Super Bowl XL 5.2.2006

Tietääkö saako suomesta ostettua tuommosta terrible towelia ISONA... siis oikean pyyhkeen kokoisena, ei käsipyyhkeenä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jopas oli laimea matsi. Pari hienoa td:tä ja siinä kaikki. Tunnelma oli jotenkin täysin kateissa. Harmittaa, että tuli valvottua. Sääli, että kaikki Hasselin hienot heitot meni hukkaan kun joukkuekaverit yrittää kuristaa vastustajia.

:offtopic:

Aivan järkyttävän huono äänentoisto. Jaggerin ääni hukkui välillä ihan kokonaan, kun musiikki oli niin kovalla.

Mitä sillä, että oliko kyseessä Super Bowlin väliaika vai ei, niin aina löytyy näitä ihme kitisijöitä, jotka vaativat rollareita lopettamaan.

Rolling Stonesin ukkojen on jo 15 vuotta puhuttu olevan vanhoja. Mun mielestä niillä on täysi syy jatkaa jo siinä, että näköjään pitävät keikkailusta. Rahastukseksi sitä on turha sanoa, tuskin on fyffestä pulaa yhdelläkään stones-miehistä. Mielestäni jees-show taas, mutta laulua ei kuullut ollenkaan, Satisfaction olisi ollut kunnon äänentoistolla aika hyvä paukku tuolla.

RRKalle sanoi:
Rolling Stonesin ukkojen on jo 15 vuotta puhuttu olevan vanhoja. Mun mielestä niillä on täysi syy jatkaa jo siinä, että näköjään pitävät keikkailusta. Rahastukseksi sitä on turha sanoa, tuskin on fyffestä pulaa yhdelläkään stones-miehistä. Mielestäni jees-show taas, mutta laulua ei kuullut ollenkaan, Satisfaction olisi ollut kunnon äänentoistolla aika hyvä paukku tuolla.

:offtopic:

Siitä on jo puhuttu viimeiset 30 vuotta, että joko ne lopettaa. Kun vielä kerta keikkailu ei maistu puulta, niin miksi pitäisi lopettaa? Laulu oli oikeasti järkyttävä, kun ei kuullut puoliakaan niistä sanoista ja loput niista hukkui jonnekin. Mutta tähän loppuu mun offtopic.

Älkääs nyt olko niin herkkä hipiäisiä. Munkin puolesta Rollarit saa vetää vaikka 100-vuotiaina keikkaa ja hatunnosto sille. Itseäni ei vaan juurikaan kiinnosta, ketä siellä väliajalla esiintyy. Olkoon sitten Sting, Shania Twain, Tissi (eiku sorry, siis Janet) Jackson tai Justin Timberlake, tai ihan kuka vaan. Katson jenkkifutista, en konserttia.

H.R puhuu asiaa. en ainakaan valvonut väliaika shoun takia.
väliaika on tehty ihan selvästi sitä varten että saa hakea jääkaapilta täydennystä sekä käydä tyhjentämässä itseään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom