Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites sie määrittelet "alan miehen"? Makuasioitahan nää on mut, jos tausta on onneton ei biisiä viitsi vaivautua edes kuuntelemaan.

Siinäpä vasta keissi, määrittele "onneton tausta"? Ihan helvetin monessa näistä omakustannebiiseissä on hyvä tausta, se vaan ei kuulosta siltä MTV-menolta. Ne on täysin eri tyylisiä, melkein ihan eri genrestä kyse.

Monen suomiräp-artistin musassa on paljolti kyse riimeistä, ne taustat eivät ole se tärkein juttu.

Siinäpä vasta keissi, määrittele "onneton tausta"? Ihan helvetin monessa näistä omakustannebiiseissä on hyvä tausta, se vaan ei kuulosta siltä MTV-menolta. Ne on täysin eri tyylisiä, melkein ihan eri genrestä kyse.

Monen suomiräp-artistin musassa on paljolti kyse riimeistä, ne taustat eivät ole se tärkein juttu.

Ei sen todellakaan tarvi olla MTV-menoa. Esim Asan uudella levyllä todella hyvät taustat ja ei todellakaan ole mitään mainstream kamaa. Mun mielestä biisi koostuu kuitenki kokonaisuudesta ja riimit 50% ja tausta 50%.

Ei sen todellakaan tarvi olla MTV-menoa. Esim Asan uudella levyllä todella hyvät taustat ja ei todellakaan ole mitään mainstream kamaa. Mun mielestä biisi koostuu kuitenki kokonaisuudesta ja riimit 50% ja tausta 50%.

Samaa mieltä ja toisaalta mulle uppoaa hyvin se MTV-menokin, tosin ei tietenkään sieltäkään läheskään kaikki. Joko Rotta vaan ei uppoa yhtään, ei vaikka mitenpäin yrittäs kuunnella. ;)

Mites sie määrittelet "alan miehen"? Makuasioitahan nää on mut, jos tausta on onneton ei biisiä viitsi vaivautua edes kuuntelemaan. Kerran "ryhdistäydyin" ja ostin "Murha ei vanhene koskaan" ja Hannibal ja Sopan levyt ja ei tarvin toista kertaa kuunnella. Eli myynnissä on jos joku "alan mies" on kiinnostunut..

Et ole tainnut tutustua 90-luvun gangstarap matskuun ollenkaan tai yleensäkkään g-funk pohjaisiin rap-artisteihin, jos ei Hanen&Sopan levyn biitit uppoa (jos tarkoitit Pahat Viinit levyä)......Itsehän jätkät määritteli levyä; "Suomenkielinen gangstatyylinen" ja siinä on kyllä onnistuttu mainiosti. Mun mielestä yks parhaista kotimaisista rap-levyistä '05...Levyltähän löytyy vuoden myydyin kotimainen single eli toi Lissää Vinkunaa, vaikkei se kyllä yleensä mitään todistakkaan....

Ja mitä tuohon T-Murhan "Murha Ei Vanhene Koskaan" levyyn tulee ,niin kyllä siltä levyltä ainakin löytyy kovia biittejä esim.Jääkausi

Ps.Jos nämä ei oo iskeny niin kokeile seuraavaksi vaikka Tuomion&Koneen EP:tä (ei taida enää laillisesti saada mistään)....ainakin biittejä on levyllä laidasta laitaan, eikä räpeis ainakaan pitäis olla valittamista

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomio_&_Kone

Et ole tainnut tutustua 90-luvun gangstarap matskuun ollenkaan tai yleensäkkään g-funk pohjaisiin rap-artisteihin, jos ei Hanen&Sopan levyn biitit uppoa (jos tarkoitit Pahat Viinit levyä)......Itsehän jätkät määritteli levyä; "Suomenkielinen gangstatyylinen" ja siinä on kyllä onnistuttu mainiosti. Mun mielestä yks parhaista kotimaisista rap-levyistä '05...Levyltähän löytyy vuoden myydyin kotimainen single eli toi Lissää Vinkunaa, vaikkei se kyllä yleensä mitään todistakkaan....
Ja mitä tuohon T-Murhan "Murha Ei Vanhene Koskaan" levyyn tulee ,niin kyllä siltä levyltä ainakin löytyy kovia biittejä esim.Jääkausi
Ps.Jos nämä ei oo iskeny niin kokeile seuraavaksi vaikka Tuomion&Koneen EP:tä (ei taida enää laillisesti saada mistään)....ainakin biittejä on levyllä laidasta laitaan, eikä räpeis ainakaan pitäis olla valittamista

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomio_&_Kone

No kyllä tota ganstaräppiä on tullu kuunneltuu melko paljon. Tosin hieman agressiivisempaa ganstaa. Itse en laske Hannibalia ja Soppaa gansta räpiksi vaa enemmänki 2 miehen omaks sooloiluks. Joo toi "myydyin kotimainen" single ei paljoa kerro. Olihan Royl Family ja Pikku G suosiossa, tosin ei hiphop piireissä. Tota Kemmurun uutta aattelin kokeilla, jos sieltä vaikka muutama kuunneltava kipale löytys.

edit. Tuon Tuomio & Koneen jätän suosiolla väliin. Pelkkä vierailu Kehäketun ja Setä Koposen platalla saa pahoinvointia aikaan.

Totta, Asan taustat on kyllä huolella väännettyjä ja mietittyjä. Taustojen puolesta iskis kyllä, riimittelykin toimii, mutta sanojen sisältö on omasta mielestäni kuraa ja tästä syystä läheskään kaikki matsku ei nappaa. Tuo vasemmistovouhotus ja anarkia jokapaikkaan toitotettuna on aika väsynyttä.

Taitava muusikko silti, sitä ei voi kieltää.

Totta, Asan taustat on kyllä huolella väännettyjä ja mietittyjä. Taustojen puolesta iskis kyllä, riimittelykin toimii, mutta sanojen sisältö on omasta mielestäni kuraa ja tästä syystä läheskään kaikki matsku ei nappaa. Tuo vasemmistovouhotus ja anarkia jokapaikkaan toitotettuna on aika väsynyttä.

Taitava muusikko silti, sitä ei voi kieltää.

Onhan toi Asan tyyli muuttunu aika paljo Punaisesta tiilestä. Mun mielestä toi vasemmistoaihe on mennyttä, tosin varmasti riippuu miten tulkitsee riimejä. Onhan toi Terveisiä Kaaoksesta- platta saanu suhteellisen paljon arvostusta "ug-piireissä". Todella hyvä levy verrattuna Leijonaa mä metsästän levyyn, joka taas olin täyttä kuraa IMO.

tänään sain käsiini elastisen uuden lätyn.
me like!

biitit saatanan kovia, varsinki synabiitit.
featit onnistuneita, eikä elan soolobiiseissäkään valittamista!

varmasti vitusti soitossa tää levy

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä toi vasemmistoaihe on mennyttä, tosin varmasti riippuu miten tulkitsee riimejä.

Sen takiahan Asa onki helvetin hyvä mun mielestä, koska ei kulje sen mukaan mitä yleisö haluaa kuulla vaan sen mukaan mitä itse haluaa kertoa. Se tekee siitä musasta aitoa :thumbs:

Vaikken nyt oo poliittisesti mitenkään Asan kanssa samalla linjalla niin silti kaikki tuotanto on iskeny kovaa, uuteen levyyn en vielä paljoa ole tutustunu, mut eiköhän sekin vielä aukene.

ps. nyt ei ollu siis tarkotus tarttuu tohon sun kommenttiin, vaan halusin sanoo vaa mielipiteeni herran musasta.:david:

Sen takiahan Asa onki helvetin hyvä mun mielestä, koska ei kulje sen mukaan mitä yleisö haluaa kuulla vaan sen mukaan mitä itse haluaa kertoa. Se tekee siitä musasta aitoa :thumbs:

No jooh, olihan Punanen tiili helvetin kova julkasu. Aikaa on vierähtäny ja mun mielestä äijä on kyl kehittyny paljon. Elastisen ja Don P uutta levyä odotellessa.

Elastisen lätty on jo kaupoissa, ite en tosin oo vielä ehtinyt kuunteleen.

Ja mitä tohon Asaan tulee, niin hän itse juuri lehtihaastattelussa totesi, että noi vasemmistoläpät on suurelta osin taka-alalla tällä uudella levyllä. Ja jos/kun niitä on, niin ne on ikään kuin siellä jossain muiden asioiden seassa.
Omasta mielestä tää uus levy on tähän mennessä parasta Asaa, biitit todella loistavia ja sanoituksissa riittää mietittävää, ei kyllästy heti ekan viikon kuuntelun jälkeen.
Pidin kyllä myös Leijonaa metsästän -levystä, mutta toi Punainen tiili ei enää nykyään kauheesti uppoa. Siinä tuntu olevan liikaa sellasta Rähinä -meininkiä.

Joulukuussa joutuu kyllä menemään keikalle :thumbs:

Eilen olin asan keikalla. Eka näytettiin keskisormee jyväskylän poliisille sit lähetettiin terveisiä mahdolliselle siviilille. Oli kyl...:rock:

Mielestäni kyllä ottaen huomioon että mies jäi viimevuonna rähina kiertueella kokkelista jyväskylässä kiinni kun poliisit tuli herätteleen hotellihuoneesta keskellä yötä.

Ja sekö tässä nyt osoittaa minulla huumorin puutetta, kun artisti on itse töppäillyt ja joutunut tekemisiin valtion virkamiesten kanssa ja on ansaitsemastaan kohtelusta katkera?

Herätys hei, sitä saa mitä tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom