Supernatural

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Johan jatku kausi hyvällä jaksolla :) Tää sarja se vaan paranee edetessään! Ja hyvä että tulee vielä 6. kausi.

Ne tulee joka kerta kyllä ;). Käytä subtitlesourcea noin oletuksena subeille.

On kyllä tuota huumoria tullut sarjaan kieltämättä lisää ja hyvä niin. Ja nyt ei muuta kuin uusia maailmanlopun juonenkäänteitä odotellessa...

Missään ei oo sanottu että menneisyyttä ei voi muuttaa, vaan että kohtaloaan ei voi muuttaa.
Mutta joo, käytännössähän veljesten kohtalo on päätetty, joten se niiden suunnitelma oli tuhoon tuomittu.

oli muuten kipein alotus viime jaksolle mitä oon nähny tältä sarjalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oli muuten kipein alotus viime jaksolle mitä oon nähny tältä sarjalta.

Mun itse asiassa piti tulla kirjottaa ihan sama asia tänne foorumille sillä erolla että kipein alotus mitä oon koskaan nähny missään sarjassa. Nyt ei tule ainakaan mitään toista sarjaa mieleen jossa olis alotus ollu noin "sairas".

Kertokaas tyhmälle kun siitä on niin kauan kun katsoin tuon 10 jakson, että mitä tapahtui sille kuoleman nousulle? Eikös se jakso loppunut aikalailla niille paikkeille kun saatana nostatti kuoleman ylös mutta itse herraa ei koskaan näytetty, sitten 11. jakso vain jatkoi ilman mitään yhteyttä pääjuoneen, aivan kuin Sam ja Dean olisivat unohtaneet koko shaissen. Noh, onneksi viimeisin jakso liittyi taas juoneenkin, mahtava sarja

minkähä takia tässä nyt oli sit taas väliviikko ilman jaksoa :/
Jenkkien pakkomielle venyttää sarjat kestämään tietyn aikaa riippumatta jaksojen määrästä. Mun mielestä täysin vammasta touhua.

Tai oliskohan sit ihan vaan noi öö olympialaiset minkä takia tauolla?
Onhan se aina mahdollista, mutta mitä ~12 sarjaa seuraan niin näin käy todella usein.

Back
Ylös Bottom