SUPERCARB 1kg -40%

Suosittele epilaattoria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Regina
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäis kai kohta uskaltautua laittamaan hamonen päälle, joten ajattelin että pitäis noille apinasäärille tehdä jotain ja pian:D

Erialaisia karvanpoistomenetelmiä kokeilleena ajattelin hankkia nyt epilaattorin, vaikka se kuulemma sikana saattuukin!:whip: No aivan sama, kunhan saan karvat veks ja mieluiten pidemmäks aikaa ku yheks päiväks:rolleyes:

Eli te kellä on kyseisen vekkaimen käytöstä kokemusta, niin voitteko suositella että mimmonen epilaattori ois paras, eli mikä merkki ja onko hinta-laatu suhde kohdallaan yms.

Ja sitten ei muuaku sheivaamaan:whip:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on, voi hyvänen aika, 12 vuotta vanha epilaattori!!! Braun ajalta Kivi ja Miekka... Mutta toimii loistavasti. Voi olla, et uudet on hellävarasempia, mut tosiaa iho turtuu aika nopsaan ja kun muistaa vähän kiristää nahkaa siitä kohtaa mistä nyppii, ni ei se niin kaameen paha oo.
Ja laite todella palkitsee käyttäjäänsä:) . Karvankasvu on huolella maltillisempaa.

Mullakin on joku Braunin epilaattori, ostin viime kesänä. Ei mitään hajua paljonko maksoi, joko 40e tai 60e. :) Verkkokäyttöinen ja mukana tuli (jää)geelipussi ihon viilentämiseen ennen ja jälkeen epiloinnin.

Eikä se paljon satu! Tosin itse pystyn epiloimaan vain sääret ja polvet, reisiin ei ole mitään asiaa... :rolleyes: Ekalla kerralla jäi pariksi päiväksi kauheat jäljet, mutta nykyisin olen hamekunnossa melko pian epiloinnin jälkeen. Olen huomannut, että ihon huolellinen jäädyttäminen ennen ja jälkeen auttaa paljon.

Ihoa kannattaa myös kuoria/ hieroa karhealla sienellä säännöllisesti. Ehkäisee karvojen kasvamisen sisäänpäin. Senkin oppii, minkäpituisena karvat on paras ajaa. Ja tosiaan ne uudet karvat on paaaaljon pehmeämpiä!

Aurelle sanoi:
Minulla on Braunin Silk-epil ja olen tykännyt kovasti. Eikä se niin paljoa satu, iho turtuu äkkiä. :)

Sama löytyy täältä. Ikää ehkä 5 vuotta? ja hyvin toimii edelleen! Ihan hillitön karvankasvu, saisin olla Gilletellä sheivaamassa parin tunnin välein, epilaattorilla ehkä vaan joka toinen päivä :jahas:

Mutta eka(t) kerrat on tuskallisia. Irti kiskottujen karvojen tilalle kasvavat karvat ovat paljon hennompia, joten niiden irti nyhtäminen ei satu enää käytännössä ollenkaan. Sääret ja polvet vetelen epilaattorilla, muualle en ole uskaltanut kokeilla.

Aurelle sanoi:
Minulla on Braunin Silk-epil ja olen tykännyt kovasti. Eikä se niin paljoa satu, iho turtuu äkkiä. :)

Sama vempele on mullakin ja kovasti oon tykänny. :) Mulla oli samaisesta laitteesta vanhempi versio, joka taisi kestää reilut 6 vuotta, mutta sanoi työsopimuksen irti. Uudemmassa on 2 eri nopeutta vs. vanhan 3, mutta ihan yhtä hyvin tuokin hommansa hoitaa.

Mä oon tosi kivunkestävä muutenkin, joten mua epillointi ei todellakaan satu. Tietty kipukynnyksiä on erilaisia, ja ne joilla se on alhainen, on kyllä sanonut tuon sattuvan. Siihen kuitenkin turtuu, kuten täällä onkin jo sanottu. ;)

Aurelle sanoi:

Suosittu vehje tuo, itseltäkin löytyy se. Tosiaan kipua en kyllä tuntenu missää vaiheessa, vähän vaan nipistelee, mutta mä en saa millään kaikkia karvoja pois !!! vaik tunnin jyysäis eri suunnista, mut kaikki ei vaan lähe millään ... aina joutuu viel lopuks höyläilee ... onko muilla tätä onkelmaa ?? Kuitenki käytän aina epillaattoria koska sillä saa suurimman osab karvoista ni ei tuu niin pahaa sänkee ku pelkästää ajelemalla.

Minulla oli melko pitkään Braunin perusmallinen epilaattori, ja tosiaan ekan kerran jälkeen ei kyllä enää kivusta voinut puhua. Hyvinhän tuo toimi jo silloin ja voisin kuvitella nykyisten mallien olevan vielä parempia.

Ikävä juttu on se, että pidemmän päälle ihoni ei oikein kestänyt epilointia. Karvatuppien kohdat ikäänkuin ärtyivät ja iho alkoi näyttää epätasaiselta ja punatäpläiseltä. Tätä ei kyllä oikein voi tietää ennalta, pitää selvittää kokeilemalla :D.

Eli höylätty on taas viimeiset vuodet. Ikävää, kun tulos kestää niin vähän aikaa, mutta ainakin nahka näyttää hyvältä...

Eilen näin kaupassa jonku uuden mallin, oisko ollut just braunin. Siin oli eri teriä eri paikoille, eli et pystyis epiloimaan myös bikinirajan ja kainalot ja tais olla jopa kuva, että naamastakin vois ajella karvoja:D Onneks on toi naamavärkki sentään vielä karvattomana pysynyt niin ei tarvi sinne lähtee seikkaileen:hyper:

Ei sattuis kenelläkään oleen juuri tätä kyseistä konetta? Mietin vaan ku se oli kuiteski lähemmäks 100e tai jotain, niin ei viittiis ostaa jos se sitten onkin ihan susi. Ku haluisin kyllä just tollasen millä vois vetästä kaikki karvat veks ettei pelkästään vaan sääriä.

Kävin aamul ostaan braunin epilaattorivekottimen ja illal karvat sileeks!! Kauan oon jo miettiny ostanko ja katsotaan ny onko se hyvä vai ei..kyllästynyt ainakin täydellisesti joka toinen päivä sheivaan höylällä:( karvat kasvaa valon nopeudella, joten ihan kiva olla jokukin päivä ajelematta!! eikä muutes ollu edes pahan hintainen 39€ ja 2-v takuu:hyper:

Mua pelotti pelkkä epilaattorin näkeminen. Vähän uskalsin kokeilla sääreen ,mut ne rautahampaat, jotka jyrisee...APUA! Kyllä se kirpaisee. Onko oikeasti mitään MAHDOLLISIMMAN kivutonta tapaa päästä eroon kaikenmaailman karvoista? Ja älkää suositelko vahausta, kokeiltu on ja se oli elämäni helvetillisin hetki.:itku: Vai pitääkö vaan purra hammasta ja repiä karvat epilaattorilla...Miten se muuten on, voiko sillä normaalilla epilaattorilla ajaa myös bikinirajan?

Braunin Silk-epil löytyy täältäkin jo ties kuinka monetta vuotta. Kuudes tai seittämäs vuosi taitaa olla menossa. Sellanen vaihtopääjuttu, et saa myös ladyshavertoiminnon halutessaan. Kun tosta aika jättää niin samanlaisen haen.

Ja koivet tottuu epiloimiseen äkkiä, kuten muutkin alueet.

Minulla on Braunin joku vuosia sitten ostettu vempain mutta en ole koskaan uskaltanut duunata sillä säärestä paria senttiä enempää (allekirjoitan Böödin tarinan täysin!). Se vielä nappaa ihosta kiinni ja pitää järkkyä ääntä. Ovatko nuo uudet mallit yhtään lempeämmän kuuloisia/näköisiä?

Mitä vahaamiseen tulee, hassua että bikinirajan tekeminen ei tunnu missään mutta säärten vahaamisesta on pieni trauma.

Onko kukaan epiloinut/vahannut kainaloitaan? Olen käsittänyt että näinkin tehdään mutta pelkästä ajatuksesta tulee kylmät väreet, hrr.

Böödi sanoi:
Onko oikeasti mitään MAHDOLLISIMMAN kivutonta tapaa päästä eroon kaikenmaailman karvoista?
Sokerointi on kuulemma kivuton tapa, mutta itsellä ei ole kokemusta.

Miten se muuten on, voiko sillä normaalilla epilaattorilla ajaa myös bikinirajan?
Kyllä voi, mutta se alkaa olla jo aika tuskallista.

Kainaloiden epilointi ei tunnu missään. :)

Braunin Silk-Epil löytyy täältäkin omastani maksoin 89€ ja siinä löytyy vaihtopäitä ainakin norm. sheiverist kahtee eri epilointipäähän..toinen ns. aloittejal ei vedä iha niin tiheesti.. Biksurajat sillä hoidan myös. Alkuun tosiaa sattu mutta iho tottuu. Heti huomaa jos välil ajelee höyläl et sitten taas tulee paksummaksi karva..:( Mielestäni epilointi paras tapa hoitaa ihokarvat veks! (kokeilin ensin kaik mahdolliset vahat ja vaahdot.. ei toiminu mulla yhtää teki allergiaa, ärsytti jne jne.)

Mulla on Philipsin satin ice optima. Ikää laitteella on noin muutama vuosi. Siinä on mukana sellainen pakastimessa säilytettävä osa, joka laitetaan siiihen laitteen kylkeen kiinni ja se osuu ihoon heti epiloinnin jälkeen. Tuo hieman helpottaa sitä nippailua.

Mä en kyllä voi valitettavasti allekirjoittaa sitä, että siihen kipuun tottuisi täysin, helpottanut se on kyllä hieman ajan kanssa. Sääret on musta oikeestaan kaikista kivuliain osa ajaa, etenkin kaikki ne kohdat, joissa luu on pinnassa, kuten säären etuosa (heh, täytyis varmaan panostaa pohjetreeniin helpottaakseen epilointia :D ). Mutta kainalot menee taas helpostikin, vähän se nippasee, mutta ei pahasti. Ja erityisesti kainaloiden tapauksessa on tärkeetä vetää nahka mahdollisimman kireelle, ei sitten satu niin paljoa. Bikinirajat (hmm, ja vähän pidemmältäkin riippuen siitä kuinka sisukas fiilis on) mä ajan sillä myös joskus, ja varsinaisen bikiniraja-alueen epilointi ei myöskään ole musta hirveen kivuliasta.

Mutta ei sitä epilaattoria tuu käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa, kyllä se mulla ainakin vaatii tietyn fiiliksen, että jaksaa pinnistellä sen nippailun yli :evil: . Vaha on mun mielestä hieman lempeämpi vaihtoehto ja etenkin bikinirajat tulee ennemmin vahattua, kuin epiloitua. Mutta vahan kanssa se sitten on taas sellasta läträämistä. Kainalot menee epilaattorilla sen verran kivuttomasti, että ne mä yleensä epiloin, mutta sääret on pakko ajaa epilaattorilla, kun vaha ei tartu mun säärikarvoihin sitten millään. Monesti kyllä tulee ihan höyläiltyä, kun se on kuitenkin sillä hetkellä se helpoin vaihtoehto.

Auts. Oletteko ajatelleet valo-impulssihoitoa? Sillähän karvat lähtee kai (lähes) pysyvästi? Itse olen nyt pari kertaa käynyt ja tähän mennessä eivät ainakaan ne irronneet ole tulleet takaisin (ekasta kerrasta ehkä 10 vk). Lisäksi se karva mikä ei (vielä) ole lähtenyt on pehmentynyt huimasti. Eli voin suositella.

Onhan tuo vähän hintavampaa (hämeen kosmetologikoululla biksurajat + kainalot ~ 100€/kerta), mutta toisaalta noihin höyliin ja muihin menee rahaa jatkuvasti. Olen nyt käynyt 2 kertaa ja ihan paljon on jo lähtenyt. Luulen että 5-6 kertaa hoitaa hommat.

KatiP sanoi:
Sääret, kainalot ja bikiniraja; kainalo piti alottaa aika varovasti.
just viime viikolla vahattiin sääret, kainalot ja bikinirajat, sattu niin h*lv*tisti mutta oli sen väärtti kainalot ei ollu läheskään niin pahat ku sääret eikä bikiniraja tuntunu oikeestaan yhtään muihin verrattuna aion kyllä jatkossa vahata aina ja heittää noi terät veke paksuntavat karvaa liikaa.mun ongelmani, minkä takia päädyin vahaan, oli pahan hajuiset karvat kainalossa eli kuinka paljon tahansa pesi niinn aina kainalot haisi ihan kissanpissalle eikä mikään auttanu mut nyt on ollu jo yksi hajuton viikko eli se hajun lähde oli jossain karvatupessa ja on nyt jossain kaatopaikalla kiinni kuumavahaliuskassa :lol2: että olikin vapauttavaa huomata hajun poistuneen noin helposti...:D korotti muuten itsetuntoakin kiitettävästi ku hajupommi lakkas olemasta...
life is pain, so enjoy it!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom