suomenkielen rumin sana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Jortsu sanoi:
Rakkaus on ruma sana.

Onhan tästä jo Ismokin ehtinyt laulaa:

Jos sais heittää ärrän, ässän, koon ja aan ja uun vittuun - tekisin sen heti!
repisin ja rutistaisin sanahirviön ruttuun - tekisin sen heti!
pahan sanan surmaamalla huolet hukuttaa jos vois - tekisin sen heti!
liian paljon kaunista kai kuolis silloin pois - sana, pelkkä sana!
parempi vois olla vaikka liivi taikka laavu
Suomi taikka suudelma, ilta taikka aamu
kirosanan kaltainen on lempi pohjoinen

:wanha:

Muita:

Räkä
Kuraattori
Lääkäri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohjoisessa on kylät nimeltä Pöntsö ja Kersilö. Ovatko lie sitten suomea, mutta jäivät ainakin joskus mieleen ohi ajaessa.

No onhan se pillu nyt 200 kertaa nätimpi sana kuin vittu.

"Nuole mun pillua!" = Kyllä, kultaseni! :haart::kuola::love:

"Nuole mun vittua!" = :urjo::itku:

Suomenkielen pisin sana:

epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkään :hyper:

IsoDino sanoi:
Suomen kielen pisin sana:

epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkäänköhän

Korjattu. :arvi:

Pillu on kaunis sana, sekä merkitykseltään, että... nyt meni liian vaikeeks. Ja ei pillu varmaan kauhean rumalta ulkolaisen korvissa kuulosta.

"Tervetuloa" ei kyllä anna oikeaa kuvaa sanan todellisesta merkityksestä.

Äyskäri :curs:

IsoDino sanoi:
Suomenkielen pisin sana:

epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkään :hyper:

Nyt vois joku fiksu ja filmaattinen selittää, mitä tuo sana tarkoittaa. Saa multa kunniaa ja lämmintä interaktiivista virtuaali kättä!! Ja vielä lämpimämpää jos pystyy tuon selittämään englanniksi :) Nyt vois Poser "mä tiedän kaiken", näyttää mistä liettuankana kusee :D

Huhtamo sanoi:
Pillu on kaunis sana, sekä merkitykseltään, että... nyt meni liian vaikeeks. Ja ei pillu varmaan kauhean rumalta ulkolaisen korvissa kuulosta.
Nostetaan nyt sitten pillu-kissa samantien pöydälle. Jos "pillu" on oikeasti jonkun mielestä ruma sana, niin millä nimellä niitä naisen sukupuolielimiä pitäisi kutsua? Pillu käy oikeasti niin moneen tilanteeseen.

"Pidän nätisti sheivatusta pillusta."

"Nuole mun pillua!"

"Nuole mun pillua ja kutsu mua Riitaksi!"

Ettäs tiedätte! :curs:

Tomi sanoi:
Nostetaan nyt sitten pillu-kissa samantien pöydälle. Jos "pillu" on oikeasti jonkun mielestä ruma sana, niin millä nimellä niitä naisen sukupuolielimiä pitäisi kutsua? Pillu käy oikeasti niin moneen tilanteeseen.

Pimppi sointuu vielä paremmin korvaan. Kaunein kuultu lause ehdottomasti pienellä täsmennyksellä: " kulta, odotan sua kotona pimppi sheivattuna suihkun raikkaana." :kuola:

Pillusta tulee mieleen likainen teinirömpsä. :rolleyes:

Rumin sana taas on selkeästi - terska. Pelkän sanan makusteleminen saa oksennusrefleksin aikaan. Toista makustelemistyyliä en uskalla edes ajatella... :nolo:

Viimeksi muokattu:
IsoDino sanoi:
Väittäisin että tuo sinun versio on väärin. :david: :david:

Höpönlöpön. Tää on ikivanha juttu, jonka jopa deivid tietää.

Aimotarmo sanoi:
Pimppi sointuu vielä paremmin korvaan. Kaunein kuultu lause ehdottomasti pienellä täsmennyksellä: " kulta, odotan sua kotona pimppi sheivattuna suihkun raikkaana." :kuola:

Pillusta tulee mieleen likainen teini römpsä. :rolleyes:

Rumin sana taas on selkeästi - terska. Pelkän sanan makusteleminen saa oksennusrefleksin aikaan. Toista makustelemistyyliä en uskalla edes ajatella... :nolo:

Pimppi on kaunis kun taas pillu on äärettömän ruma sana.

Junnuna huutelin terskaa (terska=terve) kylillä kaikille tutuille. Ei vaan ollut tietotaitoa siitä mitä se oikeasti tarkoittaa. Kyllähän sitä ihmiset vähän tuijotti :D

Hannibal sanoi:
Höpönlöpön. Tää on ikivanha juttu, jonka jopa deivid tietää.

Tuotanoin. Molemmilla on väärin.

Se menee:

Epäjärjestelmällisyydellistyttämättömyydellisyydellänsäkään

tai jotain... tuli joskus ala-asteella opeteltua ja vieläkin muistaa.

Epäjärjestelmällimällimällisyyllisyyssienisyydellistyttämättömyydellisyydellänsäkään.. taijotain..

Justjoo. Käyppä kuule, syväkurkuttaja, se ala-aste uudestaan tai jotain. :joulu5:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom