Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin on, Skypen videokonferenssin kautta katselin kun frendi Vermontissa katseli TiVo tallennusta.

Rankkaa spoileria viimeisestä jaksosta:

The looming Apocalypse prompts Dean and Sam to make a devastating that changes their lives. Dean agrees to let Sam say "Yes" to Lucifer. A fateful encounter in a graveyard results in Dean being beaten, almost to death, by Sam (now possessed by Lucifer). Inside his own head, Sam fights Lucifer until he gains control over his body. Michael arrives, in the body of Adam and attempts to fight Sam. As Sam is at the brink of death, Castiel saves him, killing Michael and himself in the process. With Sam weakened by the battle with Michael, Dean uses the four rings of the Horsemen to reopen Lucifer's prison. Before Sam can make the jump, God appears taking on the form of John Winchester. He acknowledges all Sam and Dean have done to prevent the Apocalypse. God then scolds Lucifer as John would scold Sam and sends him into his prison in Hell.
Sam is left alive and, with Dean , thanks God, who responds by advising them to stay out of trouble from now on. He then disappears leaving Sam and Dean wondering what to do next.

Tiedä sitten miten hyvin pitää paikkansa, tuolta luin:

http://lounge.cwtv.com/showthread.php?t=611362

Tuo edellinen jakso oli kyllä loistava, ja tuo Death-intro oli aivan uskomattoman hieno. Sarja on kyllä niin helvetin hyvä. Ensi jakso odotellessa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onko toi nyt kauden vai sarjan finaali?
Meni ohi että tekeekö ne nyt vielä lisää kausia, sillä tän piti alunperin olla se viimeinen.

Onko toi nyt kauden vai sarjan finaali?
Meni ohi että tekeekö ne nyt vielä lisää kausia, sillä tän piti alunperin olla se viimeinen.

Ihan ok jakso oli, vaikkei mitään eeppistä tapahtunutkaan. Hiukan vaikeaa on saada esitettyä maailmanloppu 40 minuutissa. Silti ihan hyvä ja koskettava jakso.

Kutoskausi on tulossa. Alta löytyy linkki, jossa vähän lisää tietoa ja myös juttua tästä viime jaksosta. Ilmeisesti tulevalla kaudella palataan alkutekijöihin ja aletaan taas metsästää enemmän mörköjä.

http://tvguide.ca/Interviews/Features/Articles/100513_supernatural_finale_GD.htm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mä tykkäsin aika paljon tosta viimesestä jaksosta, jäi vaan vituttaan toi perus "kausi pitää lopettaa siten että kaikkia vituttaa" eli
Sam esittäytyi vielä viimeisellä minuutilla. Siis whattafak, miten se sieltä nyt takas tuli, jumala herätti sen?

Itse pidin jaksosta, todella helmeä settiä. Castiel on edelleen niin paras :D
Kyllä mä tykkäsin aika paljon tosta viimesestä jaksosta, jäi vaan vituttaan toi perus "kausi pitää lopettaa siten että kaikkia vituttaa" eli
Sam esittäytyi vielä viimeisellä minuutilla. Siis whattafak, miten se sieltä nyt takas tuli, jumala herätti sen?
Uskon että se on juuri niin kuin sanoit, katsotaan syksyllä vai millon jatkuukaan.

ja profeetta kirjailija haihtui ilmaan, onko se nyt sitte jumala?

Aika laimea olo kyllä jäi. Veikkaanpa ettei tulevalla kaudella ole mitään tarjottavaa itselleni vaikka sitä todenäköisesti katson jo ihan uteliaisuuden vuoksi. Aikansa kutaki ja nyt alkaa olla tämän aika.

Kyllähän ton tuleva kausi on pakko katsoa, ihan vaan näyttelijöiden takia. Jos käsikirjoittajat osaavat hommansa, niin sarjaa katsoo ihan huumorin vuoksi vaikka ns. big picture tosta viimeisestä kaudesta puuttuiskin.

Sitä mä vaan toivon kovasti että ens kauden alussa selvitetään tää homma nyt
eli juurikin toi profeetan katoaminen, Samin takaisin tulo ja mitä nyt pari jäi puuttumaan. Vähän olin oikeasti iloinen Castielin puolesta kun se pääsi nyt ns. arkkienkeliksi, oikeasti kovimpia jätkiä pitkään aikaan tossa sarjassa :D. Itse Kuolemastakin ois kiva saada jotain infoa kun toihan tuntu olevan joku superoverlord koko universumissa, mutta siitä tuskin enää kuullaan

Ketä muuta muuten on jäänyt mietityttään ne luciferin sanat jossain monta jaksoa taaksepäin kun Sam yritti tappaa sen coltilla "Maailmankaikkeudessa on vain 5 olentoa johon tuo ase ei tehoa, ja minä satun olemaan yksi niistä" miksei koskaan kerrottu ketä ne muut on :/

[/SPOILER]

Ketä muuta muuten on jäänyt mietityttään ne luciferin sanat jossain monta jaksoa taaksepäin kun Sam yritti tappaa sen coltilla "Maailmankaikkeudessa on vain 5 olentoa johon tuo ase ei tehoa, ja minä satun olemaan yksi niistä" miksei koskaan kerrottu ketä ne muut on :/

alkuperäiset arkkienkelit (saatana+3) ja jumala/el death?

edit
MIelestäni koko sarjan pitäisi loppua tuohon. Vaikka ei niin sanottu happy ending ollutkaan, niin loppu kuitenkin, eikä siitä väkisin pitäisi vääntää iloista.

Mitenniin?

Dean sai perheen, Enkeli ja pyörätuolipappa hengissä, "Sam" hengissä?

MIelestäni koko sarjan pitäisi loppua tuohon. Vaikka ei niin sanottu happy ending ollutkaan, niin loppu kuitenkin, eikä siitä väkisin pitäisi vääntää iloista.

Syyskuussa jatkuu Jippikaijee :)

Suositut

Back
Ylös Bottom