Suosikkidrinkkisi?

Ouzo, sambuca raakana...
Sambuca%20300%20dpi.jpg

jägubattery drinkkinä

edit. oho, onpas iso...mut siitä mut tunnetaan ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikeen makea sekoitus:

2cl smirnoffia tai muuta vodkaa
2cl De Kyperin Butterscotch caramel -likööriä
mansikkapyreetä
karpalomehua
soodaa
jäämurskaa

tarjoilut blenderissä pyöräyttämisen jälkeen hurrikaani-lasista. (Soodaa en suosittele blendiriin laitettavan, vasta sen jälkeen..)

:dance:

Kaveri tuon joskus kehitteli, kun piti myydä noi butterscotit loppuun.. Sen jälkeen tullut maisteltua toisinaan.

Singapore Sling oikein tehtynä

Täällähän on paljon ouzon, rakin ja muiden anisviinojen juojia :D

Olen Vodka-miehiä -> siis ehdottomasti hyvä vodka raakana esim. Russkij Standart-vodkat.

rso_shotglass.jpg

Paremman puutteessa käy kehnommatkin vodkat raakana. Vodkan blandaus on epäkunnioitusta itse juomalle ja sen kulttuurille...

Äärimmäisen harvoin tulee jotain muuta alkoholia juotua, kuin olutta. Mutta joskus (kerran vuodessa tjsp) tulee ostettua pullo vaniljakossua ja kolme tölkkiä karpalomehua...mmmmmm... :kuola:

Olen mieltynyt Vareksen Jussin tapaan Talonmiehen vapaapäivään, Jallukola ilman kolaa. Blandiksella läträäminen on muutenkin melkoista ajanhukkaa ja homostelua.

Jallumaito yhellä tähdellä.

Viskikola ja jos hifistelemään aletaan niin sex on the beach

"Drinkki": Kossu-vissy sitruuna viipaleella

Shotti: Fisu

Kossuvissyyn ei vaan ikinä kyllästy: pirteä ja raikas, ei makea= täydellinen:P

Drinkki: Bacardicola, elikkäs Cuba Libre

Shotti: Tequila, taikka sitten Fishu

Ennen tuli ihan sairaasti juotua Jekkubatterya, ei ihme kun ei maistu enää oikein :D

Valakovenäläinen :hyvä:
Mulle maistuu paremmin sama, mutta kahviliköörin tilalle kaakaolikööri. Kutsutaan vähän miksi sattuu paikasta riippuen.
tequila settiä!!!

Sitruuna korvaan!
Suolat silmään !
Ja tequila suuhun!! :kuola:
Eiks tää oo perinteisesti suolat nenään, sitruunat silmiin ja tequila sinne etuhampaiden välistä sisään? Tolla on ainakin viihdearvoa paljon enemmän. :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom