Suositelkaa kestävää pelihiirtä

Lol, toi on jo aika nörtti hiiri! Melkein tekis mieli käydä ostaa toi heti! :D Aikamonen DeLorean toi hirii, missä on Flux capacitor?
Kannattaa ainakin käteen kokeilla kaupassa. ;)

Tosta kyllä kuulee läppää, kaveri sano että kai se yöllä muuttuu deceptikoniks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa ainakin käteen kokeilla kaupassa. ;)

Tosta kyllä kuulee läppää, kaveri sano että kai se yöllä muuttuu deceptikoniks.

Vois ton ehkä hankkia tai jopa odottaa seuraavaa Rattia, tosta nimittäin joku vielä kitisi sen ongelmista. Mutta toi peukalorulla vaikuttaa hemmetin kätevältä!

Itsellekin pitäisi ostaa hiiri ja olen ajatellut logitech mx400, tai sitten Cyborgin joku tuosta R.A.T -mallistosta. Tekeeköhän tolla kolmosella mitään, olis Saksassa hintaa ~36e?

Jos oot siihen g5 ollu tyytyväinen ni osta ihmeessä uus simmonen. Mulla ollu vajaa 3 vuotta tää g5 nyt ja hyvin on kestäny kovaa käyttöä. Ja tulee tosiaan ihan helvetisti käytetty tätä.

Jos oot siihen g5 ollu tyytyväinen ni osta ihmeessä uus simmonen. Mulla ollu vajaa 3 vuotta tää g5 nyt ja hyvin on kestäny kovaa käyttöä. Ja tulee tosiaan ihan helvetisti käytetty tätä.

Olin yhteydessä Logitechin supportiin ja sain selville, että näis on 3 vuoden takuu, josta Logitech on vastuussa. Eli venttaan, että tää kunnolla prakaa ja sit vaihtoon jos ehtii takuuaikana mennä rikki. Verkkokauppa.com tarjoaa vain 2 vuoden takuuta.

Joo kyllä mä diggaan tästä G5:sta, se on kaikinpuolin täydellinen.

Eti Razer Deathadder käytettynä.

Jos pelaa niin kyllä hiireen kannattaa panostaa. Mä suosittelen Logitechia. Mulla on Logitechin MX518 kestänyt niin pelaamiset kuin muunkin tietokone käytön varmaan liki 10 vuotta ja ei merkkiäkään hyytymisestä. Päällä oleva logo alkaa kyllä olla kulunut.

Steel series wow catalysm alkoi vittuilemaan vähän joka kohdasta niin summanmutikassa himaan tuli Logitech G402. Saa nähdä kuinka nopeasti näin pikkuiseen tottuu.

Jos on kyse kestävästä, niin itsellä käytössä Logitech MX 510. Yks Razeri on ainakin tämän jälkeen tullut taloon ja se kupsahti, kaivoin tän aikoinaan takas laatikosta ja tää vaan toimii. Ei kyllä tarkkuudeltaan enään ihan huippuluokkaa, mutta enpä sitä vaadikkaan.

Yhdet teflonpalat kulutettu loppuun ja värkkäsin aikoinaan uudet joka nurkkaan. Hyvin pelaa.

Mulla on nyt käytössä tämä:
http://gaming.logitech.com/fi-fi/product/g502-proteus-core-tunable-gaming-mouse

Tuo nyt ei vielä ole mitenkään älyttömän pitkään ollut käytössä, joten varmaa tietoa kestävyydestä ei ole, mutta kyllä tuo laadukkaalta vaikuttaa. Mitään kulumisen jälkiä ei vielä ole ja tuo sopii ainakin omaan käteen täydellisesti muotoilun puolesta.
Ominaisuuksia on enemmän kuin esim. meikäläinen tarvitsee, joten toiminee vähän vaativammallekin käyttäjälle.

Mistä sais hyvän pelihiiren hintaan 20-30e

Tosiaan kannattaa panostaa hiireen, jos pelailet paljonkin. Itselläni tosin käytössä Sharkoon Shark Force, joka muistaakseni maksoi noin 20e. Ja velipoika kehunut myös tuota Gigabyten M6900-mallia.

Steelseries Sensei, esim. RAW versio myös.
Aivan loistavia hiiriä, tosin ehkä vain jos ei aivan kauheasti käytä ylimääräisiä nappeja. Itse käytän hiiressä vain ja ainoastaa lmb, rmb, mmb, ja rulla. En koskaan käytä mitään peukalonappeja tms. Plus nämä ei ole korkeita, eli jos palm grip on oma juttu niin ei ehkä sovi ainakaan iso kätiselle. Itsellä grip on claw grip, joten tuo on mahtava hiiri ja myös iso kätiselle.

Ite hankin tuo tosi halvan Wireless version, 180€. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/34741/drbcn/SteelSeries-Sensei-Wireless-pelihiiri
Halvemmalla varmaan jossain.
Kertaakaan en ole niin kauaa pelannut että akku loppuu, se on tässä huikea. Plus lataaminen ei vaadi mitään piuhoja, dumppaa dockiin vaan. Sitten jos jollain ilveellä sen 20h pelaa putkeen, tai unohti ladata, tai akku on jo vanha ja kärsinyt, niin voi pelata piuhan päässä.

Jutut siitä että langaton hiiri olis jotenkin huonompi kuin langallinen vuonna 2015 ei oikein pidä paikkaansa. Sillä varauksella tosin että sitten siitä pitää maksaa paljon.
Tämä on nyt mun neljäs n.150€ langaton pelihiiri. Aiemmat olis G900s, Razer Mamba, ja RAT 9. Hassusti mulla kävi niin tuuri noissa kaikissa että optiikat meni sekaisin (ei ollut likaa), eli ei liittynyt langattomuuteen. Langattomista tää Sensei Wireless on ehdoton kuningas.

Silti, langallisista suosittelen itse Steelseries Sensei RAW. Halvin 57,90€. http://hinta.fi/542225/steelseries-sensei-raw

Suositut

Back
Ylös Bottom