Suositelkaa kännykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vemar
  • Aloitettu Aloitettu
Iskunkestävä 5210. Maksaa alle 200€, lopuilla voi ostaa lisäravinteita tai käydä puntilla 2-3kk. Siihen voi puhua ihan yhtä hyvin kuin kalliimpaankin.

Jos et tarvitse välttämättä lelua (kamera/värinäyttö yms.) tai duunisi puolesta ympärivuorokautista mahdollisuutta päästä esim sähköpostiisi (GPRS), niin miksi ihmeessä sijoittaa puhelimeen 300€?

Vähän samaan tyyliin sanoin kaverille joka esitteli 5000€:n kelloaan. Mun Fossil maksoi aikoinaan 290mk, ja näyttää ihan samaa aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tino99
Mulla on toi 6510 se on kylläkin beigen värinen. En oikeen tykkää kun on vähän bugeja ja takuu on loppunut jo.

Käy hommaamassa uus softa koneeseen ja säästä ne suuremmat rahat. Päivitys takuun loputtua taitaa maksaa jonkun 15e.

V 04.12
28-08-02
NMP-9

Ylläoleva softaversio toimii ainakin mulla moitteettomasti, edellinen softa oli täys paska...

..Sellainen pässi, joka kehuu 3210 puhelinmallia hyväksi puhelimeksi, saisi ampua itsensä. Piste.

Nimim. "Toistakymmentä 3210:aa käsieni kautta"

...ja se pakollinen :david:

Edit: niin. ja itsellä käytössä ollut jo jonkin aikaa 7210, erinomainen muuten, mutta turhan heikkotasoinen näyttö.. :(

Originally posted by Narutumppu
..Sellainen pässi, joka kehuu 3210 puhelinmallia hyväksi puhelimeksi, saisi ampua itsensä. Piste.

Nimim. "Toistakymmentä 3210:aa käsieni kautta"

...ja se pakollinen :david:

Mikä siinä on niin huonoa? mulla on sellasia 2kpl tällä hetkellä! ei mitään vikaa mikä vaikeuttaisi normaalia puhumista!

Ps. jätin haukkumiset pois, koska mielestäni älykäs ihminen ei kirjoita sellaista tekstiä, joten...

Edit: niin. ja itsellä käytössä ollut jo jonkin aikaa 7210, erinomainen muuten, mutta turhan heikkotasoinen näyttö..
No kaikissa niissä varmaan on suht heikkotasonen näyttö.

Narutumppu: Mitä pidät näppäinten sijoittelusta? Hienon näkönen ainakin on puhelin

HooEe: ja puheaikaa oli kuinka monta sekuntia vakioakulla?? Niin, ja se akkukin maksaa enemmän 3210:aan kuin 3310:n akku..:rolleyes:

Tino99: jeps. Ulkonäköä saa toki olla laitteessa joka maksaa yli 300 euroa.. Näppäimistö on erinomainen, mutta sivussa olevat äänenvoimakkuusnippelit ovat hiukka hankalat..:(

Suositut

Back
Ylös Bottom