Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mulla oli 3310 myös ja toimi ihan hyvin vähän yli vuoden, sen jälkeen akku ei enää kestänyt, ei edes uuden akun osto auttanut. Nyt sitten kahden vuoden jälkeen sain tarpeekseni siitä jatkuvasta akun loppumisesta ja ostin uuden Siemens A55:n, on muuten pätevän kokoinen ja kahden vuoden takuu. Maksoin kun annoin Nokian vaihdossa 65 egeä. Meikäläisen usko Nokialaisten laatuun on aika heikko.Originally posted by Jorkka
Miksi maksaa 300 erkkiä kännykästä kun hyvän uuden kännykän saa alle satasella (3310).
Mulla on ollu vähä yli vuoden tollanen, eikä oo ollu mitää vikaa.
Originally posted by mik99
elä ikinä osta 3310:iä..mulla on kyseinen puhelin mut akku ei kestä oikeastaan mitään no joskus saattaa kestää vähän pitempää.. pitäis vaihtaa tää romu pois..:whip:
Onko puhelin silloin hyvä, jos siinä ei ole mitään vikaa?Originally posted by Jorkka
Mulla on ollu vähä yli vuoden tollanen, eikä oo ollu mitään vikaa.
Originally posted by Tomi
Onko puhelin silloin hyvä, jos siinä ei ole mitään vikaa?
Originally posted by Tomi
Onko puhelin silloin hyvä, jos siinä ei ole mitään vikaa?
En todellakaan halua mitään teini puhelinta.elä ikinä osta 3310:iä..mulla on kyseinen puhelin mut akku ei kestä oikeastaan mitään no joskus saattaa kestää vähän pitempää.. pitäis vaihtaa tää romu pois..
Ajattelin ostaa 7210. Eihän noissa taida olla mitään muuta eroa kuin ulkonäkö.Nokia 6610. Ei valittamista, päinvastoin - mainio puhelin. Hintakin nykyään alle 300 euroa. 6100 oli myös harkinnassa, mutta oli kooltaan liian pieni ja epäkäytännöllinen
Mulla on toi 6510 se on kylläkin beigen värinen. En oikeen tykkää kun on vähän bugeja ja takuu on loppunut jo. Nokia 6510Vieläkös sitä 6510:ä (sitä pientä ja metallinväristä) myydään? Se voisi myös olla asiallinen vaihtoehto. Pieni ja näppärä, hinta kai jossain 200-250€ paikkeilla nykyään.
Originally posted by vitvall
3210. perussetti. kaikki tarvittava ilman mitään 3d räiskintäpelejä.