Suomen pelkokerroin

Yksi lause sulle:
Hemmetti, säähän oot ihan kahjo :D

Ei tollasta nyrkin kokoista 8-jalkaa voi syödä edes kossupullon jälkeen.
Mä olisin kyllä kiittäny ja moikannu ihan suorilta ton nähtyäni. Kuten sanoit, muutama pikku hämis olis menny(ehkä)...

Erittäin samoin, hämyt nähdessäni oisin sanonu sille honottavalle runkkarille, eli juontajalle, että vetää ne tarantellat hanuriinsa, ja lähtenyt baariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskomatton nopeaa vedit sen kyllä alas, minnisi. Todellakin pointsit sulle, multakin olis jäänyt väliin. Pakko myöntää :D

Mut oon edelleen sitä mieltä, että hyvin epäreilu tehtävä, koska tuurilla niin paljon valtaa.

No niin...

Juontajassa ei ollut mitään vikaa, täydellinen valinta tohon ohjelmaan!! Joten turha haukkua jos ei tunne kyseistä henkilöä! :)
Kyllä mä uskon että monikin ihminen olis sen syönyt! jos mä olisin samallalailla kattonu tota ohjelmaa kotisohvalta, niin reaktio oli ollu sama kuin teillä! Mutta kun on argentiinaan asti menty, ja kilpailutilanne, niin asia on ihan erillainen!!! :))

Itsekkään en nyt oikein ymmärrä että miksi tätä juontajaheppua (Valavuorta) runkkariksi ja apinaksi haukutaan? Kaverihan on vetäny hommansa ihan asiallisesti, ilmeisesti siviilissäkin ihan rento jätkä mitä oon juttuja kuullut. Ei kai kukaan nyt oo seppä syntyessään.

Vaikka tottakai allekirjoittanut olisi ollut tietysti se paras vaihtoehto juontajaksi. :D

Eikä voi olla ihan läpeensä paha jos on (mitä todennäköisimmin) päässyt pamputtelemaan Tanja Karpelaa.

Tonne voisi kyllä jopa hakea, kunhan 18 tulee täyteen. Juontajasta sen verran, että 1.jakson jälkeen vaikutelma oli sellanen ihan ok, ehkä paremminkin joku voisi homman hoitaa. Enää ei kuitenkaan millään tavalla ärsytä, ehkä voisi olla hieman epävirallisempaa se juonto, mutta ihan mukavan olonen kaveri kuitenkin.
E.Jahas, ens lauantaina näköjään, noh, "julkkikset" skabaamassa.

Juontajassa ei ollut mitään vikaa, täydellinen valinta tohon ohjelmaan!! Joten turha haukkua jos ei tunne kyseistä henkilöä! :)
Kyllä mä uskon että monikin ihminen olis sen syönyt! jos mä olisin samallalailla kattonu tota ohjelmaa kotisohvalta, niin reaktio oli ollu sama kuin teillä! Mutta kun on argentiinaan asti menty, ja kilpailutilanne, niin asia on ihan erillainen!!! :))

Siis voihan se olla kymppi jätkä yksityiselämässä, mutta minä näen siitä vain sen juontajapuolen, ja pystyn kommentoimaan vaan sitä...ja se nyt oli yksinomaan ärsyttävä. Siis minun mielestäni, joku bimbohan siitä voi tykätä hirveesti :D

Hyi saakeli. En varmaan menis tonne käärmeitten sekaan!! Nimimerkillä; mä en edes pysty näköjään kattoo käärmeitä...

Jimi voittaa!!

Hyi, en kyllä ois halunnu olla martinan tilalla. Nimittäin tuli itelläki melkee paniikki-itku ku martinan suoritusta katso.Pelkää ihan tajuttomasti käärmeitä. Oon kaverin käärmeen kerran heittäny seinään kun se ihan yllättäen laitto mun käsiin sen :D Ei kuitenkaa käyny käärmeelle kuinkaan.

martina voitti :(

mitähän niin pelottavaa tossa viimisessä tempussa oli ettei ees uskaltanu kokeilla ees tuo sini sitä?

Martina sit voitti.. :( Jimin olisin halunnut voittavan. Ei uskaltanut Sini ees kokeilla tuota vikaa temppua. Mikäköhän siinä? :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom