Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Logitechin mx Jokusataa
Itsellä on MX510. Kaivoin aikanaan takas plakkarista, kun Razer hajos.Juu, toki esim. MX500 aivan legendaarinen.
Todella moni suosii, itsellä ei tosin koskaan ollut.
Juu itse kans tilasin teflon tassut tuohon G700s (aiemmin sanoin väärin g900s), ja oli vielä teflon hiirimatto. Luisti. :DItsellä on MX510. Kaivoin aikanaan takas plakkarista, kun Razer hajos.
Tefloniset liukupalat oon kerran vaihtanut pohjaan, kun kulu puhki :D Ei voi ainakaan moittia, että ei kestä.
Mulla on nyt käytössä tämä:
http://gaming.logitech.com/fi-fi/product/g502-proteus-core-tunable-gaming-mouse
Tuo nyt ei vielä ole mitenkään älyttömän pitkään ollut käytössä, joten varmaa tietoa kestävyydestä ei ole, mutta kyllä tuo laadukkaalta vaikuttaa. Mitään kulumisen jälkiä ei vielä ole ja tuo sopii ainakin omaan käteen täydellisesti muotoilun puolesta.
Ominaisuuksia on enemmän kuin esim. meikäläinen tarvitsee, joten toiminee vähän vaativammallekin käyttäjälle.
Alkoi pikkuhiljaa ärsyttämään vuosia vanhan Razerin sivunappien puute, joten ostin uuden hiiren. Valitsin tuon Logitechin G502 Proteus Spectrumin, koska se oli tarjouksessa. Ihan pätevä hiiri, sopii hyvin pelaamiseen ja ominaisuuksia on paljon. Ehkä en ihan OVH:ta maksaisi, joten kannattaa odottaa hinnanalennusta tai hyödyntää alennusmyyntejä.