Suomi-räp uutuudet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellää mitään hajua Urbaanilegendasta? Tossa listassa se oli mut ei o kuulun urbaanista mitää. Viime levyn vika biisissähän vihjaillaa, että saattas jäädä vikaks albumiks. Urbaanin jäbät on kuitenki ollu feattaamas ahkerasti.

syvällä pelissä dvd:llä Joniveli sanoo että urbaanilta tulee uutta matskua ulos jossain vaiheessa. ei ilmeisesti vielä hetkeen kuitenkaan

Oli kyllä aika kuraa tuo Kemmuru ainakni mun mielestä. No täytyy tuo Herrasmiesliigan uus kuunnella, odottasin siltä ees muutamaa hyvää biisiä.

-Kemmuru - Kehumatta Paras.....kovuutta:rock:

-Asan uus....paras Asan levy koskaan.ikinä. Ehkä jopa paras suomenkielinen rap-levy tai ainakin toiseksi paras (taistelee Kallio ug:n - Pimeän Puolen kanssa ykkössijasta).....Biitit kovuutta, lyriikat aukes paljon helpommin kun Leijonan Metsästyksellä....:5:

syvällä pelissä dvd:llä Joniveli sanoo että urbaanilta tulee uutta matskua ulos jossain vaiheessa. ei ilmeisesti vielä hetkeen kuitenkaan

Ok, kiitän tiedosta. Mitäs tolla Syvällä Pelissä DVD:llä on? Ei ole tullu kiinnitettyy sen enempää huomiota. Joo tuppaa noi levyt myöhästyy aina vuoden jos toisenki , joten urbaania tuskin tulee hetkeen.

Keskiviikkona tuli Ylel Musiikki-TV ohjelmasta toi Asan Monimuotosii musiikkivideo. Melko sekava pläjäys. Tosin levynki nimi on Terveisiä kaaoksesta joten se kuvaa jo hyvin tota. Pitkästä aikaa todella hyvä levy, jossa on monta hyvää biisiä. IMO Kemmuru ja kallio ug on Suomen paskinta räppiä.

Elastisen uus on ihan hyvä vaikkakin on aivan mainstream kamaa mutta toimii juurikin fiiliksen nostajana.

asalta kaks suomi hip hopin parasta levyy putkeen. sanotuksetki on perkeleen asiallisia. ekaa avaimen levyy ei pahemmin tarvi kyl kuunnella huomaa et siinä vaihees ei tienny mitä oikeen haluu: tehdäkkö oikeesti kantaa ottavaa hyvää musiikkia vai rähinä tyylistä pskaa

"Terveisiä Kaaoksesta" on parasta musiikkia vähään aikaan.
LM oli hyvä, mutta ne läpät meni ainakin meikällä pahasti ohi, kun ei ole tuo diskurssianalyysi oikein hallussa(ei sillä että mitkään muutkaan filosofiset käsitteet). Vaatii tietoa politiikasta, historiasta ja filosofiasta, että tajuaa näistä levyistä jostain..

"Sanojen kehä" ja "Huomenna on liian myöhä" on paskimmat. Muut on todella hyviä. Vaaranmaan kertsi on vitun siisti.

:worship: Huomenna on liian myöhä - opi aatteit - varkaan laulu - anti olla :worship:

Harvoja artisteja joita tukee vähilläkin lanteillaan.

Herrasmiesliigan uudella on kyllä muutama törkeen hyvä biisi. Sitä voin suositella vaikken Kemmurusta tykännykkään. ;)

Mikäs ton Asan uuden levyn nimi olikaan? Edellinen oli kyllä hyvä ja tuo pitää kans kuunnella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Herrasmiesliigan uudella on kyllä muutama törkeen hyvä biisi. Sitä voin suositella vaikken Kemmurusta tykännykkään. ;)

Mikäs ton Asan uuden levyn nimi olikaan? Edellinen oli kyllä hyvä ja tuo pitää kans kuunnella.

"Terveisiä Kaaoksesta"

Kemmuru - Kehumatta paras, helvetin kova levy. Todella fättejä biittejä ja hyvää fiilistä, suosittelen ehdottomasti.

Kemmuru - Kehumatta paras, helvetin kova levy. Todella fättejä biittejä ja hyvää fiilistä, suosittelen ehdottomasti.

Miten voikaan kahdella Suomiräpäytystä kuuntelevalla oleva näin eri maku. Sä tykkäät Kemmurusta ja Notkeasta Rotasta ja mun mielestä taas nuo molemmat on täyttä kuraa. Itse tykkään tosta Herrasmieliigasta, Cheakistä, Kapasiteettiyksiköstä ja vastaavista ja nämä ei vissiin taas uponnut sinuun juuri yhtään?

Timba se voi olla vaan niin, että et tajua sitä musiikkia. Et tajua sanoja ja läppiä ja siten et vaan sisäistä sitä. Kemmurun ja Rotan sanat sisältää vähän hassuja sanoja sun muuta mitä ei monet tajua. Varsinkaan jos ei asu stadissa niin esim Rotan sanat voi tuntua vähän tyhjiltä.

EDIT. Ja yleensä mitä enemmän kuuntelee niin yhtäkkiä se aidompi meno alkaa tarttua. Ei ne "helmitsiksi! viina&clubit"-jutut ikuisuuksi hyvältä kuulosta. Jossain vaiheessa se alkaa turhauttaa.

EDIT2. Tämä totta kai helvetinmoista mutuilua :lol2:

Timba se voi olla vaan niin, että et tajua sitä musiikkia. Et tajua sanoja ja läppiä ja siten et vaan sisäistä sitä. Kemmurun ja Rotan sanat sisältää vähän hassuja sanoja sun muuta mitä ei monet tajua. Varsinkaan jos ei asu stadissa niin esim Rotan sanat voi tuntua vähän tyhjiltä.

EDIT. Ja yleensä mitä enemmän kuuntelee niin yhtäkkiä se aidompi meno alkaa tarttua. Ei ne "helmitsiksi! viina&clubit"-jutut ikuisuuksi hyvältä kuulosta. Jossain vaiheessa se alkaa turhauttaa.

EDIT2. Tämä totta kai helvetinmoista mutuilua :lol2:

Itse en pidä Kemmurua, Kallio ug:ta ja jointtia, raimoa ynää muita juuri minään. Syy siihen on, että usein melko aina biisien tausta on täyttä kuraa ja läpät aika kuvia.

No nyt se sitte alkoi äpärät, täs parin kuukauden sisällä 3rd Raililta tippuu sellaista matskua, että onnea vaan heikkosydämisille!

Eli jos joku ei vielä tiedä niin:

-Petos - Törkeimmät Petokset (tupla-albumi) tuli kauppoihin eilen....

-Jontti&Shaka - Kolmatta Linjaa sinkku 22.11 Albumi(Rata äänite) syssymmällä

Niin ja Raggi:
Jos biitit on sun mielestä kuraa niin kuuntele vaikkapa Jontti&Shaka-Vittuun Koko Sakki....Mun mielestä tossa on yks parhaista biiteistä mitä suomes on koskaan väsätty:thumbs:

Itse en pidä Kemmurua, Kallio ug:ta ja jointtia, raimoa ynää muita juuri minään. Syy siihen on, että usein melko aina biisien tausta on täyttä kuraa ja läpät aika kuvia.

No läpät nyt aukeaa jos jaksaa yleensä niihin panostaa. Mutta just nuo taustat on sellaset jotka ei vaan uppoa, joten ei jaksa itse sanojakaan kuunnella. Mä kuuntelen todella harvoin biisejä (oli ne sitten räppiä tai mitä tahansa) vaan homma lähtee siitä itse biisistä ja ne sanat sitten pilaa muuten hyvän biisin tai tekee siitä entistä paremman.

Ja makuasioitahan nämä on, että turha tosta vääntää. Monihan sanoo etten mä vaan tajua Jazziakaan kun pidän sitä täytenä paskana ja ehkä näin, mutta meitä on sitten monta. ;)

Raggi et ole vaan "alan mies". Alan miehet tajuaa... Ja se on Jontti eikä Jointti.

Miten voikaan kahdella Suomiräpäytystä kuuntelevalla oleva näin eri maku. Sä tykkäät Kemmurusta ja Notkeasta Rotasta ja mun mielestä taas nuo molemmat on täyttä kuraa. Itse tykkään tosta Herrasmieliigasta, Cheakistä, Kapasiteettiyksiköstä ja vastaavista ja nämä ei vissiin taas uponnut sinuun juuri yhtään?

[provo]Esimerkiksi Cheek on täyttä paskaa.[/provo]

Ei nimittäin kiinnosta tippaakaan nuo suomiräpin ihmeet jotka hakevat biiseissään jotain MTV-blingibeibeäässiitsiksii-menoa. Saundit on suoraan emtiiviiltä, meininki on niin wannabeta kuin olla ja voi ja biisien sanoitukset eivät omaperäisyydellään päätä huimaa. Ei vaan uppoa, ei sitten mitenkään.

Esimerkiksi Rotalla on Suomessa täysin oma juttu, kukaan muu ei tee vastaavaa. Aitoa matskua omalla tavallaan, vitun hyvää huumoria ja oikeasti näppärää riimittelyä. Sama koskee montaa muuta artistia, mutta harvemmin näitä telkkarijulkkiksia.

Mutta eihän siinä, jokainen tehköön sitä minkä parhaaksi näkee. Sama pätee myös kuunteluun.

Raggi et ole vaan "alan mies". Alan miehet tajuaa... Ja se on Jontti eikä Jointti.

Mites sie määrittelet "alan miehen"? Makuasioitahan nää on mut, jos tausta on onneton ei biisiä viitsi vaivautua edes kuuntelemaan. Kerran "ryhdistäydyin" ja ostin "Murha ei vanhene koskaan" ja Hannibal ja Sopan levyt ja ei tarvin toista kertaa kuunnella. Eli myynnissä on jos joku "alan mies" on kiinnostunut.

Champion: Joo itse asias kuuntelin ton kipaleen joku aika sit ja oli poikkeus. Mut ei se silti vedä vertoja Joni veljen tai Saken biiteille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom