Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wow, kiitti, heti eka biisi minkä tsekkasin kolahti ja kovaa! Jumalauta!Oon. Sabaton, manowar, ensiferum, amon amarth

Wow, kiitti, heti eka biisi minkä tsekkasin kolahti ja kovaa! Jumalauta!![]()

Sabaton: Attero DominatusMitä sää niistä kuuntelit?![]()
En tiedä miten hyvin Pandora.comista löytää tommosta raskaampaa musiikkia, mutta ainakin itse olen monia uusia hyviä bändejä löytänyt.
Eipä!! Infernon demopalstalta bongasin ko bändin ja ansaitsisivat kyllä levytyssopparin. Toi bändi kannattaisi esim. Miken ja HC76:n tsekata. ;) Uskon, että tykkäisivät just tommosesta teknisemmästä death metallista. Bändi on kovasti esikuviensa, esim. loppuaikojen Carcassin ja At The Gatesin tapaista mättöä, eli hemmetin kovaa kamaa!

Eipä!! Infernon demopalstalta bongasin ko bändin ja ansaitsisivat kyllä levytyssopparin. Toi bändi kannattaisi esim. Miken ja HC76:n tsekata. ;) Uskon, että tykkäisivät just tommosesta teknisemmästä death metallista. Bändi on kovasti esikuviensa, esim. loppuaikojen Carcassin ja At The Gatesin tapaista mättöä, eli hemmetin kovaa kamaa!
Tuossapa heidän suhteen vielä yksi linkki:
http://www.mikseri.net/artists/re-armed.23025.php