Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tv historian ehkä yks hienoimmista hahmo introista. Uusimmasta jaksosta, esittelemme teille Kuoleman.
http://www.youtube.com/watch?v=mWNhjGn_ig8 Pistäkää volat kunnolla päälle jos katsotte.
Onko toi nyt kauden vai sarjan finaali?
Meni ohi että tekeekö ne nyt vielä lisää kausia, sillä tän piti alunperin olla se viimeinen.
Uskon että se on juuri niin kuin sanoit, katsotaan syksyllä vai millon jatkuukaan.Kyllä mä tykkäsin aika paljon tosta viimesestä jaksosta, jäi vaan vituttaan toi perus "kausi pitää lopettaa siten että kaikkia vituttaa" eliSam esittäytyi vielä viimeisellä minuutilla. Siis whattafak, miten se sieltä nyt takas tuli, jumala herätti sen?
Kyllä mä tykkäsin aika paljon tosta viimesestä jaksosta, jäi vaan vituttaan toi perus "kausi pitää lopettaa siten että kaikkia vituttaa" eliSam esittäytyi vielä viimeisellä minuutilla. Siis whattafak, miten se sieltä nyt takas tuli, jumala herätti sen?
Joo, toi oli kova! Tulin itse täysin samaan tulokseen! :Dja profeetta kirjailija haihtui ilmaan, onko se nyt sitte jumala?
Castiel on edelleen niin paras :D
[/SPOILER]
Ketä muuta muuten on jäänyt mietityttään ne luciferin sanat jossain monta jaksoa taaksepäin kun Sam yritti tappaa sen coltilla "Maailmankaikkeudessa on vain 5 olentoa johon tuo ase ei tehoa, ja minä satun olemaan yksi niistä" miksei koskaan kerrottu ketä ne muut on :/
MIelestäni koko sarjan pitäisi loppua tuohon. Vaikka ei niin sanottu happy ending ollutkaan, niin loppu kuitenkin, eikä siitä väkisin pitäisi vääntää iloista.