Suosikki pahiksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LePale sanoi:
Eikös Frank ollut se ainakin 7 metriä pitkä setä, joka oli ottanut pari kuuria liikaa. :hyper:

Sehän se :haart:

Ihana thread! :rock:

- Rautahammas (Jaws) Bondeissa.
- Diakoni Frost/ Stephen Dorff Bladessa. (Panisin.)
- Blade II:ssa tietty Reinhardt...(Ron Perlman on ykkönen myös Alien Resurrectionissa. Melkein yhtä kova kuin Sigourney Weaver.)
- Simon Phoenix/Wesley Snipes Demolition Manissa. "Simon says: DIE!"
- Darth Vader. "Your resistance is useless."
- Gary Oldman (?) elokuvassa "Wolf".
-Catwoman/Michelle Pfeiffer Batman Return:ssa. (teknisesti ottaen sekin on pahis.)
- *****/Sean Bean Goldeneye:ssa.
- Tommy Lee Jones Steven Seagalin "Kaappaus merellä".

Tämä on helppoa kuin v**un pesu:

1. Rölli-peikko
- wähintään wannabepahisten ykkönen.
- yrittää kurmoottaa suvereenisti kaikkia muita elämänmuotoja mörökölleistä lokkeihin ja ihmisistä siikoihin.

Mun idoli!

Aimotarmo sanoi:
1. Rölli-peikko

"Tässä tuloo hirmuunen Rölli, on mulla housuissa pölli"

Rölli rokkaa kyllä, tämä on myös oma ehdokkaani.

Proteos sanoi:
Kylmä Rinki - Adebisi

Eiku se häiskä joka on Ratun avatarissa.
Vai oliko se just Adebisi? Moon sekaasin.

Hannibal sanoi:
Ooooohhhhh! Ai säkin oot lukenu American Psychon.. ? Englannin kielellä vielä.. ? Toinen ooooohhhhh! Niin mäkin. Mutta mulla olikin enkku ysi koulussa! Mut hei; romaani on sika, joka ahmii kaiken sisäänsä, ja elokuva on piiskattu ajokoira, josta kaikki ylimääräinen on karsittu pois, ok.. ?

Höhöö..lankeat hanni omaan piikittelyn ansaasi. Kukaan muu kuin sinä ei lue kirjoitukseni rivien välistä retostelua "englanniksi lukemisesta". Paljastat oman elitistisyytesi retosteluolettamuksellasi. Toki me olemme sen jo ajat sitten huomanneet tekstejäsi lukemalla...OHOHOHOWNED! Trälläläää! pimpelipom! Kyllä sulla on pahasti etiikka vinossa kun määrittelet oman ylemmyytesi sillä että olet lukenut englanninkielisen kirjan. Häpeä poika! Tiedoksi vaan että mä olen lukenut myös stephen kingin tuotantoa englanniksi, ja vielä hämärässä kun parvella ei ole yövaloa...10xOWNED!

Jutuillani ei ole mitään tekemistä tuon sika-koira-faktasi kanssa. Tarkoitin vain sitä että leffa epäonnistuu luomaan päähenkilöstä kunnon psykoa...tai minkäänlaista psykoa. Korkeintaan vähän epävakaa liian hyvällä itsetunnolla varustettu ekonomi tulee mieleen, sellaine kuin sinä luultavasti olet hanni. Ainoa asia minkä leffa mielestäni olisi voinut muuttaa juonesta (poistaa tietenkin pitää kun tehtiin se hannin luppakorva) oli se että kaikki oli pamelan pahaa unta ja jr seisookin ovensuussa viskilasi kädessä.

ringside sanoi:
Tulikos luettua loppu vähän hätäisesti? Viimeistään siinä kohtaa, kun salin kaapissa säilytetään irtileikattuja vittuja kanttinauhaan rusetoituna, pitäisi leikata, että jätkä ei ole "oikea" pahis. Jos tämä ei riitä, lue erityisen tarkasti luku "Uusi klubi" (pokkarissa alkaa sivulta 429). Sivulla 432 tämä vielä oikein eksplisiittisesti alleviivataan Carnesin heittämällä repliikillä. Kirjoitan tämän vielä tikkukirjaimin:

BATEMAN EI TAPPANUT YHTÄÄN VITUN KETÄÄN SIINÄ KIRJASSA - SE OLI SEN MIELIKUVITUSTA!

Ei se siinä leffassakaan ketään tappanu.

No anteeks vaan...en lukenut pahiksen määrittelyä FAQ-osiosta tarpeeksi tarkasti ennenkuin avauduin tähän threadiin.

Muillekkin tiedoksi: Jos mielipahiksesi säilyttää kaapissaan irtileikattuja vittuja kanttinauhaan rusetoituna, et saa listata häntä tähän threadiin.

Itseasiassa Darth vaderilla oli jotain veristä ja pörröistä laukussaan episode vitosen toisessa kohtauksessa. Voisiko modet tarkastaa asian ja delliä vaderit pois jos kaveri osoittautuu luopioksi.

ps. =)

kiewi sanoi:
Toki me olemme sen jo ajat sitten huomanneet tekstejäsi lukemalla...

Te? Te.. ? Ai saatana, mä olen jollain Hervannan teekkareiden tarkkailulistalla.. Ööööö, olen aika imarreltu. Tai ootas hetki.. Ööööö, tai en oikeestaan olekaan..

Itse kyllä tykkäsin American Psycho the Moviesta vaikkei siinä näkynytkään rusetoituja vittu-six-päckejä ja irtopäitä teräksenkovien kyrpien päissä. 80-luvun kuvauksesta ja visuaalisuudesta räpsäytän 3 3/4 tähteä. Tai hetkinen, laitetaan 4. tähti Hip to Be Squarelle ja palokirveelle.

Alonzo Harris (Denzel Washington) - Training Day

training2.jpg

Wolfgang "lusikka" Cutler (Brendan Kelly) - OZ

Cutler6.jpg

Hannibal sanoi:
Ooooohhhhh! Ai säkin oot lukenu American Psychon.. ? Englannin kielellä vielä.. ? Toinen ooooohhhhh! Niin mäkin.
Olen lueskellut tuon läpi pariinkin kertaan. Jälkimmäinen kahlaus tuli tehtyä duunimatkoilla, kunnes pääsin siihen kohtaan, missä Patrick kuljeskelee seisokki edellisillan hoidon irtopään suussa ympäri kämppäänsä. Huomasin, että dösämatkanaapuri silmäili kirjaa, kunnes nousi ylös vaihtoi paikkaa toiseen päähän bussia. Päätin lukea loput himassa :hyper:.

All-time, top-5, pahislista:

5. Bowser
4. leffasta seitsemän Kevin Spaceyn esittämä sarjamurhaaja
3. Agent Smith
2. Emperor Palpatine, osissa 5-6
1. Sauron, sekä kirjassa että leffassa

Hannibal sanoi:
Te? Te.. ? Ai saatana, mä olen jollain Hervannan teekkareiden tarkkailulistalla.. .

Mitä jos ne tietääkin jotakin, mitä sä et tiedä, että ne tietää?

huuuuu...

1. Agent Smith on ainakin eka matriisissa tosi häjy.
2. Darth Maul sekä Vader on myös hyviä pahiksia.
3. Twin Peaksin Bob

Hannibal sanoi:
Te? Te.. ? Ai saatana, mä olen jollain Hervannan teekkareiden tarkkailulistalla.

Jaahas sitä on luettu mun viestejäni. Olen imarreltu =). Meillä tarkoitin pakkislaisia "I hate hannibal"-klubilaisia. Niitä, joden vähä-älyisyyden olet todentanut piilovittuilullasi.

Niin ja olen siis TampereenInsinööri, ihmisrodun huipulla, en Hervannan teekkari.

Darth Revan, hän pyyhkisi muilla Dartheilla lattiaa...
Ööö,ei pyyhkisi. Vaderin koulutus aloitettiin tunnetusti myöhässä mutta kaveri oli kuitenkin voiman incarnaatio. Se muijahan tuli paksuksi suoraan niistä mitä-vittuja-ne-nyt-olikaan-mitokondrioista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom