Suositelkaa kännykkää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vemar
  • Aloitettu Aloitettu
Suositelkaa noin 300€ hintaista Nokian kännykkää ja kertokaa myös jos omistat kyseisen kännykän niin mitä huonoja/hyviä puolia siinä on jne. Alkas olee kännykän vaihto edessä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi maksaa 300 erkkiä kännykästä kun hyvän uuden kännykän saa alle satasella (3310).

Mulla on ollu vähä yli vuoden tollanen, eikä oo ollu mitää vikaa.

3210. perussetti. kaikki tarvittava ilman mitään 3d räiskintäpelejä.

Originally posted by Jorkka
Miksi maksaa 300 erkkiä kännykästä kun hyvän uuden kännykän saa alle satasella (3310).

Mulla on ollu vähä yli vuoden tollanen, eikä oo ollu mitää vikaa.
Joo mulla oli 3310 myös ja toimi ihan hyvin vähän yli vuoden, sen jälkeen akku ei enää kestänyt, ei edes uuden akun osto auttanut. Nyt sitten kahden vuoden jälkeen sain tarpeekseni siitä jatkuvasta akun loppumisesta ja ostin uuden Siemens A55:n, on muuten pätevän kokoinen ja kahden vuoden takuu. Maksoin kun annoin Nokian vaihdossa 65 egeä. Meikäläisen usko Nokialaisten laatuun on aika heikko.

Itella 5210 ja toimii hyvin. tosin on vasta parikuukautta vanha ja kertaalleen tehty ohjelmistopäivitys. kaikki tarpeellinen, vähän ylimäärästä ja halpa hinta!!:thumbs:

elä ikinä osta 3310:iä..mulla on kyseinen puhelin mut akku ei kestä oikeastaan mitään no joskus saattaa kestää vähän pitempää..:rolleyes: pitäis vaihtaa tää romu pois..:whip:

Nokia 6610. Ei valittamista, päinvastoin - mainio puhelin. Hintakin nykyään alle 300 euroa. 6100 oli myös harkinnassa, mutta oli kooltaan liian pieni ja epäkäytännöllinen.

Originally posted by mik99
elä ikinä osta 3310:iä..mulla on kyseinen puhelin mut akku ei kestä oikeastaan mitään no joskus saattaa kestää vähän pitempää..:rolleyes: pitäis vaihtaa tää romu pois..:whip:

hmm.... mulla oli sama känny jotai 1,5 vuotta eikä ollu mitään ongelmia.. tosin ostin siihen sellaisen akun jota voi ladata koska vaan eikä akku kärsi... joku "litium" tai vastaava...
nykyään 6310i.... ei mitään moittimista...

Originally posted by Tomi
Onko puhelin silloin hyvä, jos siinä ei ole mitään vikaa? :confused:

Mun mielestä se on jo sinänsä mainitsemisen arvoinen asia, jos uusissa Nokioissa ei ole mitään vikaa.

Joku Nokia mullakin on, mutta mallia en tiedä. Oisko ollu 8310? Kalenteri ei enää toimi (softavika) ja heikossa kentässä puhelin boottailee itteään.

3650, ainoat puutteet radion puuttuminen ja hieman liian iso koko. Langaton luuri on ehdoton ja kamerallakin on käyttöä enemmän kuin uskois.

Originally posted by Tomi
Onko puhelin silloin hyvä, jos siinä ei ole mitään vikaa? :confused:

Silloin se puhelin on ihan helvetin hyvä :)

Jos sen pitää olla Nokialainen ja maksaa 300 euroa, niin noi Tomin mainitsemat ovat varmaan parhaat vaihtoehdot. Jos haluat enemmän toimintoja eikä koko ja ruma ulkonäkö häiritse, niin 7650 on edelleen melko haitekkiä (toimintoja piisaa). Kannattaa kaupassa vertailla ja naplailla niitä luureja. Vieläkös sitä 6510:ä (sitä pientä ja metallinväristä) myydään? Se voisi myös olla asiallinen vaihtoehto. Pieni ja näppärä, hinta kai jossain 200-250€ paikkeilla nykyään.

Jos mun tarvitsisi omalla rahalla kännykkä ostaa, niin en 50€ enempää siihen laittaisi. Käytettynä joku 3210, 3310, 6150, 6210, 6310, 6510 tms. olisi aivan passeli, kun siihen hommaisi uuden LiIon akun (joka maksanee noin 15-20€). Noo, ehkä just ja just voisin harkita uuden 3310:nkin ostamista.

elä ikinä osta 3310:iä..mulla on kyseinen puhelin mut akku ei kestä oikeastaan mitään no joskus saattaa kestää vähän pitempää.. pitäis vaihtaa tää romu pois..
En todellakaan halua mitään teini puhelinta.
Nokia 6610. Ei valittamista, päinvastoin - mainio puhelin. Hintakin nykyään alle 300 euroa. 6100 oli myös harkinnassa, mutta oli kooltaan liian pieni ja epäkäytännöllinen
Ajattelin ostaa 7210. Eihän noissa taida olla mitään muuta eroa kuin ulkonäkö.
Vieläkös sitä 6510:ä (sitä pientä ja metallinväristä) myydään? Se voisi myös olla asiallinen vaihtoehto. Pieni ja näppärä, hinta kai jossain 200-250€ paikkeilla nykyään.
Mulla on toi 6510 se on kylläkin beigen värinen. En oikeen tykkää kun on vähän bugeja ja takuu on loppunut jo. Nokia 6510
Niin ja en tarvitse ainakaan vielä kamerapuhelinta. Kyllähän ne hienoja olisi, mutta ne on vaan niin isoja vielä (paitsi 7250(i)). 3650 epäilyttää numeronäppäinten sijoittelu. 7650 on niin painava mutta silti sitä voisi harkita, jos saisin kunnon hyvityksen 6510:stä

ihan pakko mainostaa 3510i :tä ... aivan mainio puhelin !

+
- todella kestävä.. ei mikään krominen korupuhelin !

- käteensopiva ei liian pieni eikä liian iso

_

-miinuksia on aika vaikea löytää.. ehkä jollekkin liian iso puhelin..

Puhelimista

300 euron hintaluokkaan mahtuu jonkin verran malleja
mutta hinta/laatu suhde on parhaiten kohallaan
Malleissa 6610 / 5100 malleissa.

Totesit että 7210 kiinnostaisi.
6610 on teknisesti täysin sama kone, vain ulkonäkö on erilainen.
hintaeroa näillä kahdella on 50euroa...
Oletko valmis maksamaan ulkonäöstä 50erkkiä?

5100 vastaavasti on kohtuudella suojattu puhelin.
Huomattavasti suojatumpi kun edeltäjänsä.
Löytyy myös värinäytöt ja muut pelit ja vehkeet.

Lähinnä 6610 ja 5100 tulevat mieleen näin ensimmäisenä.
Lisättäköön että työskentelen puhelimien parissa päivittäin.

ja kettu täällä on 36 astetta lämmintä sisällä ja ilman kosteusprosentti on taivaissa! AARRRGGHH!!!! :evil:

7210:ssä on mun mielestä huonompi näppäimmistö kuin 6610:ssä.

Originally posted by vitvall
3210. perussetti. kaikki tarvittava ilman mitään 3d räiskintäpelejä.

Hyi helvetti mikä puhelin, meinaa laatta lentää kun näkee tai kuulee tuon numerosarjan. Itse kituutin tuollaisella vuoden. Loppuaikana akku kesti about 20h.

6610 on hyvä.

Suosittelen sellaista millä voi soittaa ja lähettää tekstareita :D

En ole koskaan ostanu yli 250 egen arvoista puhelinta ja ihan hyvin on pärjännyt.3510i pirisee tällä hetkellä (ne poly soittoäänet vaan sais heittää helevettiin)

Suositut

Back
Ylös Bottom