Suomi on ikuinen maailmanmestari..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Luin jostain lehdestä, että Turussa joku heppu järjestää joka vuosi mm-kisojen alla miitingin missä katsotaan Suomen -95 mm matsi Suomi vs Ruotsi. Ilta kulkee nimellä "Suomi on ikuinen maailmanmestari". Mun mielestä ihan loistava idea! JA nyt kyselenkin, mistähän sais ton ko. matsin hankittua? Vähän smirree, hyvät frendit messiin ja jännittämään kuka voittaa matsin.. :rolleyes: Ja siitä sit keskustaan johonkin kapakkaan huutaa että voitettiin maailmanmestaruus..

Pakkis miitti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luin jostain lehdestä, että Turussa joku heppu järjestää joka vuosi mm-kisojen alla miitingin missä katsotaan Suomen -95 mm matsi Suomi vs Ruotsi. Ilta kulkee nimellä "Suomi on ikuinen maailmanmestari". Mun mielestä ihan loistava idea! JA nyt kyselenkin, mistähän sais ton ko. matsin hankittua? Vähän smirree, hyvät frendit messiin ja jännittämään kuka voittaa matsin.. :rolleyes: Ja siitä sit keskustaan johonkin kapakkaan huutaa että voitettiin maailmanmestaruus..

Pakkis miitti?

Juuri tälläiset miitit kertovat miten paska jääkiekkomaa Suomi on...
Ei oo helppoo kun joutuu verestämään yli vuosikymmenen takaisia voitonjuhlia!:D

Jääkiekossa Suomella sentään on maailmanmestaruus ja menestystä jota juhlia...

Kun ajattelee yleismaailmallisempaa lajia kuten jalkapalloa ja suomalaisia jalkapallofaneja, on ilon- ja juhlan aiheet kyllä vähemmässä. Voitonjuhlia ole voitu järjestää kuin yksittäisistä ottelun voitoista...

Mun iskällä on (en tiedä onko tallessa) semmonen video missä on koosteet kaikista Suomen peleistä 1995 MM-kisoista.

Täytyy kyllä myöntää... Vieläkin kun -95 finaalin katsoo, euforiset kylmät väreet kulkee selkää pitkin tuoden hymyn huulille. Olisi se vaan mukavaa jos päästäisiin "taas" kullan syrjään kiinni.

Mulla on toi matsi koneella. Löytyi joskus DC:llä.. Jos et löydä niin laitappa privaa katotaa jos voin lähettää sen.

Ei oo helppoo kun joutuu verestämään yli vuosikymmenen takaisia voitonjuhlia!:D

Noh, ei tuo vielä mitään, täällä briteissä jengi vieläkin muistelee vuoden jalkapallon 1966 maailmancupin voittoa. Sen saa dvdlläkin sen finaalin hankittua.

No venaja on voittanu viimeks vuonna 1993, joka on hieman yllattavaa. Siina suhteessa suomella ei oo pahasti pullat uunissa. Mutta onhan se silti vahan hassua..

Jääkiekossa Suomella sentään on maailmanmestaruus ja menestystä jota juhlia...

Kun ajattelee yleismaailmallisempaa lajia kuten jalkapalloa ja suomalaisia jalkapallofaneja, on ilon- ja juhlan aiheet kyllä vähemmässä. Voitonjuhlia ole voitu järjestää kuin yksittäisistä ottelun voitoista...

mutta selvitäppäs miten suomi on pärjännyt endurossa ;)

Mun iskällä on (en tiedä onko tallessa) semmonen video missä on koosteet kaikista Suomen peleistä 1995 MM-kisoista.

Mulla on kanssa kyseinen filmi, mutta kuvanlaatu ei nykyisin ole enää parhaasta päästä, on meinaan pari kertaa tullut katottua kyseinen video näiden kahdentoista pitkän vuoden aikana.

Suositut

Back
Ylös Bottom