Suositelkaa bändejä/levyjä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä miten hyvin Pandora.comista löytää tommosta raskaampaa musiikkia, mutta ainakin itse olen monia uusia hyviä bändejä löytänyt.

Sub Dub Micromachine
http://www.sdmm.de/

Kuunnelkaa ihmeessä biisi "Last Resort" löytyy sivuilta mp3:na.
Jos joku tietää mistä tän levyn saisi suomesta niin kertokaa ihmeessä.
Varmasti tilaamalla lähes joka levykauppaan, mutta löytyisikö jo jonkun putiikin hyllyltä?

Chimaira, Mnemic, At The Gates, Arch Enemy, The Ocean, KAYSER, Spiritual Beggars, Scar Symmetry, Soilwork, Satyricon (uudempi), Disturbed, Lamb Of God, Diablo, Killswitch Engage, Fear Factory, Machine Head...

En muista mitä kaikkea oli jo mainittu, mutta noi ainakin täyttänee suurimman osan määritteistäsi. Itselläni (nimenomaan salilla) parhaiten toimii Pantera, In Flames, Arch Enemy ja Machine Head.

Viking/Pagan (tai vaikka folk/battle) -metalli rulaa. Esimerkkejä: jo mainitut Enska ja Amon Amarth, Thronar, Turisas, Moonsorrow, Heorot, Battlelore, Cadacross, Falchion, Finntroll, Nomans Land, Runic, Stormwarrior, Thyrfing, Windir, Black Messiah, Lost Legacy.

Sit jotain muita bändejä mitä voisin suositella: Ajattara, Debauchery, Diablo, Divine Heresy, DragonForce, Sear Bliss, Eternal Tears Of Sorrow, Exsecratus, Deadlock, Kalmah, Kiuas, Mors Principium Est, Naildown, myGRAIN, Nicole, Profane Omen, Skyfire, Sonic Syndicate, Sotajumala, This Ending (Amon Amarthin rumpali), Wintersun.

Tulipa listaa :s Oli tarkoitus kirjoittaa lähinnä sulle noita ns. sankarihevibändejä, BodyMasa :P

Nyt tulee aika monta eri kategoriaan sijoittuvaa; Lamb of God, Anthrax, Queens of The Stone Age, Opeth, Danzig, Mustache, Stam1na, Mokoma, Korn..

En tiedä miten hyvin Pandora.comista löytää tommosta raskaampaa musiikkia, mutta ainakin itse olen monia uusia hyviä bändejä löytänyt.

Eikös se pandora.com suljettu jo tyyliin vuosi sitten näiden nettimusiikki vs. royalty juridiikkajuttujen takia

Niin ja jos jotain pitäs hatusta heittää salimusiikiksi niin kannattaa kokeilla Lamp of god:i. Sopivan simppeliä, raskasta ja agressiiviset sanoitukset. Itsellekin kyseinen bändi suht uusi tuttavuus

Viimeksi muokattu:
Eipä!! Infernon demopalstalta bongasin ko bändin ja ansaitsisivat kyllä levytyssopparin. Toi bändi kannattaisi esim. Miken ja HC76:n tsekata. ;) Uskon, että tykkäisivät just tommosesta teknisemmästä death metallista. Bändi on kovasti esikuviensa, esim. loppuaikojen Carcassin ja At The Gatesin tapaista mättöä, eli hemmetin kovaa kamaa! :rock:

Tuossapa heidän suhteen vielä yksi linkki:
http://www.mikseri.net/artists/re-armed.23025.php

Eipä!! Infernon demopalstalta bongasin ko bändin ja ansaitsisivat kyllä levytyssopparin. Toi bändi kannattaisi esim. Miken ja HC76:n tsekata. ;) Uskon, että tykkäisivät just tommosesta teknisemmästä death metallista. Bändi on kovasti esikuviensa, esim. loppuaikojen Carcassin ja At The Gatesin tapaista mättöä, eli hemmetin kovaa kamaa! :rock:

Tuossapa heidän suhteen vielä yksi linkki:
http://www.mikseri.net/artists/re-armed.23025.php

Todellakin pitäis saada levysoppari noiden ja varmasti saavatkin elleivät oo jo saaneet. Olivat pirun kovia Amorphiksen lämppäreinä torstaina.

Wintersun ja Ensiferium ovat minulle olleet uusia mukavia tuttavuuksia. Niitä voi kyllä ainakin viikinkimusiikin ja folk-metallin ystäville tarjota. Korpiklaani kanssa on varsin hilpeää sahaamista.

Back
Ylös Bottom