Suositelkaa mulle ripsiväriä! :)

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Pitäisi ostaa uusi mascara, joten paljastakaahan mimmit oma suosikkinne, ettei tulisi tällä(kin) kertaa hutiostosta! Ostin nimittäin joku aika sitten Lumenen Waterproof-mascaran, joka on kyllä niin hirveää tököttiä että oksat pois, ihan kuin jotain lateksia ripsiinsä sivelisi... :evil:

Edullinen hinta on plussaa, mielellään ei yli kymmentä euroa... Ei tarvitse olla vedenkestävä, sillä haluan että meikki lähtee pois ihan tavallisella pesunesteellä/puhdistusaineella (toisin kuin tuo Lumene, joka pitäisi vissiinkin poistaa hiomalaikalla:curs: ).

Ite käytän Maybellinen Full n´Soft mascaraa. Mulla on tosi heiveröiset ripset ja joitakin vahvoja tököttejä käyttäessä ripsiä irtoili oikein urakalla.

En valitettavasti muista toisen suosikkini nimeä, mut joku semmonen, missä oli e-vitamiinia mukana. Mainoksissa luvattiin sen hoitavan ripsiä, mulla ainakin tuntui toimivan.

Minkäänlaista kosmetiikkatietoutta ei multa löydy, mut noi oon ite hyviksi havainnut. Muut korjatkoon... :)

Lashfinity

Olen käyttänyt jo parisen vuotta pelkästään MaxFactoryn Lashfinity-maskaraa. ja voin sanoa, että tuote on aivan huippu!:thumbs:
Olen työkeikkojen puolesta(sekä ihan testaukseen), saanut ripsiini kyllä kaikenlaisia maskaroita, ja jos nyt puhutaan vaikka tämmöisestä "pikkasen edullisemmasta" brändistä, niin kyllä tuo maskara lyö Lumenet ja muut!

Tuote on säänkestävä, että se ei lähde ihan pelkällä tavallisella putsarilla pois, vaan tarvitaan sitä kesto-maskaroiden putsaria. Ihan joku vedenkestävän putsari käy, tai sitten MaxFactoryn nimenomaan finity-tuotteille suunniteltu, öljypohjainen puhdistusaine. Sillä lahtee kätevästi ja helposti pois maskara ja samalla muukin silmämeikki, siis sikäli mikäli viitsii käyttää puhdistukseen sen puolesta minuutista minuuttiin:D
Kyseinen maskara säänkestävyytensä ansiosta on todella pitkäkestoinen, ja jos vaatii 100%:sen kestävää kaarevuutta ripsiinsä taivuttimien avulla, niin tuote on aivan omiaan tässä kategoriassa!:)
Minulla itselläni on aina se ongelma(siis OLI;)), että ripset ei kertakaikkiaan pysyneet kaarevina taivuttamisen ja maskaran levittämisen jälkeen(huom! Ripsiä ei saa taivuttaa maskaran levittämisen jälkeen!). Kun on tälläiset suht pitkät räpsyttimet, niin eiköhän ne aina ripsen kärjestä suoristu, kun eivät oikein tahdo kestää sitä kaikenmoisten "tököttien" painoa. Mutta nyt on ja pysyy kaunis kaarevuus ripsissä(ilman paakkuuntumista ja suttaisuutta, vaikka räntäsateessa)!:)

Mitenköhän osaisin vielä kehua tuotetta..;) ...No eiköhä tuo nyt riitä vakkuutteluista!:) Joten oleppas hyvä vaan!

Lorealin pidentävä ripsiväri, sellaisessa kultaisessa pötkylässä on ollut mun pienoisessa meikkivalikoimassani aina. maksaa kympin pintaan, ehkä ylikin, mutta sen mitä nyt ripsaria käytän niin tämä on tehny tehtävänsä. :)

-r

Muutama vinkki..

Eli Vaseliini hoitaa ripsiä tosi hyvin, yö-käyttöön!:thumbs:
Sekä jos tuntuu, että ripset ovat joko "heiveröiset", tai vaikka taivuttaessa ripsiin jää kauniin kaaren sijaan liian jyrkkä kulma, niin Vaseliini on omiaan myös maskaran alla, taikka sitten jos Vaseliini tuntuu liian rasvaiselta vaihtoehdolta levitettäväksi maskaran alle, niin sitten ihan perus kosteusvoide(tietty sellanen hieman rasvaisempi). Näin saa kauniin näköiset räpsyttimet kuivien hapsuttimien sijaan! :D
Ja tuo Vaseliini maskaran alla toimii erinomaisesti myös MaxFactoryn Lashfinityn kanssa!:thumbs:

Viimeisin ostos on ollut Nivean uusi ripsiväri ja on toiminut hyvin! Mulla aina vähän vaihtelee nämä ripsivärien merkit...taidan olla mainosten orja :whip: mut nyt ehdottomasti aion ostaa uudelleen Niveaa, tosi tyytyväinen käyttäjä olen ollut :D

Gillyanne, et maininnut et millasia vaatimuksia sinulla on ripsivärillesi. Meinaan et pitäskö sen tuuheuttaa, pidentää vai ?!

Mä siirryin jo monta vuotta sitten käyttämään muita, kun noita edullisia ripisivärejä. Musta ainakin kannattaa panostaa kunnon pohjameikkiin, niinkuin puuteri/meikkivoide ja ripisiväriin. Muut tuotteet mulla sitten onkin niitä edullisempia. Mulla nyt käytössä jo kolmas Cliniquen naturally glossy mascara ja olen siihen tosi tyytyväinen. Käytin joskus Lancomeakin ja sekin oli mielestäni hyvä. Maksavat molemmat jotain 20-24 euroa, mutta laivalta saa onneksi halvemalla :) Ja toi hinta ei musta ole paha, koska tää ei kuivu niin nopsaan, eikä muutu kököksi, joten on riittoisampi..

Sorry, Gillyanne, kun poikkesin tosta 10 euron säännöstä ;)

Olipas tullut jo monta vastausta lounaani aikana, kiitokset nopeasta toiminnasta! :) Fitnesspimu, en oikein osaa vaatia mascaralta mitään sen erityisempiä ominaisuuksia, kuin että se levittyisi tasaisesti ja näyttäisi siistiltä - vedenkestävä ei siis tarvitse olla, mutta ei nyt ihan sellainenkaan että kun kerran aivastaa niin heti on mascarat poskilla :evil:

Ja Maiju28, ei tuo 10 ecua nyt mikään ehdoton yläraja ollut, olen vain yleensä ostanut noita halpismerkkejä joten 20 euroa ripsarista tuntuu vain jotenkin paljolta... :rolleyes:

Joku joskus suositteli minulle Kanebo 38 tjsp. mascaraa, onko mimmeillä siitä kokemusta?

Mulla on ollut pariinkin otteeseen ja olin tyytyväinen. Se oli ehkä hieman "kumimaista" eikä vesisateella levinnyt pitkin poskia (pandakarhuefekti...). Illalla pesin sen pois lämpimällä vedellä ja pesuaineella, lähti tosi helposti pois hieromalla silmiä pesun aikana. Harjaosa on todella pieni, sillä saa pituutta hyvin ripsiin, mutta kaikki mun kaverit ei oo tykänny tuotteesta tuon harjaosan takia.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Maiju28
Käytin joskus Lancomeakin ja sekin oli mielestäni hyvä. Maksavat molemmat jotain 20-24 euroa, mutta laivalta saa onneksi halvemalla :)

joo jos laadusta puhutaan, niin Lancomen ripsari on number 1! Hintaa sillä on, mutta se on riittoisampaa kuin muut kilpailevat "halpis"tuotteet.

Kanebon ripsaria suosittelen. Kestää super hyvin ja peseytyy pois 38 asteisessa tai kuumemmassa vedessä. Vähän on myös hintavampi ostos, koneessa hinta oli 16 euroa.:thumbs:

Originally posted by Gillyanne

Joku joskus suositteli minulle Kanebo 38 tjsp. mascaraa, onko mimmeillä siitä kokemusta?

Olen kullut monelta, että ovat tykänneet, mutta itse en pitänyt lainkaan...jäi kohtuu kallis ripsari melkein tyystin käyttämättä. Oli mun makuun liian märkä. Mulla on piikkisuorat ripset ja tykkään aina taivuttaa niitä vähän, mut toi Kanebon 38 ripsari oli niin märkää, että veti samantien ripset suoriksi :( Ja toiseksi, mä en tykkää pestä silmiä niin lämpöisellä vedellä, kun toi ripsari pitäis...iho ei jotenkin tykkää.

Originally posted by Maiju28
Olen kullut monelta, että ovat tykänneet, mutta itse en pitänyt lainkaan...jäi kohtuu kallis ripsari melkein tyystin käyttämättä. Oli mun makuun liian märkä. Mulla on piikkisuorat ripset ja tykkään aina taivuttaa niitä vähän, mut toi Kanebon 38 ripsari oli niin märkää, että veti samantien ripset suoriksi :( Ja toiseksi, mä en tykkää pestä silmiä niin lämpöisellä vedellä, kun toi ripsari pitäis...iho ei jotenkin tykkää.

Mulla kävi aivan samalla tavalla tuon Kanebon kanssa, käyttämättä jäi. Jostakin syystä se ei mun ripsiin edes tarttunut millään lailla, ja sitten taas pestessä ei meinannut lähteä pois edes kuumalla vedellä. Suosikki on L´orèalin Longitude!

Mullakin jäi tuo Kanebo 38 melkein käyttämättä. En jaksa pipertää sellasen pikkuharjan kanssa ja mun mielestä toi lähti tosi kehnosti pois... Mut nää(kin) on ilmeisesti mielipideasioita!?

Ikinä en Kanebosta luopuisi! Mun ripset on ihan onnettoman lyhyet ja suorat mutta niin ne vaan saa Kanebolla ja taivuttimilla kuntoon. Kaikkein parasta siinä on kumminkin mun mielestä se, et vaikka hikoilis kuinka niin se ei leviä tai tipu poskille. Kaikkien halpismerkkien kohdalla ongelmana on ollu se, et viimeistään iltapäivällä töissä oon näyttänyt siltä kuuluisalta pandakarhulta.. Hintaa siis tosiaan on reilusti enemmän kuin 10 euroa, mut on se myös sen arvosta. Ja eipähän tartte olla puhdistusaineita erikseen.. :)

Tenava

Ostin tuossa talvella Maybellinen One by one -ripsarin, joka oli ehdottoman positiivinen ylläri. Siinä on siis semmonen tosi pieni harja, jolla sen saa levittymään tarkasti. Pysyy hyvin, on muistaakseni vesiliukoinen (mutta tuosta en mene ihan takuuseen) ja hinta oli edullinen (siinä 10€ hintaluokassa).

Pitkiin ja luonnostaan taipuisiin ripsiin parasta on ollut Rubinsteinin Extravagant. Muilla ripsareilla ei ole tarvinnut kuin kerran räpäyttää ja värit ovat olleet poskilla ja kulmaluulla. Tämä pysyy niin kauan kuin tarvitaan, irtoaa normaalin ihon puhdistuksen yhteydessä eikä saa ripsiä näyttämään tekosellaisilta, kuten useimmat 'tuuheuttavat'. Tulos on näyttävä tai maltillisen näyttävä riippuen siitä onko lasit vai piilarit.

Mä olen koukussa Lancomen definicils ripsariin. Ihan ehdottoman hyvä tuote; tekee ripset pitkiksi ja erottelee hyvin eikä valu lenkillä/sateella/salilla poskille. Maksaa tosin jotain ~ yli 20 ekee .

Kiitokset kaikille vastauksista, luen tämän threadin oikein ajatuksella läpi heti kun vain ehdin, niin enköhän saa päätöksen tehtyä! Vielä pukkaa jatkokyssäriä kuitenkin, eli onko kellään kokemuksta Yves Rocherin uusista ripsareista (Yria, Luminelle)? Postiluukusta kolahti eilen Yveksen tarjouskirje, ja taas saisi 2 yhden hinnalla ja vielä lahjaksi sellaisen hiaanon kellon :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom