Suositelkaa mulle ripsiväriä! :)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ostin kesällä pakkiksen sekä muutaman kaverin suositusten perusteella Kanebo38:n, mutta petyin hiukan. Okei, ei se varise eikä valu veden mukana pois, mutta kääntöpuolena on sitten se että väriä ei meinaa saada pois ripsistä kovin helposti edes silloin kun haluaisi. Pitää hangata ja käyttää tosi kuumaa vettä. Toinen miinus on se, että ripsiharjaan tulee ihan liikaa väriä kerralla. Vaikeaa olla suttaamatta ripsiä. Mut kanebolla mennään nyt toistaiseksi ainakin.

Tykkään kans luksuksesta ja investoin Lancomen Fataleen, jossa uus kuminen (?) erikoinen harjasosa. Ystäväni sano, et ei oppinu ikinä käyttään. En uskonu, mut en myöskään oikeen osaa käyttää ... harjalla on jotenkin vaikea osua perille ilman, että väriä menee väkisinkin luomen sisäreunaan. Harjaan tulee kanssa liikaa väriä, mut tuntuu tyhmältä pyyhkiä sitä kallista liikaväriä pois paperillakaan.

Oikeestaan en oo nyt käyttäny ripsaria sit ollenkaan. Olin reissussa ja laitoin kestovärit. Nyt oon niin tottunu "paljaisiin" silmiin, etten oikeen osaa olla ripsiväreillä - ainakaan noilla Fataleilla. Vaikka ennen ajattelin et ripset ei vaan voi olla liian isot. Nyt oon jotenkin vaan tottunu.

Vaikka käyttäis ripsiväriäkin, niin tykkään pitää kestovärit silti siellä alla. Kestoväreillä saa parhaiten värjättyä ne ripsien ihan juuret, mitkä itellä ainakin jää helpolla vaaleiksi vaikka sitä ripsaria yrittäis miten tököttää sinne juureen asti.
Ehkä rypyt tulee vasta myöhemmin, jos ei joka ilta hinkkaa ripsivärejä väkivalloin pois silmistä?

Ostin kesällä pakkiksen sekä muutaman kaverin suositusten perusteella Kanebo38:n, mutta petyin hiukan. Okei, ei se varise eikä valu veden mukana pois, mutta kääntöpuolena on sitten se että väriä ei meinaa saada pois ripsistä kovin helposti edes silloin kun haluaisi. Pitää hangata ja käyttää tosi kuumaa vettä. Toinen miinus on se, että ripsiharjaan tulee ihan liikaa väriä kerralla. Vaikeaa olla suttaamatta ripsiä. Mut kanebolla mennään nyt toistaiseksi ainakin.

Minä en ainakaan murehdi tuosta poistamisesta kauhiasti, osa lähtee suihkussa tai naamapyykillä ja loput sitten omia aikojaan. Tottumuskysymys varmaan. Mun mielestä on kamalaa poistaa tavallista ripsiväriä kun täytyy nylkyttää litkuilla ja pumpulipuikoilla ja silti näyttää ihan pandalta. Kanebo38 - mukavuudenhaluisen homssun paras kaveri since 02 :haart:

^^ No mä murehdin sen verran noista ripsivärin poistamisista, että en tykkää jättää yöksi väriä ripsiin. Sinänsä se ei maata kaada, mut oon huomannu että ripset harventuu jos sitä tekee usein. Ja ainakin Kanebo38:ia on vaikea saada ripsistä kokonaan pois, tosin niin montaa muutakin ripsiväriä, varsinkin vedenkestäviä. Kanebo38 on ihan jees, mutta ei minusta ainakaan niin suuri innovaatio kuin monien jutuista voisi päätellä...

Viime viikon löytö: Nivean double black. 13 euroa marketista, vedenkestävä (hyvä tämmöselle vetistelijälle), tuuhentaa, pidentää ja toimii! :) Tätä varmaan tulee käytettyä seuraavat vuodet. :D Meikinpoistoon aivan ehdoton suosikki jo vuosien ajan on vival-laput. Niillä lähtee ihoa kuivattamatta kaikki vedenkestävät meikit. Pikkuisen jää iho öljyiseksi pyyhkimisen jälkeen mutta itse olen ne liiat öljyt pyyhkinyt kasvopaperilla tai vessapaperilla. :)

Maybellinen ripsiväri Unstoppable on ollut mulla käytössä jo useamman ostokerran verran. Nimensä mukaisesti ei varise, mikä on ainakin meille piilareiden käyttäjille hyvä juttu! Tekee ripsistä pitkät ja vahvan näköiset. Useamman värikerroksen lisäys ei kovin herkästi tee ripsistä tönkön näköisiä.

Jos saat helposti ripsesi paakuiksi ripsarin laiton yhteydessä, muista oikoa (harjata :) ) ne heti värin lisäyksen jälkeen - jos tämä ripsari ehtii kuivua, ei ripsien takkuja oio mikään muu kuin meikinpoistoaine.

Vesiliukoisen silmämeikin putsarit käy, mutta mun mielestä ripsari on aavistuksen tiukemmassa kuin jokin toinen vesiliukoinen - ehkä siten todistaa olevansa nimensä veroinen tässäkin :)

Aikaisemmin vannoin Lancomen ripsareiden nimeen - etenkin Définicils oli suosikkini. Nyt sitten tilasin Strawberrynetistä Helena Rubinsteinin Surrealist-maskaran (oli tarjouksessa -40%, joten hintaa jäi n.14 €). Surrealist on kyllä aivan loistava! Se pidentää, erottelee ja tekee ripsistä kaartuvat, mutta lopputulos on kuitenkin luonnollinen. Toki sillä saa halutessaan myös kunnon räpsyripset, kun lisää ripsiväriä vielä toisen kerroksen.

Mutta kertokaa mulle millä saa vedenkestävän ripsarin pois, jos ei silmät enää kestä lumenen, lorealin tai maybellinen tuotteita? Kun mulla on semmoiset luomet, että vesiliukoista ripsaria on ihan turha edes yrittää käyttää, on heti luomissa kiinni.. Ja Kanebo ei tee ripsistäni nättejä..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mutta kertokaa mulle millä saa vedenkestävän ripsarin pois, jos ei silmät enää kestä lumenen, lorealin tai maybellinen tuotteita? Kun mulla on semmoiset luomet, että vesiliukoista ripsaria on ihan turha edes yrittää käyttää, on heti luomissa kiinni.. Ja Kanebo ei tee ripsistäni nättejä..

Aqualan L -voide toimii hyvin vedenkestävän ripsivärin poistoon ja se sopii hyvin herkkäihoisille. Samalla sillä voi poistaa muunkin meikin. Sitä voidetta saa ainakin apteekista, eikä hintalaan ole paha. Ja tuo Kanebo 38 ei kyllä tee munkaan ripsistä kovin nättejä...

Oletteko muuten huomanneet mitään hyvää kestoripsiväriä, kun tuntuu että ne kaikki ovat niin kuivia ja saa ripset näyttämään hämähäkin koivilta...:rolleyes: Harvemmin kylläkään käytän kestoripsaria, mutta joskus sitäkin tarvii...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom