skeptinen kun luin jostain nettisivulta että mitä persettä, lohikäärmeitä? :D Mutta petas sopivasti tota hommaa että saadaan kai joku master plot tällekin kaudelle. Toi vaan vähän enteilee että jos tuo tsubu niitataan, ei jää mitään jäljelle => ohjelman on pakko loppua. Mikä on mun mielestä tosi ok, liian moni hyvä sarja pilataan venyttämällä liikaa (tämäkin alkaa olla jo rajoilla että menee väkisin tehdyksi).

Tää kausihan on jo ylimääräinen.
Alkuperäinen suunnitelma oli että sarja loppuu viime kauteen.

Tää kausihan on jo ylimääräinen.
Alkuperäinen suunnitelma oli että sarja loppuu viime kauteen.

Niin oli, ja mun mielestä ois ollut ihan hyvä jos se olis lopetettukin siihen. Tosin ilman sitä cliffhangeria jossa Sam näkyy. Mutta kait toi on ihan ok idea että veljekset vielä niittaa sen kaiken pahan alun, eipähän voi sanoa että jotain ois jäänyt :D Tässä on vaan se ongelma että viimekausi oli helvetin mahtipontinen, taivas vs helvetti ja arkkienkeleitä kuoli, itse kuolema ratsastaa maanpäällä yms. Tää viimeisin kausi tuntuu hieman samalta kuin leffoissa pääpahiksen kuoltua näytetään vielä 5-10min "vuosi myöhemmin" tapahtumia että mitäs kaikki nykyään dunaa.

@ trnaja : Miks ei oo tekstejä ? Miksi et lataa tekstejä ? ::confused: Kyllä noihin scene relluihin on kaikkiin jaksoihin suomi subit..

iwatchsupernatural.com :D

Veljen koneelta pystyy lataa kyllä mut ne pitää siirtää omalle koneelle. Omalla koneella on koitettu mutta ei meinaa kone kestää, alkaa olla pikkuhiljaa vanha ja täynnä kaikkee muuta kuten elokuvia.

Eippä mittään, harmittaa vaan ku oon viikos kattonu kaudet 4-5 :D Joutuu kohta kattoo alusta.

Suositut

Back
Ylös Bottom