Suositelkaa mulle ripsiväriä! :)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mä en pysty pesemään naamaa niin kuumalla vedellä, että irtoaa tuo Kanebon 38. Tuntuu aivan uskomattoman kamalalta ja bonuksena lähtee nahkat. Yh.

Itse käytän sitä Maybellinen pinkkiä vedenkestävää, on just passeli. Väristä en tiedä paljonko tarttuu kun on luonnostaan mustat ripset, mutta muilta ominaisuuksilta juuri sopiva. Vedenkestävät ylipäänsä tuntuvat olevan ystävällisempiä mun silmille, eivät varise. Lumenen silmämeikinpoistoaine on tarpeeksi hellävarainen (ainakin mulle) ja tehokas poistamiseen, ei ole tarvinnut minkään merkin ripsaria hinkata pois.

Joku Revlonin kaareuttava (?!) kullanvärisessä purkissa on kanssa ok. Ennen tykkäsin hirveästi siitä Nivean kumiharjaisesta, mutta siitä vedenkestävä versio suoristaa ripset aivan tikuiksi. Tavallinen ei tuota tehnyt, mutta en osaa niitä enää oikein käyttää. Harja on kyllä kerrassaan loistava.

joo jos laadusta puhutaan, niin Lancomen ripsari on number 1! Hintaa sillä on, mutta se on riittoisampaa kuin muut kilpailevat "halpis"tuotteet.
Viimeksi ostin Lancomen Définicils ripsarin á 29 eur stokkalta, mutta joulun alla saattaapi saada jostain halvemmalla. Muut ripsarit mulla on jääny yleensä käyttämättä ja lentäny roskikseen muutaman viikon sisään.

Mä oon käyttänyt muutamia lyhyitä kausia lukuunottamatta viimeiset 10 vuotta Kanebon 38:a. Se on toistaiseksi ainoa löytämäni ripsari, joka ei päivittäisessä käytössä tee mun yläluomista tomaatinpuolikkaita. Uusien ripsaiden kokeilu ei oikein huvita, koska ne joutuu kuitenkin heittämään roskiin parin viikon käytön jälkeen..

Mitä ripsaria muut herkkäihoiset/-silmäiset käyttää?
Ihan ok ripasreita vaikkakin kalliita + jotka ei tee mun silmistä tomaatteja : Lancomen Définicils n.29 eur, Huom mutta ei suinkaan kaikki muut lancomet. Biothermin hopean värinen maskara tuubi oli edullinen viime jouluna ja passas mun silmille + oli riittoisaa.

Jos oot paikassa missä saa Bonjour nimistä ihan suht halpis (ehka 10 egee per maskara) ripsiväriä ni osta. Ainakin Brittilän Bootsit ja SuperDrugit myy...ja varmaan ihan tavaratalotkin. Mustapullo ja vaaleenpunanen korkki. Saatavana myös musta-valkosena eli ekaksi valkosta pidentämään ja sit mustaa päälle. Vuosien kokemuksella...parempaa et löydä! Ei kuivu, ei valu, lähtee pois helposti ja on halpa. Ja hyvä harja.

Tykkäsin todella paljon eräästä Lumenen ripsiväristä (pullo on mustavalkoinen, jossa mustaa lehtikuviointia - ripsarin nimeä en ikävä kyllä muista, ja pullostakin se on kulunut pois). Tuota ei tosin taideta enää myydä, tai ainakaan eilen en ko. putelia Anttilasta löytänyt. Päädyin Maybellinen pinkkiin, jota käytinkin ennen Lumenea vuosia. Hyvää ja edullista.

Mulla myös käytössä Kanebon 38. Ensimmäisen käytön jälkeen en enää vaihtais pois. Pysyy hyvin ja lähtee pois hyvin.

Mulla on pienet/harvat/lyhyet/rumat ripset, ja oon aina tottunu käyttään tuuhentavia/pidentäviä ripsareita ja musta tolla Kanebon 38 pidentävällä saa hyvin näyttävyyttä ripsiin.

lilo sanoi:
Mulla myös käytössä Kanebon 38. Ensimmäisen käytön jälkeen en enää vaihtais pois. Pysyy hyvin ja lähtee pois hyvin.

Samasta tykkään minäkin, enkä suostuisi tuosta luopumaan. Onneksi tuli joskus pari vuotta sitten kokeiltua.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tykkään Kanebon 38:sta. Se on kätevä kun ei leviä pitkin poskia vaan sen saa siististi pois. Tosin harja nyt on vähän mitä on, ei sillä kovin näyttäviä ripsiä saa ainakaan näin lyhyistä ripsistä kuin mulla..

Max factorin Masterpiece max on tosi hyvä! Ei tuu yhtään paakkuja, tosi erotteleva ja pidentää myös mukavasti :rolleyes:

Toi ripsari on taas mun suosikki. Pysyy niin hyvin ja lähtee kätevästi pois. Muutaman ekan kerran tosin on liian löysää, ripsistä tulee ohuen näköiset. Alun jälkeen ripsari ainakin mulla pidentää ripsiä. Yhdellä kerroksellä saa hyvän päivämeikin. Toisaalta ei edes voi laittaa useampia kerroksia, sitten jää liian paakkuiseksi.
Tuo Kanebo 38C on mullakin ollut käytössä jo ikuisuuden. Tykkään kun se ei varise, eikä suttaa. Jos tökkää vahingossa sitä luomelle tai silmän alle, antaa vain hetken kuivaa, niin se lähtee kauniisti muuta meikkiä sotkematta iholta. Aluksi uutena se on tosiaanki aika ohutta, mutta muutaman käyttökerran jälkeen se on jo ihan käsiteltävissä.
Mitään ihq _teinix_klimppi-kökkäre_irc-galleria_herutuskuva ripsiä sillä ei todellakaan saa aikaiseksi, mutta tuskin on tarkoituskaan. Kestää hyvin hikoilua (mm. 4h marathon spinning) ja ei lähde heti vedessäkään, mutta silti todella helppo pestä pois runsaan kädenlämpöisen veden kera.
Mun ripsiä se värjää, pidentää, tuuheuttaa ja erityisesti erottelee ihan riittävästi.

Tuo Kanebo 38C on mullakin ollut käytössä jo ikuisuuden. Tykkään kun se ei varise, eikä suttaa. Jos tökkää vahingossa sitä luomelle tai silmän alle, antaa vain hetken kuivaa, niin se lähtee kauniisti muuta meikkiä sotkematta iholta. Aluksi uutena se on tosiaanki aika ohutta, mutta muutaman käyttökerran jälkeen se on jo ihan käsiteltävissä.
Mitään ihq _teinix_klimppi-kökkäre_irc-galleria_herutuskuva ripsiä sillä ei todellakaan saa aikaiseksi, mutta tuskin on tarkoituskaan. Kestää hyvin hikoilua (mm. 4h marathon spinning) ja ei lähde heti vedessäkään, mutta silti todella helppo pestä pois runsaan kädenlämpöisen veden kera.
Mun ripsiä se värjää, pidentää, tuuheuttaa ja erityisesti erottelee ihan riittävästi.
Tää tuli kuin meikän suusta. Kanebo ollu käytössä jo monta vuotta enkä vaihtais mihinkään.

Samoilla linjoilla mennään kuin muutkin, Kanebo38C on arkipäivinä ihan ykkönen. Ennen treeniä pyyhin yleensä meikit pois sellaisella puhdistuspyyhkeellä, mutta on kiva että ripsiväri jää ettei näytä täysin zombilta salin kirkkaassa valossa.

Iltamenoihin yms. laitan sitten Max Factorin Masterpiece Maxia, sillä saa vähän tuuheemman lookin kuin Kanebolla, varsinkin kun omistaa tällaiset risuripset jotka harottaa joka suuntaan. Se harja on ihan yliveto.

Sokokselta sain joskus sellasen pienen näyteripsivärin Nivean Ideal Revolutionin ja totesin kyllä tosi hyväksi. Ei paakkuunnuta ripsiä ja näyttää tosi pitkiltä :)

Muuten Kanebon 38C saa nykyisin myös pidentävänä. Se on paksumpaa kun se alkuperäinen ja harjakin on vähän isompi. Itse pidän molemmista.

Suosittelen ehdottomasti Nivean Lash Designer -maskaraa harmaassa waterproof -pakkauksessa:rock: Vaikka kyseessä on waterproof -maskara, lähtee se pois lämpimällä vedellä ja tavallisella puhdistusaineella (itselläni käytössä Erisanin herkän ihon puhdistusemulsio). Ilmeisesti samantyyppinen rakenne kuin Kanebon 38C maskarassa. Kestää hyvin sateen, hikoilun ja kyyneleet, lämpimässä vedessä pulikointia en suosittele. Maksaa n. 9,90€.

Paras harja minkä tiedän (hakkaa monet kalliitten sarjojen maskarat juuri harjan takia): kolmiomainen harja, pidemmät harjakset tyvessä ja kapenevat harjan päähän. Olen pelastanut tällä harjalla monet epäonnistuneet ripsarikokeilut, sillä ongelmana ripsareissa on usein juuri harjaosa. Olen vain vaihtanut Designerin harjan "huonoon" ripsariin ja saanut näin siitä käyttökelpoisemman.
Designerin maskaran koostumuskin on erittäin hyvä, joskin kuivaa päivittäiskäytössä hieman muita nopeammin (purkissa vain 7ml tavaraa).

Designerillä saan omista keskimittaisista ja ei-niin-tuuheista ripsistäni siistit, tuuheammat ja pidemmät (ja simmuista "kissamaisemmat" kun silmien reunoille saa helposti vähän enemmän ripsaria pidempien harjasten ansiosta). Ja olen suositellut ripsaria monille, sillä minulta on kyselty mitä ripsaria käytän :)

Korkkasin oman Kaneboni ja ei voi muuta kun liittyä fanittajien kerhoon! Ilmeisesti tää meikäläisen Kanebo on se pidentävä versio. Pysyy hyvin, ei paakkunnu ja poistaminenkin on kätevää, mii laik veri mats :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom