- Ikä
- 45
Kaiser Soze oli aika vakuuttava...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mr. perfect sanoi:Pelit: fallout 2 -pelistä Frank Horrigan
LePale sanoi:Eikös Frank ollut se ainakin 7 metriä pitkä setä, joka oli ottanut pari kuuria liikaa.
Aimotarmo sanoi:1. Rölli-peikko
Proteos sanoi:Kylmä Rinki - Adebisi
Hannibal sanoi:Ooooohhhhh! Ai säkin oot lukenu American Psychon.. ? Englannin kielellä vielä.. ? Toinen ooooohhhhh! Niin mäkin. Mutta mulla olikin enkku ysi koulussa! Mut hei; romaani on sika, joka ahmii kaiken sisäänsä, ja elokuva on piiskattu ajokoira, josta kaikki ylimääräinen on karsittu pois, ok.. ?
ringside sanoi:Tulikos luettua loppu vähän hätäisesti? Viimeistään siinä kohtaa, kun salin kaapissa säilytetään irtileikattuja vittuja kanttinauhaan rusetoituna, pitäisi leikata, että jätkä ei ole "oikea" pahis. Jos tämä ei riitä, lue erityisen tarkasti luku "Uusi klubi" (pokkarissa alkaa sivulta 429). Sivulla 432 tämä vielä oikein eksplisiittisesti alleviivataan Carnesin heittämällä repliikillä. Kirjoitan tämän vielä tikkukirjaimin:
BATEMAN EI TAPPANUT YHTÄÄN VITUN KETÄÄN SIINÄ KIRJASSA - SE OLI SEN MIELIKUVITUSTA!
kiewi sanoi:Toki me olemme sen jo ajat sitten huomanneet tekstejäsi lukemalla...
Olen lueskellut tuon läpi pariinkin kertaan. Jälkimmäinen kahlaus tuli tehtyä duunimatkoilla, kunnes pääsin siihen kohtaan, missä Patrick kuljeskelee seisokki edellisillan hoidon irtopään suussa ympäri kämppäänsä. Huomasin, että dösämatkanaapuri silmäili kirjaa, kunnes nousi ylös vaihtoi paikkaa toiseen päähän bussia. Päätin lukea loput himassa .Hannibal sanoi:Ooooohhhhh! Ai säkin oot lukenu American Psychon.. ? Englannin kielellä vielä.. ? Toinen ooooohhhhh! Niin mäkin.
Hannibal sanoi:Te? Te.. ? Ai saatana, mä olen jollain Hervannan teekkareiden tarkkailulistalla.. .
Hannibal sanoi:Te? Te.. ? Ai saatana, mä olen jollain Hervannan teekkareiden tarkkailulistalla.
Ööö,ei pyyhkisi. Vaderin koulutus aloitettiin tunnetusti myöhässä mutta kaveri oli kuitenkin voiman incarnaatio. Se muijahan tuli paksuksi suoraan niistä mitä-vittuja-ne-nyt-olikaan-mitokondrioista!Darth Revan, hän pyyhkisi muilla Dartheilla lattiaa...