Suomen Robinson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sepi80
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Tästä ei taida vielä olla pistetty threadia pystyyn?
Eli tunnustautuuko kukaan robinsonin katsojaksi? Itse en välttämättä sitä juurikaan seuraisi, jos ei entinen luokkakaveri ois mukana. Täytyy sanoa, että on sata kertaa mielenkiintoisempaa kun on tuttuja mukana.
Aika häijy idea pistää koko porukka häkkiin aurinkoon odottelemaan kuka paistuu ensimmäisenä, lapin äijällä oli kyllä asenne kohillaan. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en kyllä katsele. Sillon joskus tuli Ruotsin robinsonia zoomailtua muutama jakso ja ekaa Suomen robinsonia, mutta ei oikein sytyttänyt. Voi olla että miljoonan survivorsin ja puolen kymmenen suuren seikkailun jälkeen alkaa tuo selviytymis-reality olemaan vähän out of my tv.

torni2002 sanoi:
Mä vähän epäilen että Markkasta tullaan näkemään sarjassa jatkossakin..

Jos tää juonikuvio etenee samalla tavalla kuin Belgian Robinson, niin kyllä. Tähän asti kaikki samat jutut toistuneet..

Kannattaa ehkä vilkuilla sivusilmällä sen minun ex-luokkakaverinkin takia, on meinaan äijällä mielikuvitusta. Niin, puhun kossusta, eli siitä viiksinaamasta.
Minä ainakin odotan siltä aika levotonta läppää.. :D

Saatan vasten tapojani seuratakkin muutaman jakson, sillä on yksi tuttu mukana kilpailemassa..
Kuinka isot rangaistukset muuten napsahtaa, jos möläyttelee tuloksia etukäteen näin siviilissä.(sehän on vissiiin jo kuvattu, jotain loppuratkasua lukuunottamatta?)
Kerran nimittäin olen jo tämän tutun kanssa ollut samassa paikassa kännäilemässä, eikä ainakaan mun korviin kantautunut mitään juoruja.

Sepi80 sanoi:
Tästä ei taida vielä olla pistetty threadia pystyyn?
Eli tunnustautuuko kukaan robinsonin katsojaksi? Itse en välttämättä sitä juurikaan seuraisi, jos ei entinen luokkakaveri ois mukana. Täytyy sanoa, että on sata kertaa mielenkiintoisempaa kun on tuttuja mukana.
Aika häijy idea pistää koko porukka häkkiin aurinkoon odottelemaan kuka paistuu ensimmäisenä, lapin äijällä oli kyllä asenne kohillaan. :D

Mun mielestä näitä on mukava katsoa. Aion katsoa kaikki jaksot. Ja Idolsit myös.

Kyllähän tää uusi Robinson paremmalta vaikuttaa kun edellinen, joka oli yhtä mielenkiintosta seurattavaa kun sunnuntain valioliigan tv-matsit ...*pilk*krooh*

MarsVolta sanoi:
Kyllähän tää uusi Robinson paremmalta vaikuttaa kun edellinen, joka oli yhtä mielenkiintosta seurattavaa kun sunnuntain valioliigan tv-matsit ...*pilk*krooh*

Se juuri Suomi-realityissä onkin ongelmana. Joko meidän kansallisesta perusluonteestamme ei saa irti tarpeeksi dramatiikkaa (liian tylsät kilpailijat), tai sitten tuotantopuolella ei tajuta käsikirjoittaa sitä valmiiksi, kuten näissä jenkkipelleilyissä.

Robinsonia tsekkaan kuitenkin ehdottomasti mielummin kuin Big Brotheria. Jälkimmäinen on kyllä niin tiukkaa huttua, ettei vastaavaa ole tv:ssä ennen nähty. :curs: :itku: :kakka: :zzzz: :david:
Tuliko hymiöennätys??

Varmaan yhtä turhaa menoa ku nuo big brotherit. Onneks muija ei tuosta robinssonista oo kiinnostunut niin ei tartte mun kuulla siitä sanaakaan. Se yhteinen aika mitä sattuu illalla olemaan sujuu nykyään bb:n merkeissä, että tällaista vitutusta meillä....

Misanthrop sanoi:
Se juuri Suomi-realityissä onkin ongelmana. Joko meidän kansallisesta perusluonteestamme ei saa irti tarpeeksi dramatiikkaa (liian tylsät kilpailijat), tai sitten tuotantopuolella ei tajuta käsikirjoittaa sitä valmiiksi, kuten näissä jenkkipelleilyissä.

Robinsonia tsekkaan kuitenkin ehdottomasti mielummin kuin Big Brotheria. Jälkimmäinen on kyllä niin tiukkaa huttua, ettei vastaavaa ole tv:ssä ennen nähty. :curs: :itku: :kakka: :zzzz: :david:
Tuliko hymiöennätys??

Tämän vuoden Robinsonissa on otettu oppia viime vuodesta. Ei enää taida olla luvassa samanlaista tylsyyttä, kun kukaan on valittu värikkäämpiä persoonia ja kilpailut lienevät fyysisempiä jne. Kyllä tällä ohjelmalla mielestäni paikka on, paljon pahempaakin ohjelmaa tulee ja joka ikinen päivä. Se mikä meni viimeksi vikaan oli resurssien puute, kuvattiin silloin kun se oli mahdollista tai sillon kun jaksettiin. Kameroiden tulisi olla paikalla kokoajan ettei mikään tapahtuma jäisi taltioimatta. Näin ne jenkeissä saa mielenkiintoa lisää, eivät ne niitä käsikirjoita. Joitakin kohtauksia on "näytelty" uudestaan, kuten veneestä hyppääminen kuvattu helikopterista jne. Ja kyllä uusi hymiöennätys, onneksi olkoon :D

ToughGrip sanoi:
Varmaan yhtä turhaa menoa ku nuo big brotherit. Onneks muija ei tuosta robinssonista oo kiinnostunut niin ei tartte mun kuulla siitä sanaakaan. Se yhteinen aika mitä sattuu illalla olemaan sujuu nykyään bb:n merkeissä, että tällaista vitutusta meillä....

Otan osaa.

Palkinto sanoi:
Samalla kun Markkanen putosi loppui ko. sarjan seuraus.
Ei oo ketään vielä poissa pelistä. Kaikki pudonneet pääsee "hylkiöiden saarelle"
ja sieltä on mahikset vielä itse kisaan...

DoDo sanoi:
Ei oo ketään vielä poissa pelistä. Kaikki pudonneet pääsee "hylkiöiden saarelle"
ja sieltä on mahikset vielä itse kisaan...

No niin taitaa käydä. Huhu Nuorgamista kertoo, että Markkanen olisi viihtynyt reissulla hieman kauemmin kun muutaman päivän. No tuskin niitä alussa pudonneita muutenkaan heti olisi Suomeen kipattu. Taidan seurata sarjaa kuitenkin. Syön sanani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom